Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det sånn Markus ser ut? Kjekt å få det oppklart! Ting begynner å falle på plass, f.eks. hvordan han har klart å poste så mange innlegg.

20184[/snapback]

markus er ikke fullt så kjekk ETTER at korthuset har falt sammen:

arch-od.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat startet nytt firma. Siden brukerne av dette forumet er så gode venner av meg skal dere få nyte godt av gevinsten. Det eneste dere trenger å gjøre er å sette inn 100.000 kroner på min konto. Straks jeg er hjemme fra Dubai vil du få et liv du sent vil glemme. Millioner på konto, fete biler og mye mer. Be dine kjære og nære gjøre det samme, så kan vi glede oss sammen. Firmaet heter Tullinger går 5 på Constant, forkortelsen er T5PC

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hansa er vil gi Martin gratis drikke dersom han går til Brann...

Er det noe vi kan bli med på? Hvilke fabrikker har vi i Bærum (eller Asker)?

Kanskje gratis pantemaskin fra Tomra? Gratis inngang på Smart Club når det åpner om en del år? Så mye egg han ønsker fra Nordgården (er Prior i Bærum også)? Kommer vi med nok er det jo ikke tvil om at han vil bli...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For all del ikke Smart Club, da kunne han jo like gjerne spilt for FC Brynestad-Oslo!

Nei vi får gå i allianse med lokale sportsklubber som Haslum, de skulle jo ta over øl- og brussalget på Fontana!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For all del ikke Smart Club, da kunne han jo like gjerne spilt for FC Brynestad-Oslo!

Nei vi får gå i allianse med lokale sportsklubber som Haslum, de skulle jo ta over øl- og brussalget på Fontana!

20221[/snapback]

Hansa er jo Stabækssponsor også. Kan de ikke gi ham samme deal i Stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste nettopp på dagbladet av Martin visstnok hadde uttalt til dagbladet at utlandet er interessant og at familien ikke har noen problemer med å flytte dit.. Regnes barteland som utlandet?

20226[/snapback]

Nei. Ikke Bergen heller

Men det kan godt bety Djurgården

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske tåpelig å spørre Belsvik om det der egentlig, han valgte jo RBK i sin tid (og det har vi ikke glemt), men på en annen side, litt rart at han anbefaller RBK etter den bahandlingen han selv fikk der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske tåpelig å spørre Belsvik om det der egentlig, han valgte jo RBK i sin tid (og det har vi ikke glemt), men på en annen side, litt rart at han anbefaller RBK etter den bahandlingen han selv fikk der.

20271[/snapback]

Foe en gangs skyld er jeg faktisk enig med Belsvik. Hvis Martin bestemmer seg for å forlate oss, så tror jeg også den beste klubben for han å velge i Norge er RBK.

Det betyr jo ikke at jeg vil like det om han gjør trønder av seg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Vi har fortsatt et håp om at Martin blir i Stabæk, sier Petter Belsvik, assistenttrener i siste del av årets sesong, som sendte bærumsklubben ned i 1. divisjon.

Enten er VG-journalistene dårlige på setningsbygging, eller så har Belsvik tatt på seg skylden for at vi rykket ned!

Jeg velger vel å tro det første!

Ellers lurer jeg på om taktikken til Petter er at Martin skal ha en like lite vellykket overgang til RBK som han selv hadde, og dermed gå lei etter et halvt år og så kommer Martin ydmykt tilbake med halen mellom bena i sommerovergangsvinduet og hjelper til for å sikre direkte opprykk i en forrykende høstsesong!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge Aalbu drar Andresen på ferie til Lanzarote på fredag. Og det blir trolig ingen avklaring før det. Martin Andresens rådgiver Erik Moe vil ikke si noe om tidsaspektet.

Hvor lenge var han egentlig hjemme fra Amerika-turen før han dro til Lanzarote?

Er det fordi det er flere kamper i 1.div han heller vil spille i Tippeligaen? Færre feriedager i 1.divisjon!!!

Endret av apk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farse, skandale, pinlig, flaut... jeg er omtrent ordløs

20562[/snapback]

Med fare for at jeg misforstår deg Markus - jeg vil ikke bruke de ordene før jeg ser summen vi evt får for Martin. Hvis Haugesund skal ha 5 mill for Grindheim og Tromsø verdsetter Bernier til 15-20 mill burde vi jo ha noe godt i vente.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde unnet meg litt ferie jeg også hvis vg, dagbladet, aftenposten, budstikka, nettavisen, nrk, tv2nyhetene, tvnorge, p4, kanal24, p3 og alle andre medier hadde ringt meg 24/7 og lurt på hva jeg skulle gjøre neste år.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde unnet meg litt ferie jeg også hvis vg, dagbladet, aftenposten, budstikka, nettavisen, nrk, tv2nyhetene, tvnorge, p4, kanal24, p3 og alle andre medier hadde ringt meg 24/7 og lurt på hva jeg skulle gjøre neste år.

20567[/snapback]

Men Henning er vår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp!

Og Henning er bedre nå, enn hva Martin var på samme alder!!!!

Men jeg skulle gjerne fått litt mer infor om hva som ble sagt til sponsorene jeg ass! Jeg er spent på planene for neste år!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farse, skandale, pinlig, flaut... jeg er omtrent ordløs

20562[/snapback]

Med fare for at jeg misforstår deg Markus - jeg vil ikke bruke de ordene før jeg ser summen vi evt får for Martin. Hvis Haugesund skal ha 5 mill for Grindheim og Tromsø verdsetter Bernier til 15-20 mill burde vi jo ha noe godt i vente.....

20565[/snapback]

Føler vel ikke at det gjelder Martin, men den situasjonen som er i Stabæk for tiden. Selv hotel cæsar blir svakt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg skulle gjerne fått litt mer infor om hva som ble sagt til sponsorene jeg ass! Jeg er spent på planene for neste år!

20570[/snapback]

Budstikka oppsummerte igrunnen "the juicy bits" fra møtet ganske greit. Ikke mye kjøtt på beinet, med andre ord. Men Ingo er flink på presentasjoner, ingen tvil om det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Andresen...
  • Opprett ny...