Markus 5 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Har ikke Blixt alt singa for Sogndal? 20179[/snapback] Sorry, der raste innlegget mitt som et korthus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 000 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Er det sånn Markus ser ut? Kjekt å få det oppklart! Ting begynner å falle på plass, f.eks. hvordan han har klart å poste så mange innlegg. 20184[/snapback] markus er ikke fullt så kjekk ETTER at korthuset har falt sammen: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 markus er ikke fullt så kjekk ETTER at korthuset har falt sammen: 20187[/snapback] sjekk hvem som kanskje ikke er så jævlig høy i hatten etter å ha brukt opp alle barnebidragene på noe ulumskheter Hele listen finner dere her: Her kan du se listen sortert geografisk: T5PC-aksjonærer etter sted Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Hehe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Desember 2004 Del Skrevet 2. Desember 2004 Jeg har akkurat startet nytt firma. Siden brukerne av dette forumet er så gode venner av meg skal dere få nyte godt av gevinsten. Det eneste dere trenger å gjøre er å sette inn 100.000 kroner på min konto. Straks jeg er hjemme fra Dubai vil du få et liv du sent vil glemme. Millioner på konto, fete biler og mye mer. Be dine kjære og nære gjøre det samme, så kan vi glede oss sammen. Firmaet heter Tullinger går 5 på Constant, forkortelsen er T5PC Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 026 Del Skrevet 2. Desember 2004 Del Skrevet 2. Desember 2004 Hansa er vil gi Martin gratis drikke dersom han går til Brann... Er det noe vi kan bli med på? Hvilke fabrikker har vi i Bærum (eller Asker)? Kanskje gratis pantemaskin fra Tomra? Gratis inngang på Smart Club når det åpner om en del år? Så mye egg han ønsker fra Nordgården (er Prior i Bærum også)? Kommer vi med nok er det jo ikke tvil om at han vil bli... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 2. Desember 2004 Del Skrevet 2. Desember 2004 Super ide. Gratis øl og likevel rask !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 2. Desember 2004 Del Skrevet 2. Desember 2004 For all del ikke Smart Club, da kunne han jo like gjerne spilt for FC Brynestad-Oslo! Nei vi får gå i allianse med lokale sportsklubber som Haslum, de skulle jo ta over øl- og brussalget på Fontana! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 2. Desember 2004 Del Skrevet 2. Desember 2004 For all del ikke Smart Club, da kunne han jo like gjerne spilt for FC Brynestad-Oslo! Nei vi får gå i allianse med lokale sportsklubber som Haslum, de skulle jo ta over øl- og brussalget på Fontana! 20221[/snapback] Hansa er jo Stabækssponsor også. Kan de ikke gi ham samme deal i Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Desember 2004 Del Skrevet 2. Desember 2004 Leste nettopp på dagbladet av Martin visstnok hadde uttalt til dagbladet at utlandet er interessant og at familien ikke har noen problemer med å flytte dit.. Regnes barteland som utlandet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 2. Desember 2004 Del Skrevet 2. Desember 2004 Leste nettopp på dagbladet av Martin visstnok hadde uttalt til dagbladet at utlandet er interessant og at familien ikke har noen problemer med å flytte dit.. Regnes barteland som utlandet? 20226[/snapback] Nei. Ikke Bergen heller Men det kan godt bety Djurgården Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Desember 2004 Del Skrevet 2. Desember 2004 Snakker vi da utlån eller salg? De har vel en del penger etter salgene av Kim Kallstrøm og han keeperen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 994 Del Skrevet 3. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 3. Desember 2004 (endret) Martin prater med Brann Men Belsvik mener at han bør dra til Trondheim Endret 3. Desember 2004 av joffen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Desember 2004 Del Skrevet 3. Desember 2004 BelSVIK - Hadde jeg vært spiller og skulle tatt et sånt valg nå, ville jeg gjort som Alexander Ødegaard og valgt Rosenborg, sier Belsvik til Trønder-Avisa. Hørtes kjent ut det der?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 3. Desember 2004 Del Skrevet 3. Desember 2004 Men hadde Belsvik vært like smart som Martin, så ville han nok ha vært 3500 kr rikere i dag også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 3. Desember 2004 Del Skrevet 3. Desember 2004 Ganske tåpelig å spørre Belsvik om det der egentlig, han valgte jo RBK i sin tid (og det har vi ikke glemt), men på en annen side, litt rart at han anbefaller RBK etter den bahandlingen han selv fikk der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 3. Desember 2004 Del Skrevet 3. Desember 2004 Ganske tåpelig å spørre Belsvik om det der egentlig, han valgte jo RBK i sin tid (og det har vi ikke glemt), men på en annen side, litt rart at han anbefaller RBK etter den bahandlingen han selv fikk der. 20271[/snapback] Foe en gangs skyld er jeg faktisk enig med Belsvik. Hvis Martin bestemmer seg for å forlate oss, så tror jeg også den beste klubben for han å velge i Norge er RBK. Det betyr jo ikke at jeg vil like det om han gjør trønder av seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Desember 2004 Del Skrevet 3. Desember 2004 Behandling? Han fikk jo godt betalt uten å røre seg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 3. Desember 2004 Del Skrevet 3. Desember 2004 - Vi har fortsatt et håp om at Martin blir i Stabæk, sier Petter Belsvik, assistenttrener i siste del av årets sesong, som sendte bærumsklubben ned i 1. divisjon. Enten er VG-journalistene dårlige på setningsbygging, eller så har Belsvik tatt på seg skylden for at vi rykket ned! Jeg velger vel å tro det første! Ellers lurer jeg på om taktikken til Petter er at Martin skal ha en like lite vellykket overgang til RBK som han selv hadde, og dermed gå lei etter et halvt år og så kommer Martin ydmykt tilbake med halen mellom bena i sommerovergangsvinduet og hjelper til for å sikre direkte opprykk i en forrykende høstsesong! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Desember 2004 Del Skrevet 3. Desember 2004 Dagbladet og Belsvik derimot vet noe ikke vi vet... Stabæks Petter Belsvik, mener Martin Andresen burde dratt til Rosenborg om han skulle forlate Stabæk til fordel for en norsk klubb. burde dratt Dette indikerer vel at han ikke drar ditt, at han har bestemt seg for noe annet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Spekulasjonene fortsetter Det nærmer seg et salg, selv om det ikke har kommet inn noen bud. Men det budet må være høyt - veldig høyt!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 8. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 8. Desember 2004 (endret) I følge Aalbu drar Andresen på ferie til Lanzarote på fredag. Og det blir trolig ingen avklaring før det. Martin Andresens rådgiver Erik Moe vil ikke si noe om tidsaspektet. Hvor lenge var han egentlig hjemme fra Amerika-turen før han dro til Lanzarote? Er det fordi det er flere kamper i 1.div han heller vil spille i Tippeligaen? Færre feriedager i 1.divisjon!!! Endret 8. Desember 2004 av apk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Man trenger ikke være spåmann for å se at Martin ikke spiller i vår lekre drakt neste sesong, nei. Enig med deg Freak Magnet - her er det bare snakk om en ting for Stabæk sin del: Loadsamoney! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Farse, skandale, pinlig, flaut... jeg er omtrent ordløs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Farse, skandale, pinlig, flaut... jeg er omtrent ordløs 20562[/snapback] Med fare for at jeg misforstår deg Markus - jeg vil ikke bruke de ordene før jeg ser summen vi evt får for Martin. Hvis Haugesund skal ha 5 mill for Grindheim og Tromsø verdsetter Bernier til 15-20 mill burde vi jo ha noe godt i vente..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 8. Desember 2004 (endret) Hadde unnet meg litt ferie jeg også hvis vg, dagbladet, aftenposten, budstikka, nettavisen, nrk, tv2nyhetene, tvnorge, p4, kanal24, p3 og alle andre medier hadde ringt meg 24/7 og lurt på hva jeg skulle gjøre neste år. Endret 8. Desember 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 000 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Hadde unnet meg litt ferie jeg også hvis vg, dagbladet, aftenposten, budstikka, nettavisen, nrk, tv2nyhetene, tvnorge, p4, kanal24, p3 og alle andre medier hadde ringt meg 24/7 og lurt på hva jeg skulle gjøre neste år. 20567[/snapback] Men Henning er vår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 494 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Jepp! Og Henning er bedre nå, enn hva Martin var på samme alder!!!! Men jeg skulle gjerne fått litt mer infor om hva som ble sagt til sponsorene jeg ass! Jeg er spent på planene for neste år! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Farse, skandale, pinlig, flaut... jeg er omtrent ordløs 20562[/snapback] Med fare for at jeg misforstår deg Markus - jeg vil ikke bruke de ordene før jeg ser summen vi evt får for Martin. Hvis Haugesund skal ha 5 mill for Grindheim og Tromsø verdsetter Bernier til 15-20 mill burde vi jo ha noe godt i vente..... 20565[/snapback] Føler vel ikke at det gjelder Martin, men den situasjonen som er i Stabæk for tiden. Selv hotel cæsar blir svakt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Men jeg skulle gjerne fått litt mer infor om hva som ble sagt til sponsorene jeg ass! Jeg er spent på planene for neste år! 20570[/snapback] Budstikka oppsummerte igrunnen "the juicy bits" fra møtet ganske greit. Ikke mye kjøtt på beinet, med andre ord. Men Ingo er flink på presentasjoner, ingen tvil om det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå