jokke 48 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 stallen er mer enn god nok uten martin. vi trenger bare en trener som kan gi oss noen skikkelig angrepsmønstre også må vi skaffe oss mer selvtillitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 stallen er mer enn god nok uten martin. vi trenger bare en trener som kan gi oss noen skikkelig angrepsmønstre også må vi skaffe oss mer selvtillitt. 18771[/snapback] At stallen er MER enn god nok, har jeg ikke noe tro på. Kunne kanskje gått med på at den er god nok. Jeg vil snart se en storscorer i Stabækdrakt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 163 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Hepp Da blir det tunge lodd på Hauger og Clausen neste år... Det kan bli bra det! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 jeg har tro på at henning og clausen tar et godt steg videre neste år, tror finstad også vil ha godt av et år i 1 div, alt den gutten trenger er mer selvtillit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Hører Rune Bratseth sitter og frir til Martin på tv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Giz 2 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Ganske ekkelt å se Martin sitte på Lerkendal for mulig å spille der neste sesong ... Men, money talks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Det var også rimelig rått å høre på Vidar Riseth kommentere Martins mulige overgang: "Æ har no rydda i kjeller'n te'n - og finni fram sjakkbrætte'". Vi vet alle at mannen har smerteterskel som en gullfisk, men at hjernekapasiteten er tilsvarende - se det visste jeg også. Jeg har aldri spilt bridge, men såpass vet jeg - at det spilles neppe på sjakkbrettet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Det at Martin i det hele tatt gidder å snakke med så ekkel person som Rune Brattsett, tyder på at han har bestemt seg for å stikke. Om det blir RBK er vel litt tidlig å si. Jeg tror det like gjerne kan bli utlandet (håpe-håpe). Men vi må nok innse at Martin ikke blir å se i 1. divisj. til neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Kan noen gjemme Knudsen til overgangsmarkedet stenger... Makan til keeper har jeg ikke sett siden Jamtfall... Dog er jeg villig til å bytte Martin mot Braaten, Winsnes, Helstad, Solli, Storflor og 15 mill... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 nei forresten - trekker det tilbake Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Man kan gjøre seg mange bekymringer. Jeg har skrevet i annen tråd her også,men samlet her (det er altfor mange parallelle tråder her...) . Martin er kanskje den spilleren som kan erstattes. Henning tar den rollen i TL fopr de Blaa, spesielt etter ett år i 1div. Jeg har null angst . veldig bra for Gutset i laget om han blir! . hater om at går til kjøpelaget i midtNorge som soper markedet for å hindre at andre kommer ajour med dem, og så benker de dem . jeg synes det lukter av Martin blir, (60% sjanse) eller at han drar utenlands. . går han = skaffe ordentlig med kroner for fyren! Vi trenger ingen nye på midtbanen, men penga må brukes på en eller to spisser og innkjøp må gjøres i tett samråd med en NY trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Mulig jeg hørte feil da jeg så 10min på RL kampen igår, var det snakk om en utlånsavtale? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Det som gjør utenlands-utlån vanskelig er jo privat-situasjonen. Nylig blitt far. Tror nok fruen hadde mere enn ett ord med i laget når de valgte å komme hjem til Stabæk igjen. Dermed er jeg redd den for Stabæks beste løsningen faller i grus... Når Martin velger å dra opp til Trondheim for å se på forholdene er det jo iallefall ikke, oppe i hodet hans, utelukket med en overgang til RBK... Christer George (eller andre) har svært liten interesse av og mere enn halvere lønna sik for å spille en divisjon lavere...Måtte i såfall være en leie avtale med bakgrunn i signaler om lite spilletid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Jeg vet det er nettavisen som skriver det, men jeg liker det ikke noe bedre... http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle301780.ece ANDRESEN OG ØDEGAARD: Stjerneduoen videre til Brann Stjerneduoen var torsdag i Trondheim for å se på forholdene på Lerkendal, og vil etter besøket reise videre til Brann og Bergen. Branns interesse for Alexander Ødegaard har vært kjent lenge, men i følge Adresseavisen er Brann mest interessert i midtbanespilleren Martin Andresen. Brann, eller rettere sagt klubbens økonomiske støttespillere, sitter klar med pengene. TV 2-sporten kunne torsdag melde om at lokale investorer allerede har satt av 40 millioner kroner til spillerkjøp for Brann. - Dette er et veldig vanskelig valg for meg, men det er veldig smigrende at to store klubber som Brann og Rosenborg ønsker meg. Det blir nok en tur til Bergen også for å snakke med Mons Ivar Mjelde, sier Alexander Ødegaard til Adresseavisen. Ødegaard og Andresens agent Rune Hauge sa torsdag til TV 2-sporten at besøket i Trondheim kun var for å se på forholdene, og at ingenting ble underskrevet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 12. November 2004 (endret) Del Skrevet 12. November 2004 (endret) Hvis nå Rune Hauge, Martin Andresen og Åge Hareide alle mener at Martin skal spille i TL neste år, synes jeg det ville være best å låne han bort til FC Oslo eller VIF ett år! Er nok mange her som ikke er enig, men her er mine argumenter: -Han trenger ikke flytte med familen, noe som vil kunne gjøre det værre å få ham til å flytte tilbake igjen! Det er ikke bare bare å flytte når man har blitt familiefar! -Jeg håper jeg slipper å se Martin i sort og hvit fotballdrakt! -Vi har Martin klar igjen for Tippeligaen-2006! -Vi slipper lønnsutgiftene det ene året vi er i 1.div og har lavere inntekter! Merk at jeg KUN synes det er bedre å låne ham bort til FC Oslo eller VIF hvis det eneste alternativet for ham er varig opphold i Rosenborg eller Brann! Jeg håper fortsatt at han blir! Ikke fordi han akkurat har vist seg uerstattelig i år, men på grunn av signaleffekten og for samholdet i spillergruppen! Endret 12. November 2004 av apk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Når Martin velger å dra opp til Trondheim for å se på forholdene er det jo iallefall ikke, oppe i hodet hans, utelukket med en overgang til RBK... 18848[/snapback] Han gjøre det bare for å gi dem et håp, for siden å kunne si: Æ BÆ Æ gidd itj ! Jeg skal spille på STABÆK! (håpe, håpe, drømme, drømme) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Det er jo greit og se seg litt om så han vet hva han sier nei takk til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 12. November 2004 (endret) Del Skrevet 12. November 2004 (endret) La oss være litt realistiske. Martin er kaptein på Norge, et lag som vi alle håper tar seg til VM om 1 1/2 år. Martin vil for all del unngå å gå glipp av VM, og det er det han risikerer ved å spille i 1divisjon. Mister han plassen i løpet av neste år, er det langt fra gitt at han klarer å spille seg inn igjen våren 2006, selv om vi har rykket opp igjen. Neste VM er i 2010, da er Martin 33, og kanskje ikke et naturlig førstevalg på Norge, ergo, dette er høyst sannsynlig det eneste VM han kan oppleve. Hva hadde dere gjort ? Ære være Martin hvis han blir i Stabæk, men jeg vil ikke finne på å bære nag til han hvis han stikker. Det som taler for at Martin blir i Oslo, er selvfølgelig familie situasjonen. Et nyfødt barn, og kjæreste som studerer, er faktorer som helt sikkert blir avgjørende. Tror ikke Martin er keen på å spille i Lyn, og da står det vel mellom Enga og RBK. Enga utspill om at Martin er for dyr, er jo bare et forhandlingstrekk. Martin har jo trådt sine barndomsår hjemme hos en Enga speller, Trond Hoftvedt, så det er klart det er noe i det der. Stikker Martin, har vi Henning. Henning Hauger er det største talentet jeg har sett komme fra junioravdelingen i løpet av TL-årene. Henning har feks ikke gjort noen dårligere innsats i år enn hva Tobbbe gjorde sin første sesong i Stabæk. Tenk på det. Det er ikke bare vi blaa som ser det heller, var jo noen som nevnte interesse fra Lyn her inne. Flere av mine venner har trukket frem Henning når de har sett Stabæk på tv i år. Hennings fordel er jo og at klubbens økonomi ikke tillater en midtbane med Svindal, Andresen, Linderoth, Kolle, etc, slik at han får spilletid tidlig i karrieren. Det er viktig. Samtidig får han spille i den posisjonen han er best, sentralt på midten. Martin spilte jo ving i Moss, Viking og den første perioden hos oss. Først når han kom tilbake fra England ble han sentral, og da kom eksplosjonen. Får summere opp her kanskje. Håper ikke Martin drar, og jeg tror det blir lettere å rykke opp om han bli. Ingen tvil. Drar han, så stepper Henning inn, tar på seg midtbanehatten, og vi rykker opp allikevel. Forza Stabæk Endret 12. November 2004 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Registrerer i Aftenpostens morgenutgave (papir) i dag at Liiin og Hockey-Morgan vil snakke med Martin for å høre om han er interessert i å spille for dem, FØR de evt tar kontakt med Stabæk. Og jeg som trodde de måtte ta kontakt med Stabæk for å få lov til å snakke med Martin??? Der gjorde tydeligvis Drittseth & co det etter boka. Selv om det selvfølgelig ikke det gir dem bonuspoeng. Hmmmmmm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Jeg tror Martin drar, forhåpentlig på en ett års utlånsavtale... Det beste er om han blir. Men jeg skal ikke klandre han mye... Kommer helt ann på klubbvalg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Som vanlig har klubbene og markedet en pris og gjett hvem som gjør sine egne beregninger: IDIOTEN RUNE BRATSETH.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=254168 Hater Rune Bratseth. DUST. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Står valget tilslutt mellom Brann og RBK, ser jeg helst Martin i rødt! Det tror jeg også er best for Martin og norsk fotball! Dette er min personlige mening, jeg holder litt mer med Brann enn med RBK! Men aller helst; BLI HER! Nest aller mest; vikarier ett år hos en østlandsklubb! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 12. November 2004 (endret) Del Skrevet 12. November 2004 (endret) - Vi skal være forsiktig med å skru prisene i været i norsk fotball, sier Bratseth. - Begge har lange kontrakter med klubbene sine? - Ja, men Alexander (Ødegaard) har skrevet en ny kontrakt fordi klubben i hvert fall skal få noe igjen for ham, påpeker Bratseth. AKKURAT! Sogndal og Stabæk er Norges rikeste klubber, og som ser det som sin hovedoppgave å tappe stakkars fattige RBK for penger! Det er jo ganske logisk det! Sutrehuer! Endret 12. November 2004 av apk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Til Bergen uten avtale! Ser ut som om Brann har gjort Aalbu litt sur. Det kan jo være med på å presse prisen oppover, hvis det blir salg. Nå skal han sikkert ha minst 2 poser Kongen av Danmark og en boks Smarties. Og så mye vil ikke Bratseth betale, ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 14. November 2004 Del Skrevet 14. November 2004 Er det noe hold i de nye ryktene om at Martin skal på utlån til Sverige?? IFK Gøteborg er det noen som prater om. Fordi det er attraktiv klubb og geografisk akseptabelt ift familie og bosituasjon.... Noen andre som har hørt eller vet???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. November 2004 (endret) Del Skrevet 15. November 2004 (endret) Jeg hørte i dag tidlig når jeg kom på jobb av han som sitter i resepsjonen her, forøvrig en trønder som ikke liker bratseth at Martin utelukker brann. Det er det jeg vet. Den flittige resepsjonisten har også vært kontakt med en høyt oppe i enga og han fortalte at det var kommet et bud på en PROFIL i enga, men at det ikke var fredheim holm eller panzer. Da er mitt tips Gashi. Forsvinner Gashi har de plutselig penger til Martin. Skremmende. Utlån til IFK? Med erlandsen som trener.. Ikke dumt.. PS: Musikk i mine ører: AALBU om martin, må dere selge?: Nei. Dessuten har jo selvfølgelig også vi sett for oss muligheten til å leie ham ut. Rykker vi opp igjen etter ett år, ville det jo være dumt ikke å ha Martin her, avslutter Jan-Erik Aalbu. Endret 15. November 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Og her er den linken. PS: Musikk i mine ører: AALBU om martin, må dere selge?: Nei. Dessuten har jo selvfølgelig også vi sett for oss muligheten til å leie ham ut. Rykker vi opp igjen etter ett år, ville det jo være dumt ikke å ha Martin her, avslutter Jan-Erik Aalbu. 18986[/snapback] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haavarl 0 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Av det jeg har lest, virker det som om Ødegaard er mest aktuell for Branns del, og at de ikke kommer til å kjøpe begge. Da er nok RBK en meget sterk kandidat. Nok en ulempe for dere: Jeg leste et annet sted at Trondheim visstnok har et av de beste bridge-miljøene i landet, og at et par av dem som skal delta i turneringen i USA (dit Andresen også skal) til daglig holder til i Trondheim. Jepp jepp. Kom hit. Odd Inge Olsen og Lars Blixt er ledige. Løp og kjøp!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Har hørt at Ødegaard var første prioriteten til Brann men har lest at det var Martin. Men jeg tror det skal komme et bud over 10 mill før RBK i det hele tatt blir vurdert, det er tross alt vi som har stått i spissen for å IKKE selge til RBK. Men alt har sin pris selvsagt =(=(=(=( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Er innstilt på at Martin drar, og jeg klandrer han ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå