Morten 22 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Hvor er Mats? er han klar på lørdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Han snufser litt, men regner med å bli klar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Vi trenger Mads, fatalt at sykdom ødela for radarparet Mads og Martin sist søndag! Mads var klart giftigst på trening forrige uke. Ellers, er det bare jeg som savner Peter så inn i h..,? tenk deg han mot Molde-midtbanen og nå mot VIF.. Tabbelista til ledelsen blir lang denne tragiske sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Vi trenger Mads, fatalt at sykdom ødela for radarparet Mads og Martin sist søndag!Mads var klart giftigst på trening forrige uke. Ellers, er det bare jeg som savner Peter så inn i h..,? tenk deg han mot Molde-midtbanen og nå mot VIF.. Tabbelista til ledelsen blir lang denne tragiske sesongen. Helt enig Arni Peter var et viktig oppspillspunkt og en dyktig tilrettelegger. Etter sesongen må det bli en oppvask i ledelsen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Nå var det jo vår kjære Peter som ville hjem for å trene en ellerannen 2-3. divisjons klubb. Men absolutt; skulle gjerne hatt peter på plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Ja ole har rett. det var Peter som ville hjem. Vi trenger en aggresiv spiss. skal Finstad få det til å løsne så bør det for guds skyld bli i denne kampen. Mads håper jeg også blir frisk. han trenger vi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Nå var det jo vår kjære Peter som ville hjem for å trene en ellerannen 2-3. divisjons klubb. Men absolutt; skulle gjerne hatt peter på plass. Det er vel riktig det, men det var vel litt om å spare lønn også. Ikke noe vits i å gråte over spilt melk, vi har en stall som skal slå Vif uansett hvordan tabellen ser ut. Finstad har bare å ta på seg rustningen, han skal nemlig få panzer til å se ut som en liten tegneseriefigur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Thomas "Sthål" Finstad Ser det for meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Syns ikke vi skal rakke ned på Finstad. Han har ikke prestert i år.. jaja. sånn er livet. Sitter og ser på highlights fra rbk kampen i '03 og det overasker meg at samme Finstad står som topscorer for Stabæk med 4 mål.. noe gikk defintivt shikkelig gæli i år ass... huff og huff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Del Skrevet 27. Oktober 2004 Mente ikke å rakke ned på Finstad. Siden Panzer har et tilnavn burde Finstad også ha det. kom ikke på annet enn Sthål i farten Finstad var veldig god i fjor, ihvertfall på slutten og det er skummelt så annerledes alt har blitt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 og det overasker meg at samme Finstad står som topscorer for Stabæk med 4 mål.. Er det ikke 3 mål? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg