Team BRT 0 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Vet dere om kamper går på TV et sted? fikk ikke billeter til kampen ! Stabæk vinner jo, men må se kampen fordet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 De siste billettene skulle selges i kveld på OB -om det er noen til overs blir de sendt tilbake til Vif i morgen.. Hvis det ble igjen bill etter dagens salg går det kanskje an å kontakte noen i styret i kveld (?). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 FotballXtra og 4-4-2 som vanlig, men den forskjellen at de får vise bilder i pausen. Ellers så går ingen av kampene på tv.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 4-4-2 har jo ikke veldig mye pr kamp da! Går det ann å få sånn på SMS et sted? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Slik mener du? Så går den vel på NRK og TV2 web-tv.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 går det ikke noe på canal+?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Takk takk! Der er det bestillt:-) Dere skal vell på kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 26. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 26. Oktober 2004 (endret) Dere skal vell på kampen? Klart! Vil ikke gå glipp av dette for alt i verden.. Har billetten trygt forvart under puta Endret 26. Oktober 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Samme her, men rakk ikke få bestillt! Enga gutta tok jo de fleste med en gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 stabækkontoret har vel flere billetter? Kampen går på canal+ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 den går på canal+ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kamerat 0 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 går det ikke noe på canal+?? Stemmer det, kampen sendes på Canal+... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Men den går ikke på web-tv, verken hos NRK eller TV2 - i hvert fall ikke ifølge informasjonen på websidene. Det er vel fordi den sendes på Canal+ ? Når det gjelder billetter, så selger også Stabæk-kontoret billetter, dog til langsiden. Billetter der kan kjøpes frem tom torsdag, forutsatt at det er billetter igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Stabækkontoret har fortsatt noen billetter igjen. Drit i TV og kom deg på matchen!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Jeg har en billett til overs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 kan noen skaffe meg 3 biletter til kampen da, bor 1.5 time unna bekkestua og har ikke gidd eller tid til å bruke 4 timer til å dra dit på en onsdag eller torsdag. Så hvis noen hadde hatt gidd til å ordne det så hadde jeg vært jævlig takknemlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Da MÅ jeg jo få tak i billeter!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Jeg kan ha en billett til overs, men det blir 100% bekreftet nærmere helgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 27. Oktober 2004 (endret) Da MÅ jeg jo få tak i billeter!!! Ring Stabækkontoret på 67 12 12 12 Fra stabak.no: Billetter VIF - Stabæk Snart utsolgt NÅ MÅ DU SKYNDE DEG - BILLETTENE FYKER UNNA! På kontoret i Gml. Ringeriksvei 61uke 44: man og tir 08.00 - 18.00, ons og tor 08.00 - 17.00 Billettene må hentes og betales innen fredag 29/10 kl.12.00 Usolgte billetter returneres til Sjappa fredag etter 12.00, og det blir ikke billetter tilgjengelig hos oss etter dette. Vi er utsolgt for billetter på langsiden, men vi har billetter til VG-svingen sammen med Stabæk Support. Disse selges kun til sesongkortinnehavere, aksjonærer, samarbeidspartnere og andre i Stabækfamilien. Billettene kan kjøpes på kontoret i Gml. Ringeriksvei 61 Onsdag og torsdag 08.30 - 17.00 Voksne Kr.200,- inkl skjerf eller cap Barn/Honnør Kr.150,- inkl skjerf eller cap Bussbillett må bestilles innen torsdag 28/10 kl. 12.00 BILLETTENE MÅ BETALES KONTANT, VI TAR IKKE KREDITTKORT. For ytterligere informasjon kontakt Kari på: kari@stabak.no eller på 67 12 12 12 Endret 27. Oktober 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Jeg fikk endeling tak i billeter! Til og med darkt også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Bra.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Ser at evt. overskudds biletter ikke blir solgt til de som ikke allerede er medlemmer av $$, sessongkort etc. Er ikke dette litt feil holdning både for å rekruttere nye medlemmer og skaffe folk som heier på lørdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Uten at jeg vet så veldig mye om dette, så har det kanskje noe med at man skal sikre seg at det ikke kommer "uvedkommende" på vårt felt. Uansett så har de som er interessert hatt rikelig med tid og mulighet til å sikre seg en billett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Hvordan vet jag at jeg kommer hos Stabæk gutta? Er ikke klar for å sitte midt i klanen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Ser at evt. overskudds biletter ikke blir solgt til de som ikke allerede er medlemmer av $$, sessongkort etc. Er ikke dette litt feil holdning både for å rekruttere nye medlemmer og skaffe folk som heier på lørdag? dette er sansynligvis folk som er villige til og "hore" til annen supporterklubb for og få se kampen, altså ikke folk som kommer til og holde med Stabæk under kampen. Stabæk sier jo at de selger til sesongkortinnehavere, aksjonærer, samarbeidspartnere, medlemmer i $$ og andre i Stabækfamilien. Dette med Stabækfamilien gjør vel at de fleste med litt integritet til klubben skal klare og få kjøpt en av disse billettene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Hvordan vet jag at jeg kommer hos Stabæk gutta?Er ikke klar for å sitte midt i klanen På billetten din står det Tribune: VG-nedre, Inngang: 16, Rad/Plass: unummerert Da står du med $$ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Hvordan vet jag at jeg kommer hos Stabæk gutta?Er ikke klar for å sitte midt i klanen sjekk her, Team BRT se på billetten og se på kartet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg