Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skikkelig uforglemmelig da bussen svingte inn foran Rica med nitriste spillere og en Ingo som hadde trøbbel med å få skyss hjem da middagen var avlyst!

Men Mike og Jon gjenvant noe av humøret da der står 1 - skriver en - uorganisert supporter som gir støtte foran neste sesong! Slik skapes uforglemmelig supporterkultur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo fantastisk - hvis det er tilfellet det arni forteller - at gutta ankommer et helt annet sted enn det vi forventer at de skal ankomme! I såfall snakker vi nedrykk i kommunikasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dette var drituheldig oppi det hele, fikk høre om Rica av Aalbu kl.2 og varsla det på forum.

Trudde denne infon hadde nådd flere på Ullevål, men alt drukna vel i sorg der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, Jon, Tom, IA og Christian H (utrolig nok) stakk i hvertfall innom Onkel Blaa.

Det prøvde også en gjeng Enga-pakk

17615[/snapback]

Æsj, da var jeg dratt. Hvordan hadde de det?

Når det gjelder enga-bilen ble jo den fort løpt opp av Rich :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, Jon, Tom, IA og Christian H (utrolig nok) stakk i hvertfall innom Onkel Blaa.

Det prøvde også en gjeng Enga-pakk

17615[/snapback]

Æsj, da var jeg dratt. Hvordan hadde de det?

Når det gjelder enga-bilen ble jo den fort løpt opp av Rich :P

17652[/snapback]

Vi snakker ikke om den Carvellen som trykka klamen i bånn da en utrent, gammel mann småjogget mot dem. Senere på kvelden fant en buss med 20-30 Enga-supportere det betimelig å avlegge Blaa et besøk. Mye slag og masse politi etc. Mange av disse rasshøla var folk vi "kjenner" fra landskampene på Ullevaal.

Utrolig patetisk ikke å la oss være i fred så mange timer etter ett nedrykk. VIF vant sølv og hadde all grunn til å feire. I stedet driter de ut Klanen med slik oppførsel

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble bråk altså? var spillerne der da?

17729[/snapback]

Ja, men det var etter at spillerne hadde dradd. Tok litt tid før snuten kom og eskorterte dem hjem til Enga-land

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen trenger å fortelle meg at dette er noen klanen-utskudd. Er så luta lei den arrogante holdningen klanen har til omverdenen og det er derfor jeg aldri kommer til å unne klanen suksess på foppallbanen noengang, takke meg til Brann og Kanari. Noen som så det 10-meter lange reklameskiltet "Aldri mer Nadderudsvingen" igår, som sto ved siden av innbytterboksene? Det sier alt om klanen og Vålengas syn og respekt for sine motstandere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som så det 10-meter lange reklameskiltet "Aldri mer Nadderudsvingen" igår, som sto ved siden av innbytterboksene? Det sier alt om klanen og Vålengas syn og respekt for sine motstandere.

Svingen sier vel heller noe om Stabæks respekt for bortesupporterne, hvis du ikke har stått der selv burde du holde tett. Synd det skal ødelegge en fin tur med sommer, sol og god stemmning (bortsett fra resultatet da) som det var i år. Håper nye stadion er ferdig før Stabæk havner i divisjon med Vålerenga igjen.

Synd enkelte av mine medsupportere er så opptatt av å lage kvalm i stedet for å hylle sitt eget lag, tenker da på episoden på Onkel Blaa...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens jeg er rar nå, men syns ikke nadderud er den verste arenaen.. skien og briskeby sine borteplasser er faen meg ikke no bedre... om ikke dårligere...

17775[/snapback]

Å forsvare svingen på Nadderud er dødfødt. Og banneret Klanen hadde må vi tåle.

Det vi ikke trenger å tale er opptrinn ala det på Blaa i går. Dette var gutta som ikke kom inn verken på Bohemen eller Dovrehallen. Rimeligtaper preg når du må feiret sølvet med å kjøre rundt på måfå i en gammal buss mens du drikker lunka flaskeøk og sparker på folk som ligger nede.

Disse er ikke representativte for Klanen, men Klanen har likevel plenty med slike tullinger. Jeg regner med at de rydder opp i egne rekker - denne gangen også

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig skjønner jeg at Klanen synes at Nadderudsvingen er TL's mest bedritne tribune og at de ønsker å bytte den ut. Men på en festdag får de besøk av en klubb som ligger med brukken rygg og kjemper for livet. Da svarer Klanen/sponsor/VIF-Fotball å bytte ut et 10 meter langt reklameskilt langs sidelinjen med en bønn om (i praksis et offisielt ønske) at Stabæk Fotball skal ramle ned i 1. div. Det synes jeg er usmakelig og så jævlig typisk de klansmedlemmene jeg har vært så uheldig å bli kjent med, og jeg tviler på at det finnes noen tilhengere i Norge med en liknende ovenfra-ned holdning til sine likesinnede som Klanen. Det var mitt poeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nb Nb Lørdag Etter Matchen!
  • Opprett ny...