Rubbster 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 jeg gråter oppriktig, vi fortjente ikke dette, levde i håpet om at vi skulle score eller holde på 1-0 tapet for så at Molde skulle vinne 4-0. Alt jeg tenker på nå er hvordan stallen ser ut neste sesong og hvordan det er å heie på et 1 div. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 jeg gråter oppriktig, vi fortjente ikke dette, levde i håpet om at vi skulle score eller holde på 1-0 tapet for så at Molde skulle vinne 4-0. Alt jeg tenker på nå er hvordan stallen ser ut neste sesong og hvordan det er å heie på et 1 div. Mener du det? Jeg synes vi fortjente å rykke ned iår. Ihvertfall føler jeg det akkurat nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
torsk 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Føler med dere, Stabæk-fans! Vet av erfaring hvor vondt det er å rykke ned... Regner med at 1.-div.-oppholdet blir kortvarig, og håper å se dere i Tippeligaen i 2006! Synd om Martin Andresen forsvinner: katastrofe om han går til voff! Nå er det cupfinalen som gjelder, og den skal Oslo (Lyn) vinne!!! Lykke til for oss alle! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Ikke rart vi rykker ned. Hadde vi en eneste avslutning på mål i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Skapblå 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Gråte i dag, stå oppreist for de nye utfordringene i morgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Jepp, dette er bare forjaevlig. Men paa en eller annen absurd maate er jeg lettet over at hele denne marerittsesongen er over...naa er det avgjort. Vi var ikke gode nok, ikke gjennom hele sesongen, og ikke i denne kampen. Det er bittert, men naar man faen ikke scorer mer enn ett maal per kamp saa sier det seg selv at det ikke gaar. Det var opp til oss selv, vi klarte det ikke. So be it. Naa ser jeg bare frem til aa se hvem som virkelig er blaa i hjertet og vil vaere med aa kjempe oss rett opp igjen! Tar det for gitt at Martin stikker, (sammy er jo allerede gone) men ellers forventer jeg at vi har saa godt som fullt mannskap foran neste sesong. Klarer vi aa lure/kidnappe en halvt brukbar spiss til Nadderud saa blir oppholdet i 1.div kort. Jeg tror ogsaa at vi faar en ny hovedtrener, og at han naa mest sanssynlig heter Vidar Davidsen. Take it or leave it. Jeg tror han kan vaere et godt valg for oss naa. Det er faktisk mange potensielle lyspunkter ved et aar i forstedividjon, om man bare leter litt...Vi faar muligheten til aa spille inn de yngre spillerene som er paa vei opp, skape et ordentlig LAG som spiller SAMMEN. Vi kan faa tilbake flyt og vinnerfolelse, luke ut mye utoy i klubbapparatet, i og med at vi maa innskjerpe okonomien ytterligre. Forventer oppvask og hoderulling i administrasjon, saavel som i trener/spillergruppe. Men naa skal vi gi oss lov til aa deppe en stund, slikke saar, for saa aa vende tilbake sterkere enn noensinne. Denne motgangen skal IKKE knekke oss, Den skal gjore oss sterkere, MYE sterkere! FORZA FOREVER!! 100% Stabaek, ALLTID , UANSETT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Mulig jeg er på jordet men jeg hadde liksom forestilt meg massevis av desperate avlutningsforsøk. Blod. Svette. Tårer. Spillere med krampe. Gule og røde kort mot slutten av kampen. Spiller vi sånn i førstedivisjon kan vi glemme å prate om noe snarlig opprykk. Her må en revolusjon til. Skuffa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Med andre ord...ny trener... men bevares, du har jo et meget godt poeng... Revolusjonen kommer...det kan blant annet vi vaere med aa sorge for! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 For å være erlig spillte vi ikke bedre i dag, desverre Men, det er jo mulig 1.divisjons turen kan være lur! Men, klart jeg gråter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Hvem tror dere forsvinner ved neste sesong (pedro, du sier at du tar det for gitt at Martin stikker, hvis vi har penger og er smarte låner vi han utfor en sesong(leste på stikka hjemmesida at unicorn skylder Stabæk 300 000 spenn, de kommer godt med)). Det er nå vi får se lojaliteten til nykommerene som Mads, Stian og Veigar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Etter hva jeg har hørt har ingen av gutta en nedrykks-klausul. Dette medfører at noen andre må kjøpe de, men det er vel ikke så mange som har lyst til å bruke penger på de spillerne... *Mads har er godt rykte i danmark, men har vel ikke akkurat styrket dette i år. *Martin er jeg usikker på, vedig usikker, tror faktisk det er nok gutz i den mannen til å stille opp i 1.div. *Stian kastet drakta til en tilskuer noe som kan tolkes stygt hvis man vil det. *Mange tippeliga lag som trenger en keeper.... *Mike var ønsket i Sverige Vi kan miste mang, men vi kan også beholde alle... SPILL FOR DRAKTA, ALLE GUTTA !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Martin har gutz nok ja til å overraske slik at han blir med ned. At Stian kaster drakta opp på tribunen veit ikke hvordan skal tolkes 1. Som Vålerenga, kasta dem også opp drakta men dem feiret, det hadde ikke vi akkurat grunn til 2. Takk for alt, hade Veit ikke jeg, men håper han kysset stabæk logoen før han kasta den opp da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Jeg er rett og slett sint. Sinna. Hælvete helller, vi spilte elendig i dag som vi har gjort i hele år. Ikke et eneste godt skudd, ingen plan i spillet, uforsvarlig dårlig forsvarsspill. Et hvert lag hadde rykket ned slik som vi har spilt i år. Faen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Det blir vel også et spørsmål om lønn og økonomi, hvem som blir. Går ut i fra at gutta har kontraktsfestet lønn, og lønna må ned i 1. div. Dette betyr vel at det er lojaliteten til klubben som avgjør hvem som blir. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Veit noen mailen til spillerene, føler for at jeg må sende støtte brev og tigge brev om at dem blir Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 mister vi folk, faar vi inn penger. Tror ikke vi mister mange, men er med paa at Jon kanskje er litt for god for 1 divisjon... Tror at Stian, Veigar og Mads blir. Utleie av Martin regner jeg som usannsynlig. Det blir enten salg eller 1. Div. Martin skal ikke bli billig ihvertfall! Tror vi kan regne med at en av vaare gode forsvarere forsvinner. Enten Muri eller Mike. Beholder vi begge blir jeg overrasket og meget glad... Ellers tror jeg alle unggutta blir, med unntak av Samir, som nok blir vaerende i Skeid... Vi faar intensivere jakten paa en spiss og en forsvarer. Saa er det sporsmaal om vi i det heletatt kan lokke noen hit, selv med de pengene vi evnt. har paa bok etter et Martin salg... Aalbu da dere? Forsvinner mannen mister jeg all respekt jeg har for ham. Han har jo sagt at han er med videre om det satses. Saa faar vi se hva hans definisjon av satse er...Tror han kan bli en viktig brikke foran neste sesong, naar arbeidet med aa finne/fornye sponsorkontrakter garantert ikke blir lett...Men dersom han stikker vil jeg sitte igjen med en flau smak i munnen med tanke paa pengene som kunne vaert brukt paa en spiss... Espne, Tanum, Mads C, Henning, Eirik og Branimir...Naa er det opp til dere aa vise hva dere vil/kan. Dere er stammen som et nytt Stabek skal bygges rundt...Mye er gjort dersom disse spillerne virkelig tar steget og blomstrer i 1. Det som er mest synd vet dette nedrykket, sportslig sett, er at andrelaget ogsaa rykker ned...Men dette kan jo bidra til aa gi flere Juniorer et loft direkte inn i A-laget... Gudene vet, det er saa mye som skal tenkes over og vurderes naa. Men det viktigste blir jo trenerkabalen som ikke har gaatt opp enda... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Vi er 150% nødt til å få en spiss. Det offensive har jo vært fullstendig fraværende i år. Hvem skal score målene? Finstad? Nei. Markegård? Kanskje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Jeg HÅPER vi bygger et nytt lag rundt unggutta neste år. De vil bli stammen i Nye Stabæk og 1 div kan være god matching for de. Ellers gir jeg faen i om f. eks Muri blir, han har nærmest kostet oss plassen i år (sorry, men det er ikke å legge under en stein at han har føkka min. 2 kamper i høst). Hvis Martin drar viser han sinnsykt dårlig karakter. Stian, Mads, Veigar har jeg mer forståelse for hvis de drar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Martin har gutz nok ja til å overraske slik at han blir med ned.At Stian kaster drakta opp på tribunen veit ikke hvordan skal tolkes 1. Som Vålerenga, kasta dem også opp drakta men dem feiret, det hadde ikke vi akkurat grunn til 2. Takk for alt, hade Veit ikke jeg, men håper han kysset stabæk logoen før han kasta den opp da. Ja lurte på også på hvorfor han gjorde det! Hun som tok den stod rett ved meg, så jeg kunne nesten ha tatt den! Det var ingen andre osm kasta drakta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Ja det var ikke veldig bra spill i dag! Var nesten ikke en eneste skanskje jo! Vi fortene nesten å rykke ned med det spille der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Jeg er sinnsykt bekymret for alle ryktene om at Martin går til Vålerenga. Da snakker vi om å strø salt i sårene. Jeg er veldig glad for meldingene fra Loe og Aalbu. Jeg tolker det dithen at vi skal rett opp fra 1. div Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Ja det er jævlig hvis Martin går over til finden(for å si det sånn) Hvis han ikke blir med laget ned i 1.divisjon synes jeg det er ganske feigt faktisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 - Men hvis det skulle skje at vi rykker ned, så skal vi nok uansett ha et av de største budsjettene i 1. divisjon, forsikrer Sverre E. Koch. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Har vi ikke rykket ned alt da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Har vi ikke rykket ned alt da? Artikkelen ble skrevet før vi rykket ned i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 hmmm..... Det skjønnte ikke jeg helt! For klokken her på forumet går ikke riktig tror jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 hmmm.....Det skjønnte ikke jeg helt! For klokken her på forumet går ikke riktig tror jeg! Forumklokke + 2 = korrekt norsk tid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Men, det ser det jo ut som du visste det! Her står det da at du skrev det innlegget 21.53 hvis du mener forumklokken + 2t Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Men, det ser det jo ut som du visste det!Her står det da at du skrev det innlegget 21.53 hvis du mener forumklokken + 2t Innlegget mitt var sakset fra Budstikka. Burde ha lagt ved en link, men.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 30. Oktober 2004 Del Skrevet 30. Oktober 2004 stian kastet sikkret bare drakta for aa gi den til noen, ville ikke lagt altfor mye i det akkurat hadde jeg vaert dere.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå