Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Erik Loe var på rikskringkastingen i formiddag. Der ble han spurt om Martin-saken. Han sa at det kun var Martin som visste svaret på det, men at han regnet med at sjansen var større for at han dro enn at han ble.

Jeg håper at Martin avventer evt. tilbud, og at han blir hvis vi får vesentlig lavere bud enn 25 mill (he-he). Men han er da faen meg verdt det samme som Gamst'en, korrigert litt for alder selvfølgelig.

Unnskyld banningen i dette innlegget. Men det er et litt tøffere og ubehøvlet språk i 1. div.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når Sogndal krever 10 mill. for Ødegaard, så er ikke Martin verdt noe mindre, hvis han skal selges til en norsk klubb. Hvis han skal til utlandet må vi ha mye mer for han, men jeg er litt usikker på om han vil reise utenlands igjen....

Hva tror dere? Er han klar for et mer eller mindre vellykket utenlandsopphold igjen?

Håper han viser klubbfølelse og blir!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når Sogndal krever 10 mill. for Ødegaard, så er ikke Martin verdt noe mindre, hvis han skal selges til en norsk klubb.  Hvis han skal til utlandet må vi ha mye mer for han, men jeg er litt usikker på om han vil reise utenlands igjen....

Hva tror dere? Er han klar for et mer eller mindre vellykket utenlandsopphold igjen?

Håper han viser klubbfølelse og blir!

17966[/snapback]

Tror ikke han er intreressert i et utenlandsopphold. Har en baby som er yngere enn nummeret til Martin i uker, eller var det nummeret til....Han får jo fri til Bridge!! tror foresten ikke Martin bestemmer seg før han vet hvem som blir trener.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hører noen rykter om at Martin eier halvparten av seg selv og derfor kan gi avkall på denne delen av salgssummen. Er dette rykter helt på villspor, eller er det noen blant dere som vet noe om dette?????

pondus

eLSKe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke han er intreressert i et utenlandsopphold.

18061[/snapback]

Det velger jeg også å tro! Det var jo tross alt en grunn (eller flere) for at han kom tilbake til Norge og Stabæk.

Aalbu uttaler at de har vært i samtaler med Martin, og at han vurderer hva han skal gjøre. Jeg tror også at trenerkabalen har mye å si for Martins avgjørelse. Han kunne gått til RBK når han kom fra Blackburn, men valgte med hjerte. Satser på at hjerte hans fortsatt banker for de BLAA!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med du Lars.

Og hvis det skulle vise seg å være tilfelle ser jeg av bildet ditt at Stabæk heldigvis eier begge bena til Martin.

18065[/snapback]

Martin eide halvparten av seg selv FØR han gikk til Wimbeldon. Det er noen kontrakter siden

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viking krever 35mill for hangeland, http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article299689.ece

18369[/snapback]

35 mill. for Hangeland med dagens priser er vel litt i overkant, og jeg betrakter det som et forhandlingsutspill. Prisen ender nok noen mill. lavere... Men VÅR landslagskaptein er uansett verdt mer enn de fleste spillerne i TL, så hvis han skal til utlandet må prisen være høy - veldig høy.

Men så er spørsmålet om han vil til utlandet? Jeg tviler sterkt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte forresten på radioen at Brann trengte en scorings maskin....ja vel? og jaktet på ødegaard.

18407[/snapback]

De ser vel ikke på Sæternes som en maskin da? Heller en med menneskelige egenskaper? Jeg trodde jo personlig at Ødegaard også var av kjøtt og blod jeg da......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aalbu er uening med Hareide. Ikke overraskende! Så gjenstår det å se om han klarer å overbevise Martin, og om Martins hjerte fortsatt er BLAATT.

Men jeg liker ikke antydningene fra Martin om han har god tid, fordi overgangsvinduet først åpner 1. jan. Det er viktig å få dette på plass (ikke så viktig som trenerkabalen, men....) snarest, uansett om han blir eller drar, så spillerstallen kan få ro og "sette seg".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper valg av trener spiller en viss rolle for Martins valg også. Det gir signaler om hvilket nivå Stabæk ønsker å satse på. Ansetter vi TEITur eller DaVITSen kan vi vel være ganske sikre på at Martin forsvinner til første og beste klubbb som melder sin interesse. Det være seg VIF, LSK eller Follo.

Og det at Martin vil bruke tid tolker jeg positivt. Let's face it - hvis han velger å bli i Stabæk er det en bombe som vil ryste Centerbet, Unibet, Røbet og alle andre som lever av dårlige tippere langt inn i grunnvollene. Men på den annen side - Martin har vel vist tidligere at er det én spiller som kan finne på å bli med et lag ned en divisjon, så er det nettopp ham. Men jeg har mine tvil......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hvem man skal stole på her jeg, men det er unektelig gode nyheter... Tror ikke Martin flytter til Trondheim og han har tidligere sagt at han aldri spiller i Rosenborg drakt... Da står det mellom oss og lyn da eller ? Lyn drar han aldri til !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Andresen...
  • Opprett ny...