Berdiin 35 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Gaute til Odd Gaute som spillerutvikler Liker den mannen mindre og mindre men det er jo egentlig naturlig når han havner i en annen klubb.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Et sted måtte jo tilogmed han gjøre av seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 HA DET JAAAAAAAAAA!!!! -UTPRESSER!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 For min egen del ønsker jeg Larsen alt godt i Odd. Man kan ikke klandre han for at han tar seg annet lønnet arbeid etter å ha fått fyken i stabæk... At han presser stabæk for disse pengene tror jeg bare er delvis hans egen avgjørelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Man kan si hva man vil om Gaute Larsen, men å se ham sitte med Odd-genser på TV-sporten var rimelig surrealistisk. Som resten av sesongen, forøvrig. Er lei av å være kvalm på 12. uka nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Det forundrer meg mest at han velger en "Belsvik"-rolle (utvikler og assistent) under en ganske lite samarbeidsvillig bergenser. Og mange timers arbeidsreise unna der han bor..... Han burde hatt mer is i magen, spør du meg. Det må jo være åpning for mer spennende jobber? Eller kanskje signalene fra spillergruppa i Odd (kanskje også styret) at kontrakten med Sandstø ikke er sååå solid og langvarig... - de drøyde jo utrolig lenge med å få den på plass, og flere sentrale spillere er temmelig lunkne til Sandstø. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg