Team BRT 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Jeg bare lurer på en ting! Jeg sitter å ser på ABTV der er det om Stabæk, så noen supportere ble interjuet, er det noen av dere her på forumet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Var du en av de på TV? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg kom ikke på ABTV, men pappa sa han så meg på nyhet/sportssending på TV2 i går kl. 23.30. Det var da nesten på slutten etter at de fleste hadde gått. Han sa jeg sto fortvilet og rev meg i håret. Men jeg kan huske situasjonen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 ja husker en gutt som dreiv fortsatt å sang/skreik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Jeg stod ved siden av deg Henrik, hele slekta har ringt og fortalt at jeg har stått gaulende på kveldsnytt i 10 sekunder. Har den på opptak hvis du vil se Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 så en gutt der ja som Sang/skreik i flere sekunder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 1. November 2004 (endret) Del Skrevet 1. November 2004 (endret) *blush* Holdt han på å falle idet bildet forsvant var det meg ja, stod på et sete. Endret 1. November 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå