knutta 1 872 Del Skrevet 28. Oktober 2004 Del Skrevet 28. Oktober 2004 her sitter jeg i usa aa biter negler i gru; forlater virkerlig martin oss hvis vi sjulle vaere saa uheldige aa rykke ned?? har lest det et par steder naa, + at Aalbu sa at det var "naivt" av stabaek aa tro at martin fulgte klubben ned i 1.div....................... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 har han vært så god da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 her er spørsmålet mitt og svaret til belsvik: Martin Andresen Innsendt av: Rubbster, 28/10 - 2004 kl: 07:25 Hvis vi for formodning skulle rykke ned, hva tror du/dere skjer med Martin da? Kan vi ikke låne han ut for en sesong, for så at vi satser enormt på opprykk!? Eller har vi ikke rå til å bare låne han ut? Må vi selge han hvis vi rykker ned Martin har ikke signalisert at han vil bort, men vi er avhengig av at Fornebu Arena blir en realitet for å ha økonomi til å beholde Martin. Hilsen Petter Belsvik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Ser jo ut til at Fornebu Arena blir en realitet, så kanskje vi kan beholde Martin. Det eneste problemet er vel at pengene ikke kommer i morgen, eller om 2 måneder... Så mulig vi mister Martin før den tid da...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 her sitter jeg i usa aa biter negler i gru; forlater virkerlig martin oss hvis vi sjulle vaere saa uheldige aa rykke ned?? har lest det et par steder naa, + at Aalbu sa at det var "naivt" av stabaek aa tro at martin fulgte klubben ned i 1.div....................... Bra å se at det er liv i deg. Jeg håper seff ikke Martin går, men det spørs om vi har råd til å beholde han. Men hvis han skal gå, så må vi få skikkelig betalt for han. Ikke noe charity piss. Ikke noen Chippen pris. Lurer forresten på hvordan Etterstadsletta Borettslag skal få råd til Martin, når de knapt nok har råd til Lil'Ivers!!!! Men om Martin forsvinner, har vi alltids Henning og Tommy. Henning har vært en av våre beste i høst, og jeg tror han har det som trengs for å fylle et rom etter Martin. I bakhånd har vi også Mads Clausen, som kan vokse seg stor i løpet av et år i 1div. Jaja, sorger på forskudd er ikke noe smooth. Vi får heller vinne imorgen, og beholde Martin. Kos deg i Fresno K-O. Bror er forresten i LA nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 29. Oktober 2004 (endret) Det eneste problemet er vel at pengene ikke kommer i morgen, eller om 2 måneder.. Hvis Formannskapet sier ja til at FBS får bygge 50 ekstra leiligheter (Noe Reinsfelt i Budstikka i dag nermest lover), kommer første del av penga førstkommende torsdag Endret 29. Oktober 2004 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 hvor mye er det snakk om sånn ca da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Det eneste problemet er vel at pengene ikke kommer i morgen, eller om 2 måneder.. Hvis Formannskapet sier ja til at FBS får bygge 50 ekstra leiligheter (Noe Reinsfelt i Budstikka i dag nermest lover), kommer første del av penga førstkommende torsdag Hvorfor har du så mye inside om denne saken Rich? Jeg sitter her og er faktisk litt furten. Jeg er også aksjonær, men har ikke fått noe info fra Stabæk...... Kan selfølgelig ringe, men føler ikke at dette er dagen og ringe og mase på Stabæk kontoret. De burde informert ALLE sine aksjonærer om kontrakten og hva den innebærer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Leste i dagbladet nå at Martin var med å trente i dagog at han er klar for kampen ( det var ikke noen overraskelse men det var konge at han trente igjen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Stabæk informerte de som valgte å stille opp på Stabæk-kontoret idag tidlig da de informerte om avtalen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Ok jeg skjønner at jeg har glippet mye info. Hvor har det stått at de skulle informere om avtalen i dag tidlig? Ja ja samme kan det være. Jeg var jo ikke der likevel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 jeg var innom Stabækkontoret, tilfeldigvis og vips så fikk jeg vite at det skulle være allmannamøte om 45 minutter. Da valgte jeg å bli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Ok, begynte nemlig for alvor og føle meg utenfor..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Har også følt meg utafor som aksjonær, men de er tilgitt. Regner med - og håper på - at de har fokus på morgendagen. Stabækflagget har hengt oppe i flaggstanga siden Molde-kampen i et ørlite håp om at det skal hjelpe. Regner med at jeg skal slippe å fire det ned halvveis i morgen. Er kvalm nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 hehe, alltid liv i meg:D ta deg en tur til LA du ogsaa da superblaa saa kan vi ha det morro i usa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Men jeg får vondt i magen ved tanken på at Martin spiller i en annen klubb( værst hadde vært VIF,RBK eller Brann), blir ikke bedre når jeg tenker på Jon heller, har alltid vært Jon for meg( unntatt den lille stunden med Frode Olsen(jeg er tross alt bare 17 år)) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jon blir med ned. Det sa han i hvertfall på OB i går. Mulig han synes jeg var ubehagelig, masete, u-edru og klengete. Og at han sa det bare for å bli kvitt meg. Men en muntlig avtale er like bindende som en skriftlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg håper dette er riktig og stoler på en uedru atlet med hjerte i klubben Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 ..jeg våknet akkurat opp.. jeg måtte lese avisen for å få bekreftet noe jeg hadde håpet bare var en ond drøm.. alt dette virker helt uvirkelig og det at jeg har er dundrende hodepine kan vel være noe av skylden til at jeg ikke husker så mye av gårsdagen. dette er et surt kapittel.. MEN ALT SOM IKKE DREPER GJØR DEG STERKERE!! RETT OPP! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Trygler Martin om å bli... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Han har jo et poeng med Iversen, han var ikke engang inne på benken en stund, ennå så var han med i landslagsstroppen, det blir helt høl i hue spør du meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 enig, fjåsete at Hareide... Helt enig med Belsvik, men vi kan heve oss over dårlig taper greier... Dommeren ville at VIF skulle ta gull men den siste til Berre på Martin var en skandale å overse...Blir taklet opp på tribunen når det er igjen 3 minutter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 På et frispark i sluttsekundene ble keeper Jon Knudsen tilsynelatende meid ned av Steffen Iversen - og mistet ballen, som datt ned foran Stabæk-målet Jeg var 200% sikker på at Iversen skulle få frispark i mot seg og kanskje til og med et gult kort, ALLE spillerne stoppet opp for et halvt sekund, fordi ALLE visste at det var frispark, det var rett å slett hårreisende å se på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Men Hareide sier det der kun for å bli kvitt en Stabæk spiller på landslaget, han har vel aldri hatt sansen for Stabæk. Han sier det der for å få Martin til å gå til RBK. Hareide er latterlig, han er fra Molde og HEIDE på Molde men er nå blitt RBK frelser number one. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 RBK Jakter Ivers og Andresen FØKK ÅFF Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Det er vel et spørsmål om penger, regner jeg med. Er det noen som vet hvilken takst det er på den mannen? Og evt. prisantydning? Han bør jo selges til internasjonal pris, selv om han er mest ønsket her hjemme. Det er mulig han var verdt 10-15 mill etter sesongen i fjor. Men nå er han vel verdt det halve? Uansett hva som skjer med Martin, så har han en eller annen magisk evne til å komme tilbake til oss igjen.... gratis.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trondfo 9 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Vi trenger vel ikke å selge Martin??? Skjønner godt at han vil opprettholde nivået sitt, men han er i kontrakt. Da er det jo bare å leie han ut for én sesong (så får vi litt penger for han), samtidig som han er tilbake når Stabæk rykker rett opp igjen. Hvis ledelsen vil vise at de virkelig satser på å rykke rett opp igjen må da dette være den beste løsningen både for Stabæk og Martin??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Problemet med å selge Martin til en god pris er at klubben som kjøper ham vet at de ikke kan selge videre til klubber utenfor Oslo området. Det betyr at det kun er VIF som er i nærheten av å ha økonomi til å gi noe særlig for ham. Jævlig bittert, men mannen går kun til VIF. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Vi vil/må selge Martin? Vel er det ikke slik at Wimbeldon(eller nå som de heter Milton Keyne Dons) skal ha 50% av neste salg da? Var ikke det en av grunnen til at vi IKKE SOLGTE Martin til Blackburn(så var det han som ville lånes ut også da), det ble hvertfall sagt det i VG m.m fordi vi fikk litt over 3 mill for lånet, og det trengte vi gi en dritt til Wimbledon. Trenger vi ikke det nå da? eller ble den "kvoten" brukt opp når vi lånte han ut til Blackburn? MARTIN, Pliz bli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Tror ikke wimbledon skal ha noe penger nå ettersom han har gått ut den forrige kontrakten og underskrevet ny, men det er jeg ikke helt sikker på. Men får vi over 3-4 millioner for han så sier jeg selg. Han har ikke prestert etter at han kom hjem og jeg synes han virker utrent og slapp. Mads Clausen og Henning fungerer fint i første divisjon og med mer spilletid står de bedre rustet når vi er tilbake i eliteserien igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå