pedro 107 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Lager en traad naa som forumet er oppe igjen hvor vi kan diskutere fremover mot 'the bitter end' eller 'the final triumph' alt ettersom hva som skjer paa Ullevaal og paa Molde stadion... Skuffet over gaarsdagens kamp forst og fremst over tenningsnivaaet, men mest over vaart horrible forsvarsspill... Men mener fortsatt at vif passer oss bedre. Gutta vaare har bevist at de er best mot de i topp naar det virkelig gjelder, og jeg forventer at vi gaar paa banen med kun ett maal for oyet. Aa kjempe for seier til hver siste rest av krefter er oppbrukt og samtlige baeres av banene naar floyta gaar for 90+ minutter... Kan vi tippe at vi faar en straffe som Jon setter inn. Han virket jo meget keen paa aa vaere med fremover igaar... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 25. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 25. Oktober 2004 (endret) Enig pedro. Mye rustent i går, og nå kan vi ikke skylde på at gutta ikke har selvtillit heller. Etter kampen mot rbk burde de jo boble over av selvtillit. Igår var fælt, nesten like ille å komme på skolen å bli dissa av alle de stygge medgangssupporterne, men nå ser jeg framover til lørdag og gleder meg som en unge! Komme til å grine på lørdag - spørsmålet er bare om det blir av glede eller sorg. Forza Stabæk!! --- Ole - som aldri mer skal være optimist før en kamp men håpe det beste. EDIT: Psyk ut dos Santos HER! Endret 25. Oktober 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Gleder meg ikke til lørdag, men gruer meg ikke heller. på skolen idag har jeg hatt shcizofren m/hensyn til kampen. det ene øyeblikket er jeg skråsikker på at Stabæk vinner, i det neste ser jeg første div i øynene og har bare lyst til å grine. men så kan jeg ikke det fordi jeg har en pungrotte av en lærer som skal høre meg i engelsk. Forza Stabæk! Kom igjen gutta detta greier dere! Lykke til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 EDIT: Psyk ut dos Santos HER! Done !!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Samme her.. han vil nok få litt å svare på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 DONE for min del også.. (skrev blant annet: FREDDY: fortell meg når VIF spilte en god (og seierrik) kamp mot Stabæk sist???? Man må vel til forrige århundre.... Enga er i øyeblikket en blanding av for stor tro på egne ferdigheter og gullangst. Se på kampen mot Sogndal..!! Det blir høye skuldre, krampaktig, "I" som er sur på benken, Klanen som blir mer og mer stressa mens resultatet fra RBKs kamp kommer inn,,,,, Det lukter SØLV lang vei, og selv det er egentlig overraskende for et lag som har gått som er paternosterheis mellom TL og 1.div Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 DET GÅR AN Å BOMBE la oss FYLLE vg-KASSA! Det er ingenting til hinder for å sende masse mail fra samme avsender og email-id. og det er ingen sperre for at du kan sende samme spm/melding flere ganger.. LA OSS SPRENGE VG-kassa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Skuffet over gaarsdagens kamp forst og fremst over tenningsnivaaet, men mest over vaart horrible forsvarsspill... Enig! Spilte som vi gjorde under Guate, med noen nydelige, lange, tversover pasninger i bakerste ledd. Jippi! :angry: Og helt tafatte fremover! Nå MÅ og SKAL enga KNUSES! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Nå får freddy kjørt seg ja... neppe noen av mine som kommer fram, men gutta i vg får en spennende og innholdsrik dag i det minste! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Nr 2 er sendt på oppfordring: Sitat: "Jo mer det prates om gull i media og blant supportere, detsto større blir angsten av ikke å innfri forventningene. Blir litt mye dette her for ett jojo-lag som vif, eller hva fred? Dere kommer til å "choke" -et typisk vif-syndrom! Hører jeg skandale, og hørte jeg konkurs?? Vi skal jekke dere ned!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 26. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 26. Oktober 2004 (endret) Jeg tok en litt annen vinkling: "Jeg er jævla redd for at gullet glipper på lørdag, Fred! Vi har jo ommtrent aldri slått Stabækk og vi vet jo at Stabækk er et lag som hever seg mot gode lag. Og med fulle tribbuner blir presset enda større og fallhøyden enda høyere - det kommer til å gjøre jævla vondt for veldig mange hvis vi ikke vinner på lørdan. Jeg tror nesten alle de andre lagene i tippeligaen hadde vært en enklere motstander enn Stabækk i den sittuasjonen de er i for tida. Håper du allikevel kan bidra til at vi ihvertfall gir Stabækk en real fihgt!" Endret 26. Oktober 2004 av kjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Bra, fred sitter på VG-huset og svarer nå (burde han ikke trent?).. Etter det jeg har lest, er det ikke ett kritisk enga-spm der.. Helt sykt elendig..Sensur på sitt værste siden gestapo! Blir så jævla forbanna på VG-redaksjonen -elendig journalistikk uten noen form for objektivitet! :angry: :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Redd for Kong Ohr er han ihvertfal! "Ohr kommer til å kjempe som bare det på lørdag" Det er riktig, Ohr kommer til å løfte ullevåll til topps med seier over enga på lørdag! går kampen på ettermiddagen eller kvelden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 går kampen på ettermiddagen eller kvelden? Hva slags spørsmål er det, mener du seriøst at du ikke vet når kampen går??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Lørdag klokken 18.00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flyttsamen 0 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Etter det jeg har lest, er det ikke ett kritisk enga-spm der.. Helt sykt elendig..Sensur på sitt værste siden gestapo! Blir så jævla forbanna på VG-redaksjonen -elendig journalistikk uten noen form for objektivitet! Et Tett på nett-møte er ikke likestilt med redaksjonelt stoff. Det er publikum som stiller spørsmålene, og ikke journalisten. Og når et lag gjør det godt, vil selvfølgelig publikums innspill bli deretter. Vålerenga har egentlig overrasket i år etter fjorårets krise, og da er det naturlig at det vanker ros. Også fra uventet hold. Dette kan da ikke være så vanskelig å skjønne? Uansett, lykke til med kampen på lørdag. Selv om jeg personlig ser en hjemme-seier, så vi får gullet hjem til Oslo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Et Tett på nett-møte er ikke likestilt med redaksjonelt stoff. Det er publikum som stiller spørsmålene, og ikke journalisten. Og når et lag gjør det godt, vil selvfølgelig publikums innspill bli deretter. Vålerenga har egentlig overrasket i år etter fjorårets krise, og da er det naturlig at det vanker ros. Også fra uventet hold. Dette kan da ikke være så vanskelig å skjønne? Selvfølgelig skjønner jeg hva slags spørsmålstyper som genereres mest til til disse "tett på nett-møtene." De fleste er åpenbare positive. Det er greit, men da kan du like gjerne halvere spørsmålsmengden. Et referat blir dessuten mye mer interessant å lese om ulike spørsmålstyper blir besvart; både ros og kritikk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg