arni 9 588 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Er det planlagt noe sammen med gutta når røyken har lagt seg lørdag kveld? Håper jeg tar jæ.. feil, men hvis verden er ond trur jeg det kunne forhindre unødig avgang av våre beste, lov å håpe iallefall! Glemmer aldri scenene etter kampen i 96 nemlig (VIF-spillere som fikk igjen håpet!) Er Gud god den kvelden blir det uansett uforglemmelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 588 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Etter kort prat med Petter Belsvik imorges: Flott hvis noen møter opp når bussen kommer tilbake til Nadderud stadion! Gruppa mi stiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Hva skjer på Nadderud? Kommer alle spillerne dit i spillerbussen? I såfall, veldig bra idé! Uansett resultat selvsagt! Har SS planlagt noe der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 29. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 29. Oktober 2004 (endret) Regner forøvrig med at turen går videre til Onkel Blå etter at vi har feiret seieren på nadderud sammen med guttene.......?????? Endret 29. Oktober 2004 av Gizzy Slugger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Har begynt å grue meg til søndag morgen/formiddag allerede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Jeg stiller ihvertfall opp, $$ bussen stoppe jo på Bekkestua og da er det liten vits i å dra hjem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Man skal jo hedre folk som kommer hjem fra krigen enten den er vunnet eller tapt. Selvsagt skal vi møte gutta på nadderud. Ser fram til en lang kveld på Blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Jeg gleder meg enormt til Lørdag kveld. Tenke å feire ny tippeligakontrakt sittende i en halvsirkel rundt den fake peisen i det innesrte lokalet på Blaa og synge "Combaya, my Lord". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg