Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Legger merke til at svært mange håper på og heier på at Molde skal slå B/G. :o

Det vil vel være det beste for oss, hvis det mot alle (mine) blaa solemerker skulle gå galt på Ullevål, men går det som det skal og bør med blaa øyne (og det har vi vel alle) ville vel det beste resultatet i Molde være uavgjort ?

Stabæk 30

Molde 29

B/G 28

:D:P

Endret av reader
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig er uavgjort i M-B/G best ved Stabækseier, men hvor mange ganger setter du sikker U på kupongen.

Og blir det uavgjort i Molde, og vi også spiller U, så ryker vi rett ned.

Nei, inntill vi leder med et par mål, og det er minimalt med tid igjen, så håper jeg på Molde seier. Noe annet har jeg ikke, med mine for tiden tynnslitte nerver, anledning til...

KOMIGJENSTABÆK

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo sant nok, at en stor nok Molde-seier er det beste hvis vi skulle bli avhengig av hjelp for å få kvalik-kamper.

Men tror fortsatt på seier over VIF, og da ville uavgjort i Molde smakt svært så godt. :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja ja, heldigvis for min del så ble det kvalik på Bodø Glimt og ikke nedrykk. Men det kan jo hende at vi rykker ned enda desverre. Med den grisedårlige innsatsen i en så viktig kamp mot Molde så holder det rett og slett ikke elitekvalitet. Hele sesongen har vel strengt tatt vært et Hælvete for begge lagene. Uansett hva som skjer så sees vi På aspmyra sesongen 2006 :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Molde-b/g
  • Opprett ny...