Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jepp, enig der Stabaeklars...

Tror ByRise kommer til aa gaa til en klubb der det finnes spillere som er voksne nok til aa ta ansvar uten aa matte bli kjeftet og skreket huden full. Tror han er en god trener, men naar man er vant til stalin, jobber man ikke like effektivt under bondevik...

Denne klubben er forresten garantert ikk Stabek. Hadde vaare gutter vaert voksne nok, hadde ikke Gaute faatt sparken... <_<

Synes forresten at maaten denne saken behandles av RBK. De sparker ham offentlig, men lar ham fortsette i to meget, meget viktige kamper med en spillergruppe som vet de har dolket ham i ryggen, er om mulig enda mer katastrofalt uprofesjonell enn hvordan Gaute forlot oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke Bye Riise være noe for Stabæk da?? Hvis problemet med Gaute Larsen var at han var for grå og ukjent som defor ikke inspirerte spillerne nok så er ihvertfall Bye Riise en meget kjent profil. Tror ikke han er noen dårlig trener heller, selv om Rosenborg nok var en for stor bit for ham. Han hadde ikke sterk nok psyke til å styre den skuta. Det er også blitt sagt at Gaute Larsen kanskje var for lojal. Jeg leser i Dagbladet at Bye Riise en gang var med i et spilleropprør mot Eggen Sr. , så Bye Riise kan vel tenkes å yppe seg mot direktørene i Stabæk også hvis han ser grunn til det.. Hvis han bare kan komme overens med Ingo og Aalbu og føle seg trygg på dem så tror jeg nok det vil kunne bli en lykkelig slutt på den inntil nå triste visa om Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk deg at urtrønderen By Rise skal flytte til Bærum for å trene et annet lag. Alle vet jo at han vil gjøre hva som helst for å få RævBK "tilbake" i toppen.

Vi får vel uansett håpe at de skjerper seg før kampen mot B\G..

På en annen side kan det jo hende at de nye spillerne (les Daniel Braaten) ikke greier en runde med Nils Arne eller noe liknende, og flytter tilbake til Oslo...

Endret av joffen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lært (en gang i tidlig jernalder) at man ikke skal sparke folk som ligger nede. Det er noe vi i år har lært ikke er særlig tøft. (Du har gitt en utmerket beskrivelse av det, Tonje). Det er likevel med en viss grad av tilfredsstillelse jeg bivåner turbulensen i Trondheim nå. Vi opplever motgang for første gang på lenge - og takler det ikke veldig bra. De opplever motgang for første gang på 13 mesterskap og takler det helt på trynet i frykt av å havne på 2. plass! Her snakker vi ikke om å sparke en som ligger nede, men en som ligger i overkøya. Det er deilig, det!

Endret av PerS
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må jo si at det viser hvilke forskjeller det er i norsk toppserie, når treneren blir sparket pga at laget ikke vinner serien med stor nok margin. (Eller kommer på 2. plass da... Men det vil neppe hende. VIF har tross alt eliteseriens tøffeste kampprogram. He-he.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spillerene indirekte sier er at hvis ikke treneren pisker oss rundt, så gidder vi ikke å trene. Skjønte det slik at alle nye spillerene var godt fornøyd med treneren, mens de som hadde vært med en stund ikke var det.

Det de burde ha gjort er å sparke alle "gamle kara" unntatt Berg, og beholdt OBR.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter å tenkt nærmere på saken så håper jeg Glimt taper FORDI....his vi vinner mot molde er vi sikret å ikke komme på direkte nedrykksplass og hvis Molde vinner mot glimt i siste runde vil glimt rykke ned mens molde kommer på kvalik og vi kommer på 11 :) da trenger vi ikke engang å vinne mot VIF, men slik kan vi ikke tenke...VI SKAL VINNE MOT VIF...OG MOLDE

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter å tenkt nærmere på saken så håper jeg Glimt taper FORDI....his vi vinner mot molde er vi sikret å ikke komme på direkte nedrykksplass og hvis Molde vinner mot glimt i siste runde vil glimt rykke ned mens molde kommer på kvalik og vi kommer på 11 :) da trenger vi ikke engang å vinne mot VIF, men slik kan vi ikke tenke...VI SKAL VINNE MOT VIF...OG MOLDE

Det holder med ett poeng mot Molde for å være sikret kvalik, forutsatt at Glimt taper mot RBK. Vinner vi greier vi antageligvis sikker plass, men det er også betydelig fare for at målforskjellen vil avgjøre hvor vi havner.

Uansett vil RBK-seier være det vi bør håpe på, samt at vi greier ett poeng mot Molde. Skjer dette kan vi senke skuldrene foran siste runde, hvor vi har alt og vinne og ingenting å tape.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sjelden jeg hygger meg med nyheter fra RBKbrakka, men denne gangen er det grunn til det:

- etter masse pepper (fortjent) for håndteringen av Gaute, er det godt å se at andre (såkalt "proffe") klubber kan gjøre det enda dummere enn ledelsen i Stabæk.

La en mann sitte med ansvaret i to avgjørende TLkamper + noen CLmatcher, når han har stor mistilitt i spillergruppa og er oppsagt fom 1.1.05 -- UFATTELIG UPROFT

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Ola Bye Riise Er Ferdig I Rbk
  • Opprett ny...