Super-Lyn 0 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Jeg håper så inderlig dere slår enga på lørdag.. håper vi også gjør vårt for å unngå voff seier i tippeligaen.selv om det betyr tap og ikke royal league.. er verdt å miste det... men vi trenger en nabo i vest, et fint derby å ha! så VINN mot enga! KNUS DEM! Lykke til!! Vest er Best;) GooOooOoo LYN! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Det virker som om Super-Lim misliker Enga mer enn han elsker FC Oslo. Hmm......... rart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Ja, det er litt sånn "hobbysupporter" over å tenke mer på hvordan det går med andre lag, og dermed håpe at sitt eget lag skal tape. Jeg unner ikke RBK noe mer gull, og vil heller ikke se klyse-Reka med pokalen, men det betyr ikke at jeg vil se klubben i mitt hjerte tape for å oppnå det, ALDRI!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 jeg skal ærlig innrømme at mitt hat mot enga er nesten like sterk som min kjærlighet til stabæk. Hvis det hadde vært en betydningsløs kamp for stabæk, men som kunne gjøre at enga ikke vant serien hadde det ikke gjort meg noe om stabæk tapte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Å være supporter går begge veier -å elske sitt eget lag OG hate naboklubben...Dette er et "ekstremtilfelle", hehe, så min forståelse får han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 jeg skal ærlig innrømme at mitt hat mot enga er nesten like sterk som min kjærlighet til stabæk. Hvis det hadde vært en betydningsløs kamp for stabæk, men som kunne gjøre at enga ikke vant serien hadde det ikke gjort meg noe om stabæk tapte. Akkurat det jeg mente, jokke!! En hobbysupporter driter i naboklubben, en ekte har et anti-forhold til den!! (Satt litt på spissen for å få frem meningen). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Hey! En sympatisk "annet-lag" supporter! De finnes altså.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Blaaereennblaaest: Litt slitsomt at du poster kjedelig fyll som gjør at du kan få en ny morsom kommentar til navnet ditt... Må innrømme at jeg hadde noen av dem for noen år siden, helt teit. En-setningsinnlegg er ikke så spennende, uansett hvem som skriver dem... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 jeg skal ærlig innrømme at mitt hat mot enga er nesten like sterk som min kjærlighet til stabæk. Hvis det hadde vært en betydningsløs kamp for stabæk, men som kunne gjøre at enga ikke vant serien hadde det ikke gjort meg noe om stabæk tapte. Er fortsatt uenig her. Er det slik at det er greit å tape så lenge det ikke betyr noe? Det er ALDRI greit å tape, hater å tape, jukser i kabal for å ikke tape. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Og i serien ....kjedelig fyll.... takker vi Potter. Jeg må få korrigere litt her. Vi er IKKE noen naboklubb til Vålerenga. Folk får hate hvem de vil, hvis de gidder bry seg, men mer uinteressante meldinger enn at "syper-lyn" håper vi slår enga, er det lenge mellom. Jeg for min del håper RBK slår Lyn, uavhengig av om RBK eller VIF vinner. Det siste kan være det samme for meg. VIF kan faktisk godt vinne serien selv med tap mot oss. Det som kreves er tap for lyn med et mål mer. Og rbk virker ikke bunnsolide for tiden. Eller forresten, det er kanskje akkurat bunnsolide de er? Nei, vi driter langt i gullstriden nå. Det er to kamper som betyr noe for oss, og det er at vi tar poeng og hvordan det går mellom Molde og Glimt. Teoretisk kan vi beholde plassen med tap. men det setter ikke jeg penger på. På tide med skikkelig mobilisering foran vår viktigste kamp noensinne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Enig Alzheimer, vi driter i de andre! Det er vårt lag som betyr noe. Og med dette avslutter vi denne tråden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg