Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette innlegget er for å sjekke interessen for eget fly til bortekampene neste sesong. Det er selvfølgelig mulig å bruke fly til f.eks. Hamar hvis du/dere skulle ønske det, men planen var å sette opp eget fly til Trondheim, Tromsø, Bergen, Stavanger, Aalesund, Kristiansand og Molde/Bodø.

INFO:

Flyet koster ca. 18.000,- pr. time (fly tid)

Flyet tar 19 personer

Flyet har ingen flyvertinner (sorry), men det vil stå kaffe kanner i flyet samt alkohol hvis det skulle være ønskelig (du må blande drinkene selv).

Alkoholen (1 kasse øl + til 2 liter sprit) vil nok være gratis, men hvis folk klarer å oppføre seg OK, vil det være mulig å få kjøpe mer. (Du blir ikke kastet ut av flyet om du har med egen lommelerke heller) :rolleyes:

Fly sikkerheten er selvfølgelig viktig, så det må være en som tar ekstra ansvar på flyet.

NB: Flyet er ikke så stort, så det kan lande på mange av norges mindre flyplasser som kanskje ligger nærmere stadion.

For de som ikke er så god på å regne:

EKS. tur/r Trondheim, Bergen eller Stavanger (ca. 1 time hver vei)

Flyet vil koste ca 36.000,- (1.895,- pr. pers.)

Hvis det er felles interesse for å være over til dagen etter (ønske om å dra en dag tidligere eller dra hjem dagen etter) må det bestales hotell og diett for flyverne også. Hvis dette beløper seg til 1.900,- vil billetten koste 1.995,- pr. pers.

(Prisen er selvfølgelig avhengig av at 19 stk. melder seg)

Jeg er klar over at dette er dyrere enn SAS/Braathens og Norwegian, men her kan dere bestemme selv når flyet skal reise.

Flyet vil selvfølgelig inneholde bare folk i blått og dere vil ha muligheten for å komme tidligere hjem på søndager. (i forhold til å ta buss)

Hvis tilbakemeldingene for dette forslaget er bra, er vel Slum mannen som kan arrangere? Jeg stiller opp med fly hvis vi klarer å samle 19 personer!! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

herrejesus mann...

dette hores jo helt sykt ut...tenk, som eneste supportere i landet aa leie fly til bortekamper...galskap...har ikke okonomien selv, men tenk om dette ble realitet hvilket overskrifter det ville skape... :P

da ville stempelet pappagutt-pengeklubb bli tatovert inn i med gullskrift i panna paa denne klubben...hehe

hver sin lyst...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

herrejesus mann...

dette hores jo helt sykt ut...tenk, som eneste supportere i landet aa leie fly til bortekamper...galskap...har ikke okonomien selv, men tenk om dette ble realitet hvilket overskrifter det ville skape... :P 

da ville stempelet pappagutt-pengeklubb bli tatovert inn i med gullskrift i panna paa denne klubben...hehe

hver sin lyst...

Vel, vel. Enga leier vel fly fra tid til annen. Mener jeg husker at de hadde et fly til Ålesund i fjor. Men jeg kan ikke huske at det var såååå dyrt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er disse prisene all inclusive?

Tror det koster penger å ha et fly stående på en flyplass.. Flyplass avg. eller noe.. Tror ikke det er like rimelig som å stå parkert på Ibsen P-hus...

Men uansett.. Hadde vært utrolig fett...

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er slike spørsmål som gjør at vi alltid sliter så jævlig med å få til bra turopplegg. Folk gidder ikke ta buss til Trondhjem, men vil gjerne at $$ booker billig hotell for dem. Det er alltid masse folk som reiser på egenhånd. Greit nok, men det går ut over muligheten til å ha et felles opplegg.

Forslaget med å leie fly synes jeg er totalt dødfødt. Alle synes det høres kult ut, men når det kommer til et stykke er det ikke flere enn 5-6 stk. som virkelig gidder å være med

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, jeg synes vi skal holde mulighetene åpne. Årets sesong har vært et langt mareritt, og gjort sitt til svakt oppmøte på lange borteturer. Det blir en helt annen interesse om vi gjør det bra.

Hvor lang frist har vi på å booke/avbestille charterflyet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tigergutt: Tror sjansen er ganske mye større vis du kontakter de som reiser med Onkel Blaa.(Walther, Jan Banan, Lefdal, Jan Erik, Frode osv.) Og da blir det ikke noe problem å bli kvitt den gratis børsten heller :D Og selv om de ikke er så mange skal jeg fint klare å hoste opp noen til som er med, ikke noe problem det under de store kampene.

Da får du de som vil ha: en kombinert Shalala/fotballkamp-tur

Ikke de som vil ha: Spare penger/fotballkamp-tur

Det blir jo ikke snakk om mange turer heller, tror det blir vanskelig å fylle flyet vis det går til bergen, Tr.heim derimot tror jeg blir ganske enkelt.

Endret av Pondus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyllingen er nok ikke aktuellt. Regner med at du tenkte på Løv.Ham

Trondhjem er også uaktuellt. Strindheim er tross alt ikke i første.

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer litt an på prisen da... hvis manger er med kan det sikkert gå... mendet koster å leie et fly da.. det er ikke bare bare.

PS. Var på treninga idag, sinnsykt bra stemning! alle lo og hadde det gøy. gleder meg til søndag nå ass

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyllingen er nok ikke aktuellt. Regner med at du tenkte på Løv.Ham

Trondhjem er også uaktuellt. Strindheim er tross alt ikke i første.

pondus tenkte nok på at vi blir flyttet ned til 2. divisjon :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Widerøe, har ikke de fly med 30-40 seter

Litt av poenget var at her kan vi komme og dra når vi vil, det kan man ikke med Widerøe.

Vi klarer ikke 19 stk en gang så hvorfor i hule heite hva skal vi med 30-40 plasser??

Tigergutt: Vent til medio november, da er kanskje terminen for neste år laget (noen kamper vil bli flyttet pga tv-kamp osv) kan begynne å planlegge en tur alt da, og lufte den leeeeenge.

Kan ha denne tråden på vent til November! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig det joffen. I år måtte jeg ta ansvar og bli hjemme. Hver eneste gang jeg ikke har vært på Lerkendal har vi vunnet eller spilt uavgjort.

Alle semifinalene på Nadderud jeg har vært på har vi tapt. Osv. Her kan nok mye utledes... Kanskje det er min tilstedeværelse som er årsaken til lagets svake resultater i år? Eller er det en kombinasjon av hvem som kommer på kamp og ikke kommer? Dette åpner jo helt nye perspektiver for alle statistikkfrikene der ute.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er min tilstedeværelse som er årsaken til lagets svake resultater i år?

Tror ikke det har noe med din person å gjøre, men du kan jo kanskje bytte munnvannmerke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Supporter Reiser
  • Opprett ny...