Slum 12 843 Del Skrevet 17. April 2022 Del Skrevet 17. April 2022 På treningene sist uke har det fremstått som om vi stiller med samme lag som sist, inntil Geelmuyden avbrøt treningen i går med det som så ut som en ryggskade. Han deltar heller ikke på dagens trening. Blir han ikke spilleklar til tirsdag går nok Azemi inn. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 17. April 2022 Del Skrevet 17. April 2022 10 minutter siden skrev Slum: På treningene sist uke har det fremstått som om vi stiller med samme lag som sist, inntil Geelmuyden avbrøt treningen i går med det som så ut som en ryggskade. Han deltar heller ikke på dagens trening. Blir han ikke spilleklar til tirsdag går nok Azemi inn. Men han tar vel ikke straffene? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 18. April 2022 Del Skrevet 18. April 2022 Skjebnens ironi, her møter Stabæk gamlekapteinen fra 2013. Bjarte Haugsdal viktig for opprykket den gang 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 18. April 2022 Del Skrevet 18. April 2022 Og som forsvant ut med badevannet uten et ord etter opprykket… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 18. April 2022 Del Skrevet 18. April 2022 48 minutter siden skrev @ringo: Og som forsvant ut med badevannet uten et ord etter opprykket… Så vidt jeg husker så ville han hjem til Bergen, små barn/familiegrunner.. Makes sense, har bare spillt der siden han dro! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 18. April 2022 Del Skrevet 18. April 2022 Tror dette blir en veldig tøff kamp, men skal vi opp så må man vinne slike kamper også, 1-2 STB. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 427 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. April 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. April 2022 2 timer siden skrev @ringo: Og som forsvant ut med badevannet uten et ord etter opprykket… Imponert over hva du klarer å vri til kritikk av klubben. Kanskje dette er noe for deg ? 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 18. April 2022 Del Skrevet 18. April 2022 2 timer siden skrev stbS: Så vidt jeg husker så ville han hjem til Bergen, små barn/familiegrunner.. Makes sense, har bare spillt der siden han dro! Han fikk aldri noe tilbud - var vel ikke vurdert som god nok. Han har vel ikke spilt på høyeste nivå siden heller så det var nok kanskje like greit?!!? Han hadde nok muligens fått fortsette om ikke Diskerud hadde fått koblet inn Bradley og penger plutselig ble tilgjengelig. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 18. April 2022 Del Skrevet 18. April 2022 Dette blir en meget viktig. Tap her er helt uakseptabelt jeg tror ikke vi har ryggrad til å takle et dårlig resultat. Var bra trykk på treningen i dag med en særdeles ivrig portugiser i sentrum av begivenhetene. La oss håpe systemet med 3 bak sitter. Hvis ikke bør vi definitivt endre struktur. Vi har altfor svak høyreside til å spille den formasjonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 388 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. April 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. April 2022 8 timer siden skrev Latmann: Imponert over hva du klarer å vri til kritikk av klubben. Kanskje dette er noe for deg ? Latmann: Det der er lavmål.. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. April 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. April 2022 Den webdesignen der er lavmål 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 18. April 2022 Del Skrevet 18. April 2022 Noen som lander i 16-17-tiden og vil dele en taxi til Åsane? Vi er to. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 18. April 2022 Del Skrevet 18. April 2022 2 timer siden skrev Posse: Den webdesignen der er lavmål Matcher de som melder seg inn, noe om å tilpasse seg målgruppen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 18. April 2022 Del Skrevet 18. April 2022 Viktig med 3-poeng i morgen, evt 7 av 9 poeng etter 3 kamper er greit! Satse på oss som reiser til Bergen, med god hjelp av studentene, får oppleve 3 nye poeng på bortebane og god stemning på feltet! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 Tipper samme lag som sist, med mindre Wangberg eller Piggen må kaste inn håndkle. Håper det løsner snart for Ottesen - han har sett ukomfortabel ut som høyrekant så langt. Vet ikke hva som skal til for at brikkene skal klikke på plass for han. Jeg tror vi ville vært bedre med Edvartsen på høyre. Han ser også ukomfortabel ut som spiss i denne taktikken. Han kommer nok mer til sin rett om vi kan ligge bakpå og kontre, men det blir det lite av i år. synes 352 foreløpig har kledd oss dårlig. Kanskje det løsner i Bergen??? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 Hvorfor skal vi gjøre det så veldig vanskelig. Vi har et mye bedre mannskap til å spille 433 så da kjører vi rema1000 varianten med det enkle er ofte det beste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 323 Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 19 minutter siden skrev Nr14: Hvorfor skal vi gjøre det så veldig vanskelig. Vi har et mye bedre mannskap til å spille 433 så da kjører vi rema1000 varianten med det enkle er ofte det beste. Benke Næss, piggy eller Wangberg? Tviler på at han gjør det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 19 minutter siden skrev Mike: Benke Næss, piggy eller Wangberg? Tviler på at han gjør det Piggy har sett litt rufsete ut i starten av sesongen, mye feilpasninger og ikke de beste involveringene defensivt. Kunne fint vært benket spør du meg. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 Jeg tror ikke på noen endring i taktikken - Ravnaas og Kjønø har studert de store gutta og laget en fin powepoint - nå gjelder det å tilpasse terrenget til kartet… Vært lite debatt rundt det taktikk manifestet. Jeg har ikke så mye å innvende på det selv heller - men har fundert litt på hvor mye de har tatt hensyn til at de lagene som dominerer de statistikkene de har tuftet teorien på også dominerer økonomisk og kan håndplukke spillere - og om det er noen vesentlige forskjeller i nøkkelstatistikkene for mindre klubber som slår over sin vektklasse økonomisk… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 Jeg har fulgt med på Netflix serien om Formel 1 og jobber frenetisk med å få bilen min til å oppnå de samme resultatene men jeg får det ikke til. Jeg gir meg, ikke en dag går det kanskje selv med de sparsommelige midlene jeg har til nye dekk og felger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sortebillen 476 Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 Stabæk 12 Robert Marcus Sandberg 2 Kasper Søndergaard Pedersen 3 Nicolai Næss 4 Simen Søraunet WangbergKAPTEIN 8 Curtis Garry Edwards 10 Herman Hammy Geelmuyden 14 Fredrik Krogstad 15 Sturla Ottesen 19 Victor Christoffer Wernersson 11 Kornelius Normann Hansen 23 Oliver Valaker Edvardsen 1 Marius Amundsen Ulla 7 Fitim Azemi 13 Thor Søndergaard Lange 18 Patrick Robert Metcalfe 20 Aleksander Andresen 25 Filip Hornburg Møller-Hansen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 Er det så lite kling i kassa at vi ikke kan fly over flere innbyttere eller er det en annen grunn til at vi pålegger oss selv en såpass redusert tropp? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 Hvor er piggy? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 210 Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 Godt å se at Hammy er klar. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 Flere enn meg som ikke får kanalene til å fungere ?? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 Funker hos meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 58 minutter siden skrev FranckTheBank: Hvor er piggy? Han er syk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 687 Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 Hvorfor spiller vi ikke i blått med motstander i sort og… orange? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 323 Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 Peak OBOS at telefonen til kommentator ringer på full lyd<3 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bom 212 Del Skrevet 19. April 2022 Del Skrevet 19. April 2022 Straffer💙 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå