Markus 5 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Det er i overkant av 30min siden kampen sluttet... Hva ble resultatet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 stabæk tapte 4-1. markegård scoret og imponerte sammen med homvik. stenvoll ut med skade. kaldt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Var det like jævli som resultatet indikerer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Tja. Ikke helt, synes stabæk var bedre spillemessig. Jeg så ikke det siste målet, men de 3 baklengs var jo alle på dødball. Et frispark som keeper elt klart burde tatt. Ellers var det noe sånn derre innlegg og heading i mål type ting. Kaldt var det iallefall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Var det like jævli som resultatet indikerer? espen isaksen spilte seg neppe til en kontrakt for å si det slik. synes det var temmelig jevnt fordelt banespill på lagene. taper vi slike kamper når la manga er unnagjort er bekymring berettiget, formtopp nå er meningsløst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 logge seg inn er no dritt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 logge seg inn er no dritt Det er noe seriøst bogus med dette forumet her. "Husk-min-login"-type-tingen funker ikke i det hele tatt. Kan vel forøvrig si meg enig i at formtopp nå er meningsløst, men jeg får litt skumle tanker i bakhuet når man går på tre _veldig_ klare smeller mot 1.div-lag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Det er noe seriøst bogus med dette forumet her. "Husk-min-login"-type-tingen funker ikke i det hele tatt. Funker fint hos meg.. 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 5. Februar 2003 Del Skrevet 5. Februar 2003 Det er noe seriøst bogus med dette forumet her. "Husk-min-login"-type-tingen funker ikke i det hele tatt. Hvilken nettleser bruker du? Holder forøvrig på med å endre på et par tre ting i forumet (utseendemessig). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 6. Februar 2003 Del Skrevet 6. Februar 2003 Hvilken nettleser bruker du? IE6, for det meste, og da funker autologin-saken mer eller mindre aldri. Akkurat nå sitter jeg med Phoenix (mozilla-variant), og da funker det fett. Fiffig, ettersom det er akkurat samme forumet som vi kjører, men har aldri vært borti noe krøll med det der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Februar 2003 Del Skrevet 7. Februar 2003 Bedre å tape nå enn når sesongen begynner.. Men resultatene varierer jo litt mye fra 4 - 1 over Lyn til 1 - 4 mot Hønefoss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Februar 2003 Del Skrevet 7. Februar 2003 Bedre å tape nå enn når sesongen begynner.. Enig. Nå spiller vi knapt for æren. Dessuten viste Lillestrøm i 2001 at man ikke skal legge for mye vekt på vinterformen. Tromsø viste det motsatte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg