reader 0 Del Skrevet 27. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 27. Oktober 2004 (endret) Legger merke til at svært mange håper på og heier på at Molde skal slå B/G. Det vil vel være det beste for oss, hvis det mot alle (mine) blaa solemerker skulle gå galt på Ullevål, men går det som det skal og bør med blaa øyne (og det har vi vel alle) ville vel det beste resultatet i Molde være uavgjort ? Stabæk 30 Molde 29 B/G 28 Endret 27. Oktober 2004 av reader Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 186 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Selvfølgelig er uavgjort i M-B/G best ved Stabækseier, men hvor mange ganger setter du sikker U på kupongen. Og blir det uavgjort i Molde, og vi også spiller U, så ryker vi rett ned. Nei, inntill vi leder med et par mål, og det er minimalt med tid igjen, så håper jeg på Molde seier. Noe annet har jeg ikke, med mine for tiden tynnslitte nerver, anledning til... KOMIGJENSTABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Er jo sant nok, at en stor nok Molde-seier er det beste hvis vi skulle bli avhengig av hjelp for å få kvalik-kamper. Men tror fortsatt på seier over VIF, og da ville uavgjort i Molde smakt svært så godt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 for en gjeng... MFK-publikum får "klappehjelp" Klapp, klapp: Sponsoransvarlig Siw Berg ga i går spillerne Eddie Gustafsson, Magnus Kihlberg og Petter Rudi en demonstrasjon i bruken av Klapper'n. FOTO: Eirik Heen Burde de ikke fått brukerveiledning sammen med demonstrasjonen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Vi hørte noen slike klappesaker på hovedtribunen mot Molde. Gud bedre så glad jeg var da jeg så at det var moldesupportere som holdt på med slike håndballaktiviteter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nokia 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Tja ja, heldigvis for min del så ble det kvalik på Bodø Glimt og ikke nedrykk. Men det kan jo hende at vi rykker ned enda desverre. Med den grisedårlige innsatsen i en så viktig kamp mot Molde så holder det rett og slett ikke elitekvalitet. Hele sesongen har vel strengt tatt vært et Hælvete for begge lagene. Uansett hva som skjer så sees vi På aspmyra sesongen 2006 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg håper virkelig og absolutt at Bodø/Glimt holder plassen. Det hadde vært for jævli om vi skulle spille mot Glimt selv når vi rykker ned. Og jeg som koste meg da Sogndal rykka ned..... Faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 31. Oktober 2004 (endret) Er det da man minner om det gamle ordtaket: Som man reder......... Endret 31. Oktober 2004 av reader Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg