knutta 1 872 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 kan noen hjelpe meg litt fort?? er klar til aa staa opp tidlig for aa se kampen paa lordag (den gaar lordag, right?) men jeg vet ikke hvor jeg kan se den! noen ider? trenger forresten eksakt tid for kampen a saann slik at jeg kan regne meg til naar jeg maa skippe skolen her nede i amerika aa komme meg til pc'en! takk folkens!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Skal vi se.. Kampen går ihvertfall kl. 6 på lørdag norsk tid. Men leste ett sted her at kampen ikke gikk på web-tv? EDIT: Den går ikke på nrks web-tv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 den er også den enste som ikke går på tv2 web tv, men siden du er i USA så er det vel 6 timer forskjell, hvis du ikke er langt vest da, der veit jeg ikke tidsforskjellen. Ser ikke annen mulighet enn at du må følge med på vg nett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Eller få tak i en canaldigital sender jævla kjapt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 er 9 timer, saa maa staa opp pikktidlig og aapne vg-nett, dagbladet og nettavisen i et desperat forsok for aa folge med... faens tv2 ass, viser ikke den eneste viktige kampen i siste serierunde... LATTERLIG! hadde de vaert i usa kunne jeg ha saksokt dem hvertfall.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 29. Oktober 2004 Del Skrevet 29. Oktober 2004 forresten; kan jeg faa sendt ned en canal digital sender hit slik at jeg kan se kamper paa kanal+? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Kan du helt sikkert.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg