Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror By Rise kan gjøre en glimrende jobb, men om vi egentlig ønsker en trønder som leading light er vel litt utenkelig. For min egen, og sikkert mange andres del, har jeg et litt ambivalent forhold til By Rise som stabæk-trener.

Likte også tanken på Davidsen bedre.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som kan si noe om hvordan davidsen er rent fotballfaglig? jeg har inntrykk av at han er litt sånn drillo-lignende. men jeg kan være helt på jordet.

og by-rise blir vel litt for snill igjen, blir som en trøndersk utgave av gaute.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må da være noen andre enn disse to ?

Nr. 3 på lista er hun derre vakre jenta som trener håndballjentene. Marit Breivik. Så i realiteten er det bare to aktuelle igjen. Jeg tør ikke en gang tenke på hvem nr. 4 på listen kan være.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tynet ut litt info av Flem, og han kunne røpe så mye som at nr. 4 på listen var en lesbisk krimforfatter...

Selv er jeg helt blank, noen som klarer å legge sammen to og to??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som kan si noe om hvordan davidsen er rent fotballfaglig? jeg har inntrykk av at han er litt sånn drillo-lignende. men jeg kan være helt på jordet.

og by-rise blir vel litt for snill igjen, blir som en trøndersk utgave av gaute.

(Nesten) alt er bedre enn davidsen i Stabæk jakka, da ser jeg heller at vi tar by rise selv om jeg ikke vil at stabæk skal bli koblet til med trøndere(dog så hadde det ikke gjort noe om gaute hadde fåt ønskke sitt oppfylt før sesongen med å hente storflor). Du sier han blir lik gaute,er det dumt? Gaute har ordnet 5 plass og bedre de 3 siste sesongene, synes ikke det er så værst jeg da, dessuten hvilke tippeliga lag beholder treneren sin over 3 sesonger nå om dagen?Odd, men dem er nå også langt nede på tabellen i forhold til 2 sesonger siden. Mr davidsen vil ikke være god nok for oss i 1 div en gang, eit ikke hva fotball filosofien hans er men med tanke på CV-en hans ås ser den ikke fin ut i mine øyne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For all del ikke By Rise, alt er bedre en han. Da vil jeg heller ha gaute tilbake. By Rise har i mine øyne aldri vært mere enn en assistent trener. Når også spillerne i Rosenborg ønsker han ut ja det sier jeg nei takk. By Rise sucks, blir han trener melder jeg overgang tilbake til Høvik IF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For all del ikke By Rise, alt er bedre en han. Da vil jeg heller ha gaute tilbake. By Rise har i mine øyne aldri vært mere enn en assistent trener. Når også spillerne i Rosenborg ønsker han ut ja det sier jeg nei takk. By Rise sucks, blir han trener melder jeg overgang tilbake til Høvik IF.

17478[/snapback]

HVor har du hjertet ditt???????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
By Rise ?
  • Opprett ny...