Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet dette er en sterk tittel, kanskje litt over kanten, men nå må det ryddes i Stabæk's sportslige ledelse.. Hvem tar ansvar og går!? HA DET JAAA!!! Noe må ihvertfall skje når man mener "Finsi og spissgjengen" er bedre en brassen som besøkte oss på forsesongen (bare et illustrerende eks).. Noe må skje når man BOMMER fullstendig med årets budsjett.. Noe må skje når man styrker administrasjonen med nye fjes på bekostning av å styrke stallen... Og 3 trenere samtidig er vel ny rekord når deres samlede eliteserieerfaring er = 0 ved jobbtiltredelse... :ph34r:

Sorry, men humøret er på BÅNN!!

En sånn sesong MÅ få konskvenser!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper Jon blir. Igjen spilte han meget bra.

La Jon bli! Om nødvendig, la oss starte en kronerulling. Jon skal være med på oppturen som vi skal ha i hele neste sesong.

Helt enig! Kronerulling for å beholde Jon er jeg med på! Han kan være med på å avgjøre et kjapt opprykk til vår favør...

Det med å la prosessen vente til skuffelsen har lagt seg støtter jeg også fullstendig. Her må man være rasjonelle!

-Vår tid vil komme-

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke Pål Berg har gjort den beste jobben, desverre!

Tror kanskje han passer bedre som g91 Spikkestad trener (han trente en kompis av meg før, eller det er mulig han går det fortsatt)

Synes ikke han har fått helt "futten" i laget, vet ikke om dette er Pål's skjuld, men....

Dette er min menig da, har jo ikke allverdens peiling

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det uduglige styret vi har tror dere noen har sendt ut flyttemelding eller burde vi gjøre det?

Norges beste fotballag i Bærum har midlertidig flyttet fra TL til 1.div - regninger trenger ikke å ettersendes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir ganske provosert når jeg leser sånt!! Trodde klubben var litt mer proff enn å la ledelsen sitte på begge sider av bordet, å drive butikk i butikken!!!!!!!!

Opprydning i administrasjonen begynte man med allerede i sommer!!!

Skylder Stabæk 300000!

Uproft! Kan man miste profflisensen for å ha uproff ledelse?

17828[/snapback]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hoderulling
  • Opprett ny...