Jan Fredrik 4 142 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. August 2022 På 14.8.2022 den 21.24 skrev FranckTheBank: Er det vanskelig å lese sidelengs? Jeg synes mitt er mer oversiktlig. Hvis han vil lage en alternativ liste, så er det ikke noe problem, eller så kan du gjøre det selv? Mål 9 Gift 8 … 7 Geelmuyden 6 Krogstad, Normann Hansen 5 … 4 Edvartsen 3 Ottesen, Azemi 2 Wangberg 1 Pedersen, Lange Målgivende 9 Ottesen 8 … 7 … 6 … 5 Edvartsen, Gift 4 Geelmuyden 3 Normann Hansen, Azemi 2 Wernersson, Kostadinov 1 Lange, Pedersen, Piggy, Næss, Edwards, Krogstad Målpoeng 14 Gift 13 … 12 Ottesen 11 Geelmuyden 10 ... 9 Edvartsen, Normann Hansen 8 … 7 Krogstad 6 Azemi 5 … 4 … 3 … 2 Kostadinov, Wernersson, Pedersen, Wangberg, Lange 1 Piggy, Næss, Edwards 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 22. August 2022 Del Skrevet 22. August 2022 På 21.8.2022 den 17.06 skrev Jan Fredrik: Mål 9 Gift 8 … 7 Geelmuyden 6 Krogstad, Normann Hansen 5 … 4 Edvartsen 3 Ottesen, Azemi 2 Wangberg 1 Pedersen, Lange Målgivende 9 Ottesen 8 … 7 … 6 … 5 Edvartsen, Gift 4 Geelmuyden 3 Normann Hansen, Azemi 2 Wernersson, Kostadinov 1 Lange, Pedersen, Piggy, Næss, Edwards, Krogstad Målpoeng 14 Gift 13 … 12 Ottesen 11 Geelmuyden 10 ... 9 Edvartsen, Normann Hansen 8 … 7 Krogstad 6 Azemi 5 … 4 … 3 … 2 Kostadinov, Wernersson, Pedersen, Wangberg, Lange 1 Piggy, Næss, Edwards Da gir jeg ansvaret til dere andre som vil fortsette denne tråden siden mitt oppsett har blitt nedprioritert. Takk for meg. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 411 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. August 2022 18 timer siden skrev FranckTheBank: Da gir jeg ansvaret til dere andre som vil fortsette denne tråden siden mitt oppsett har blitt nedprioritert. Takk for meg. Hei, tusen takk for den veldig fine tråden du laget. Det ser ut som også flere setter pris på den. Du får tenke på hvorfor du laget tråden i utgangspunktet. Hvis det var kun for din egen oversikt så er det ingenting som hindrer deg i å fortsette med det. Dersom det viktigste var å få formidlet statistikken så blir det arbeidet fortsatt gjort - og du slipper tilogmed å gjøre det selv! Hvis hensikten var å få masse likes så er denne utviklingen særs uheldig. Av egen erfaring er det ikke hyggelig når et produkt eller design går i en annen retning enn jeg selv så for meg. Dessverre er det slik at markedet ofte bestemmer. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 23. August 2022 Del Skrevet 23. August 2022 43 minutter siden skrev NaturligPessimist: Hei, tusen takk for den veldig fine tråden du laget. Det ser ut som også flere setter pris på den. Du får tenke på hvorfor du laget tråden i utgangspunktet. Hvis det var kun for din egen oversikt så er det ingenting som hindrer deg i å fortsette med det. Dersom det viktigste var å få formidlet statistikken så blir det arbeidet fortsatt gjort - og du slipper tilogmed å gjøre det selv! Hvis hensikten var å få masse likes så er denne utviklingen særs uheldig. Av egen erfaring er det ikke hyggelig når et produkt eller design går i en annen retning enn jeg selv så for meg. Dessverre er det slik at markedet ofte bestemmer. Jeg laget den fordi nå som vi er i OBOS er det vanskelig å holde oversikt over målscorere og assister siden vi ikke er med i Eliteserien Fantasy. Men også fordi at OBOS-ball genererer langt fler målpoeng som topplag enn bunnlag i Eliteserien, så derfor fint å holde tunga rett i munn fra første spark på ballen. Han som laget en alternativ liste hadde kanskje ikke noen dårlig intensjon med det, men da får de som fikk presset meg ut også ta ansvaret for å fullføre denne tråden. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 23. August 2022 Del Skrevet 23. August 2022 stb.guru med riktige filtere gir forøvrig en meget fin oversikt: Spillere / stb.guru 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 23. August 2022 Del Skrevet 23. August 2022 En veldig fin ting som jeg så etter en rask opptelling på stb.guru. Vi har denne sesongen 40 målpoeng levert av spillere på 21 år eller yngre (og da teller jeg kun spillere som fortsatt er i klubben) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 23. August 2022 Del Skrevet 23. August 2022 1 time siden skrev FranckTheBank: Jeg laget den fordi nå som vi er i OBOS er det vanskelig å holde oversikt over målscorere og assister siden vi ikke er med i Eliteserien Fantasy. Men også fordi at OBOS-ball genererer langt fler målpoeng som topplag enn bunnlag i Eliteserien, så derfor fint å holde tunga rett i munn fra første spark på ballen. Han som laget en alternativ liste hadde kanskje ikke noen dårlig intensjon med det, men da får de som fikk presset meg ut også ta ansvaret for å fullføre denne tråden. Jeg formaterte for meg selv og delte i tilfelle flere ville ha en slik oversikt. Baserte alle tall på din liste, så anså det bare som et alternativt oppsett. Fortsetter gjerne samarbeidet. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 23. August 2022 Del Skrevet 23. August 2022 Nifs har også en fin oversikt, for de som i tillegg bryr seg om andre lag og/eller "fantasy-assists". https://www.nifs.no/poengliga.php Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 27. August 2022 Del Skrevet 27. August 2022 Mål 9 Gift 8 … 7 Geelmuyden 6 Krogstad, Normann Hansen 5 … 4 Edvartsen 3 Ottesen, Azemi 2 Wangberg, Pedersen 1 Lange Målgivende 9 Ottesen 8 … 7 … 6 … 5 Edvartsen, Gift 4 Geelmuyden 3 Normann Hansen, Azemi 2 Wernersson, Kostadinov, Næss 1 Lange, Pedersen, Piggy, Edwards, Krogstad Målpoeng 14 Gift 13 … 12 Ottesen 11 Geelmuyden 10 ... 9 Edvartsen, Normann Hansen 8 … 7 Krogstad 6 Azemi 5 … 4 … 3 Pedersen 2 Kostadinov, Wernersson, Wangberg, Lange, Næss 1 Piggy, Edwards 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. September 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. September 2022 Stabæk - Bryne 2-2 Krogstad, Gift(Azemi) Mål 10 Gift 8 … 7 Geelmuyden, Krogstad 6 Normann Hansen 5 … 4 Edvartsen 3 Ottesen, Azemi 2 Wangberg, Pedersen 1 Lange Målgivende 9 Ottesen 8 … 7 … 6 … 5 Edvartsen, Gift 4 Geelmuyden, Azemi 3 Normann Hansen 2 Wernersson, Kostadinov, Næss 1 Lange, Pedersen, Piggy, Edwards, Krogstad Målpoeng 15 Gift 13 … 12 Ottesen 11 Geelmuyden 10 ... 9 Edvartsen, Normann Hansen 8 Krogstad 7 Azemi 6 5 … 4 … 3 Pedersen 2 Kostadinov, Wernersson, Wangberg, Lange, Næss 1 Piggy, Edwards 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. September 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. September 2022 Stabæk-Raufoss 2-0 Gift,Azemi(Azemi,Gift) Mål 11 Gift 8 … 7 Geelmuyden, Krogstad 6 Normann Hansen 5 … 4 Edvartsen, Azemi 3 Ottesen 2 Wangberg, Pedersen 1 Lange Målgivende 9 Ottesen 8 … 7 … 6 Gift 5 Edvartsen, Azemi 4 Geelmuyden, 3 Normann Hansen 2 Wernersson, Kostadinov, Næss 1 Lange, Pedersen, Piggy, Edwards, Krogstad Målpoeng 17 Gift 13 … 12 Ottesen 11 Geelmuyden 10 ... 9 Edvartsen, Normann Hansen, Azemi 8 Krogstad 7 6 5 … 4 … 3 Pedersen 2 Kostadinov, Wernersson, Wangberg, Lange, Næss 1 Piggy, Edwards 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. September 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. September 2022 Grorud-Stabæk 0-4 Metcalfe, Næss, Azemi, Gift(Pedersen, Geelmuyden, Wernersson, Azemi) Mål 12 Gift 8 … 7 Geelmuyden, Krogstad 6 Normann Hansen 5 Azemi 4 Edvartsen, 3 Ottesen 2 Wangberg, Pedersen 1 Lange, Metcalfe, Næss Målgivende 9 Ottesen 8 … 7 … 6 Gift, Azemi 5 Edvartsen, Geelmuyden 4 3 Normann Hansen, Wernersson 2 Kostadinov, Næss, Pedersen 1 Lange, Piggy, Edwards, Krogstad Målpoeng 18 Gift 13 … 12 Ottesen, Geelmuyden 11 Azemi 10 ... 9 Edvartsen, Normann Hansen 8 Krogstad 7 6 5 … 4 Pedersen 3 Wernersson, Næss 2 Kostadinov, Wangberg, Lange 1 Piggy, Edwards, Metcalfe 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 3. Oktober 2022 Del Skrevet 3. Oktober 2022 Stabæk- Åsane 4-0 Gift x2, Edwards, Krogstad (Lange, Geelmuyden, Azemi) Mål 14 Gift 8 Krogstad 7 Geelmuyden 6 Normann Hansen 5 Azemi 4 Edvartsen, 3 Ottesen 2 Wangberg, Pedersen 1 Lange, Metcalfe, Næss, Edwards Målgivende 9 Ottesen 8 … 7 Azemi 6 Gift, Geelmuyden 5 Edvartsen 4 3 Normann Hansen, Wernersson 2 Kostadinov, Næss, Pedersen, Lange 1 Piggy, Edwards, Krogstad Målpoeng 20 Gift 13 Geelmuyden 12 Ottesen, Azemi 11 10 ... 9 Edvartsen, Normann Hansen, Krogstad 8 7 6 5 … 4 Pedersen 3 Wernersson, Næss, Lange 2 Kostadinov, Wangberg, Edwards 1 Piggy, Metcalfe 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Oktober 2022 Stabæk - Ranheim 3-2 Gift, Piggy, Normann Hansen (Wangberg, Edwards, Gift) Mål 15 Gift 8 Krogstad 7 Geelmuyden, Normann Hansen 6 5 Azemi 4 Edvartsen, 3 Ottesen 2 Wangberg, Pedersen 1 Lange, Metcalfe, Næss, Edwards, Piggy Målgivende 9 Ottesen 8 … 7 Azemi, Gift 6 Geelmuyden 5 Edvartsen 4 3 Normann Hansen, Wernersson 2 Kostadinov, Næss, Pedersen, Lange, Edwards 1 Piggy, Krogstad, Wangberg Målpoeng 22 Gift 13 Geelmuyden 12 Ottesen, Azemi 11 10 Normann Hansen 9 Edvartsen, Krogstad 8 7 6 5 … 4 Pedersen 3 Wernersson, Næss, Lange, Edwards, Wangberg 2 Kostadinov, Piggy 1 Metcalfe 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Sandnes Ulf - Stabæk 2-2 Næss, Gift(Azemi, Normann Hansen) Mål 16 Gift 8 Krogstad 7 Geelmuyden, Normann Hansen 6 5 Azemi 4 Edvartsen, 3 Ottesen 2 Wangberg, Pedersen, Næss 1 Lange, Metcalfe, Edwards, Piggy Målgivende 9 Ottesen 8 Azemi 7 Gift 6 Geelmuyden 5 Edvartsen 4 Normann Hansen 3 Wernersson 2 Kostadinov, Næss, Pedersen, Lange, Edwards 1 Piggy, Krogstad, Wangberg Målpoeng 23 Gift 13 Geelmuyden, Azemi 12 Ottesen 11 Normann Hansen 10 9 Edvartsen, Krogstad 8 7 6 5 … 4 Pedersen, Næss 3 Wernersson, Lange, Edwards, Wangberg 2 Kostadinov, Piggy 1 Metcalfe 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 29. Oktober 2022 Del Skrevet 29. Oktober 2022 Stabæk - Mjøndalen 2-0 Næss, Wernersson (Edwards, Kaied) Mål 16 Gift 8 Krogstad 7 Geelmuyden, Normann Hansen 6 5 Azemi 4 Edvartsen, 3 Ottesen, Næss 2 Wangberg, Pedersen 1 Lange, Metcalfe, Edwards, Piggy, Wernersson Målgivende 9 Ottesen 8 Azemi 7 Gift 6 Geelmuyden 5 Edvartsen 4 Normann Hansen 3 Wernersson, Edwards 2 Kostadinov, Næss, Pedersen, Lange 1 Piggy, Krogstad, Wangberg, Kaied Målpoeng 23 Gift 13 Geelmuyden, Azemi 12 Ottesen 11 Normann Hansen 10 9 Edvartsen, Krogstad 8 7 6 5 Næss 4 Pedersen, Wernersson, Edwards 3 Lange, Wangberg 2 Kostadinov, Piggy 1 Metcalfe, Kaied Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 30. Oktober 2022 Del Skrevet 30. Oktober 2022 Er usikker på siste målet vårt. På reprisene får vi ikke se hvem som sentret til Wernersson. Men på livebildene ser vi at Kaied slår pasningen. Kamera hopper plutselig bort fra ballen i det ballen er på vei til Wernersson. Azemi er tydelig i nærheten av ballen og kan meget vel ha touchet den på veien dit. Dere som var på stadion, husker dere om noen touchet den mellom den ene og den andre svenskens touch? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 30. Oktober 2022 Del Skrevet 30. Oktober 2022 2 timer siden skrev FranckTheBank:Dere som var på stadion, husker dere om noen touchet den mellom den ene og den andre svenskens touch? Frank, du var vel der selv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 756 Del Skrevet 30. Oktober 2022 Del Skrevet 30. Oktober 2022 3 timer siden skrev FranckTheBank: Er usikker på siste målet vårt. På reprisene får vi ikke se hvem som sentret til Wernersson. Men på livebildene ser vi at Kaied slår pasningen. Kamera hopper plutselig bort fra ballen i det ballen er på vei til Wernersson. Azemi er tydelig i nærheten av ballen og kan meget vel ha touchet den på veien dit. Dere som var på stadion, husker dere om noen touchet den mellom den ene og den andre svenskens touch? Kaied står oppført med assist hos både VGlive og Tv2 Sporten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 30. Oktober 2022 Del Skrevet 30. Oktober 2022 1 time siden skrev elaang: Frank, du var vel der selv? Nei, jeg var ikke der. Men siden du var der, kan du gi oss fasiten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Oktober 2022 Mål 16 Gift 15 14 13 12 11 10 9 8 Krogstad 7 Geelmuyden, Normann Hansen 6 5 Azemi 4 Edvartsen, 3 Ottesen, Næss 2 Wangberg, Pedersen 1 Lange, Metcalfe, Edwards, Piggy, Wernersson Målgivende 9 Ottesen 8 Azemi 7 Gift 6 Geelmuyden 5 Edvartsen 4 Normann Hansen 3 Wernersson, Edwards 2 Kostadinov, Næss, Pedersen, Lange 1 Piggy, Krogstad, Wangberg, Kaied Målpoeng 23 Gift 22 21 20 19 18 17 16 15 14 13 Geelmuyden, Azemi 12 Ottesen 11 Normann Hansen 10 9 Edvartsen, Krogstad 8 7 6 5 Næss 4 Pedersen, Wernersson, Edwards 3 Lange, Wangberg 2 Kostadinov, Piggy 1 Metcalfe, Kaied Takk for tallene @FranckTheBank. La til en formateringsdetalj som illustrerer hvor viktig Gift har vært. Selv de av oss med tendenser til å lete etter de mindre synlige bidragene må ta innover oss at de målpoengene er det nok få andre som kunne ha levert denne sesongen 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå