Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fryktelig synd at dere ikke klarte det! hadde håpet i det lengste, at dere skulle klare det!

får trøste hyttenabo'n litt i morgen, da han er svoren stabæk supporter!

jeg vet hvordan det føles nå, da ffk har opplevd det, og det som værre er, men til trøst kan jeg si, at det tar ikke lange tiden før man begynner å se fremover igjen!

tror dere kommer til å rykke opp til neste år igjen, og vi igjen møtes i 06 sesongen.

ikke at jeg er så mye "inne" i det, men etter min mening, bør ikke stabæk legge ned for mye resurser i å beholde martin andresen!!

men, det er min mening!!

lykke til videre! det "årnær sæ" for dere, som vi sier i fredrikstad!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns synd på 2.laget jeg. De har levert en knallsesong, bedre enn på lenge, men blir flytta en divisjon ned. Men matchinga i 3.divisjon er vel kanskje ikke så ille den, heller? Nå kan det jo kanskje bli lokaloppgjør mot Asker?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin kan bare ryke og reise (føler jeg nå, vet det blir annerledes imorgen), han var sugen idag og han har ikke akkurat brilliert denne sesongen. Forsvinner han viser det også at han ikke har no klubbfølelse (som ihvertfall jeg trodde han hadde ganske mye av..), Martin burde vise at vi skal rett opp igjen ved å bli mener nå jeg. Han kan da ofre kapteinsbindet for klubben og vennene sine i klubben - hadde ihvertfall jeg gjort..

Ble mye stygt om Martin her og tror ikke det kom helt riktig ut. Kommer helt sikker til å angre på endel av det men det får morgendagen vise.

Ellers er det bare en stor takk tlil John for en fantastisk sesong og takke alle slappingene nesten nederst på feltet som ikke orket å klappe, hoppe og synge litt (provoserende til tusen!!)

Dette er en trist dag - GRÅTER!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin kan bare ryke og reise (føler jeg nå, vet det blir annerledes imorgen), han var sugen idag og han har ikke akkurat brilliert denne sesongen. Forsvinner han viser det også at han ikke har no klubbfølelse (som ihvertfall jeg trodde han hadde ganske mye av..), Martin burde vise at vi skal rett opp igjen ved å bli mener nå jeg. Han kan da ofre kapteinsbindet for klubben og vennene sine i klubben - hadde ihvertfall jeg gjort..

Ble mye stygt om Martin her og tror ikke det kom helt riktig ut. Kommer helt sikker til å angre på endel av det men det får morgendagen vise.

Ellers er det bare en stor takk tlil John for en fantastisk sesong og takke alle slappingene nesten nederst på feltet som ikke orket å klappe, hoppe og synge litt (provoserende til tusen!!)

Dette er en trist dag - GRÅTER!!

Mener du vi nede ikke klappet? :o

Vi rykker jo opp til 06

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit nå i å legge skylda på supporterne... samma det. nedrykket er et faktum.

Har en følesle av at hvis Martin forsvinner er det på grunn av penga. ser ingen grunn til at ikke stian mads og veigar ikke skal bli.. Har snakket med veigar om forskjellen på islandsk og norsk eliteserie og fikk høre at den forskjellen er STOR. Norsk fotball holder en mye høyere kvalitet enn islandsk så veigar klarer seg fint. Kommer ikke på andre enn Stian, Martin og Mike og Muri som kan gå fra klubben.. men ikke av mangel på lojalitet mn penger.. Det er mye som handler om penger og tror at vi kan beholde nesten hele spillergruppa hvis økonomien tillater det med tanke på sponsorer og Stadion eller hva?

håper bare at økonomien ikke blir ille og mange må gå på grunn av pengemangel. Så hvis vi beholder maaange spillere og atpåtil får inn noen nye som veit hvor målet står så kommer vi til å HERJE 1.DIVISJON!!!!! og det blir gøy! Forza Stabæk! Vi svikter aldri! Alltid Uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit nå i å legge skylda på supporterne... samma det. nedrykket er et faktum.

Har en følesle av at hvis Martin forsvinner er det på grunn av penga. ser ingen grunn til at ikke stian mads og veigar ikke skal bli.. Har snakket med veigar om forskjellen på islandsk og norsk eliteserie og fikk høre at den forskjellen er STOR. Norsk fotball holder en mye høyere kvalitet enn islandsk så veigar klarer seg fint. Kommer ikke på andre enn Stian, Martin og Mike og Muri som kan gå fra klubben.. men ikke av mangel på lojalitet mn penger.. Det er mye som handler om penger og tror at vi kan beholde nesten hele spillergruppa hvis økonomien tillater det med tanke på sponsorer og Stadion eller hva?

håper bare at økonomien ikke blir ille og mange må gå på grunn av pengemangel. Så hvis vi beholder maaange spillere og atpåtil får inn noen nye som veit hvor målet står så kommer vi til å HERJE 1.DIVISJON!!!!! og det blir gøy! Forza Stabæk! Vi svikter aldri! Alltid Uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir jo det samme som med Ålesund også, de rykket ned i fjor, men rykker opp nå (hvis ikke jeg husker helt feil da)

Det er det som kommer til å skje når Stabæk herjer 1.divisjon også!

Vi blir der ikke lenge!!!

Ja, håper ikke det blir noe penge problemmer, og at kanskje spilleren trekker seg pga. det

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du vi nede ikke klappet? :o

Vi rykker jo opp til 06

Nei, ikke "nede", men det var mange som satt i midten nederst (merk: satt) de var det dårlig lyd i. Men Tore har rett, la oss glemme dem.

Nå som vi har stadionplanene ser ting faktisk ikke så kritisk ut som jeg følte i stad..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men når det er sagt.. over til alt det negative som jeg tillater meg å si her inne. er så deppa nå at alt kan bare gå til hælvette.

muligens det var forsvaret til enga, men ikke minst spillerne våre.. vi kom faen meg ikke til noen sjangser. den eneste jeg kommer på var finstads kjempe sjangse som gikk like utenfor.

Men uansett hvor deppa jeg er så vil jeg bare takke alle for en super sesong supporter messig! vi har hatt våre små øyeblikk på banen i år og tilogmed og selv om forventningene ikke ble innfridd så har denne sesongen tatt mere plass i våre blaa hjerter (hvertfall mitt) enn det den kanskje var tiltenkt.. menmen!

Tusen takk til alle og ikke minst gutta i Stabæk! Fatter ikke hvordan dere har det nå.. Vil bare si til dere det samme om jeg har sagt: Vi skal HERJE 1. div!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig, sinnsyk stemning idag. Jeg lurer på hva som skal til for at stabæk supporterne skal kunne greie å skape en sterkere følelse og et bedre samhold enn det er idag. Riktignok skal det MYE til å bli så mange som klanen er, men de har et samhold og respekt for hverandre (og nye) som er helt unik!

Stabæk er i 1. divisjon, og det er nå supportene trengs som mest. Drømmen er å ha hele langsida fylt med skrikende, syngende og fargerike blaamenn...

B)B)B)B)B)B)B)B)B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg er på jordet men jeg hadde liksom forestilt meg massevis av desperate avlutningsforsøk. Blod. Svette. Tårer. Spillere med krampe. Gule og røde kort mot slutten av kampen.

Spiller vi sånn i førstedivisjon kan vi glemme å prate om noe snarlig opprykk.

Her må en revolusjon til.

Skuffa.

Desperate avslutningsforsøk var vel nettopp det vi fikk se :(

Fikk vel vår del av gule kort også (det røde var det vel dog en Enga-spiller som nesten fikk). Så du ikke tårer gikk du før kampslutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke sovet ett sekund i natt, kun spilt CM, der rykker jeg aldri ned

I løpet av natten veit ikke hva slags følelse jeg har fått, om det er likgyldighet(å gud bevare :(:blink::ph34r: ) eller om det er følelsen av at det kanskje ikke er så værst( men herregud...DET ER DET JO!!!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet noe om den episoden som skjedde utenfor Ullavaal etter kampen? Ref. Vg nett. En 21 aaring som ble overfallt av hobbysupporterne til enga som hadde dratt, sinte og sure fordi det 'bare' ble solv istendenfor aa stotte laget sitt under medaljeutdelingen...

sier ikke mer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Etter å ha lest det stykket i Budstikka, så synes jeg ikke akkurat muligheten for å få pengene virket så gode.

Synes det er dårlig av Stabæk at de ikke har vært mer på ballen, og fått inn de pengene tidligere. Spesielt når de har så lite penger som de engang har.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En venn hadde vel gjort opp for seg, eller evt spilt med åpne kort og prøvd å finne en løsning.

Uansett så leker vi ikke butikk, kjekt med venner men enda kjekkere med 300.000 til en dårlig økonomi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Alle Skal Gråte Nå
  • Opprett ny...