Gå til innhold

Hvorfor oppdaterer ikke Stabæk sidene...........

Anbefalte innlegg

oftere.

Det står at Stabæk møter vif på lørdag men når?

Hvorfor tar ikke Stabæk support opp temaet spillersalg, kutt i lønninger slanking av stallen med noen i styret.

Hadde vært artig å fått litt informasjon om hva som skjer og når:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han hadde vel ikke noe spesiell job der oppe i det hele tatt. Vaktmester/tlfdame/pokalpusser etc.. Kjipt for han såklart å miste jobben, men det var på høy tid å kutte den stillingen der.

-Anders

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at "Stabæk Support ikke tar opp spillersalg etc" med ledelsen er følgende: Vi har i utgangspunktet ingenting med dette å gjøre. Vi kan mene hva vi vil, og selvsagt drømme oss inn i en verden der Stabæk vasser i penger. Slik er det ikke, og det vi ser har skjedd - særlig det siste året - viser hvor tøffe dagens økonomiske realiteter er for eliteserieklubbene. Nå er det så få på Stabæk-kontoret at det siste de trenger er å bli forstyrra av fotballidioter som synes det var teit å selge Marel så billig. Når det er sagt har vi en god dialog med Stabæk-kontoret, men vi opererer ikke som rådgivere for dem mht. sportslige og økonomiske disposisjoner. Like lite som de legger seg opp i hva vi synger på tribunen.

Ellers ser jeg ingen grunn til å latterliggjøre at folk har mista jobben på Stabækkontoret. Det å miste jobben er jævli tøft. La oss være litt voksne.

Mht. oppdateringer på stabak.no har dette neppe fungert slik Stabæk håpet. Både interne og eksterne rammebetingelser har forårsaket dette. Strengt tatt kunne sidene vært drevet av supportere, som på stabaek.no. Vi får se hva som skjer videre. Vi skal gjøre det beste ut av en tøff situasjon - sammen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig med Alzheimer i at Stabæk-styret bør få gratis hjelp til å holde sidene sine vedlike. Jeg kunne godt tenkt meg å hjelpe til, men har desverre ikke anledning det første året i hvertfall.

Men sidene er kanskje litt 90-talls, og de bør vel få mer enn vanlig dift-hjelp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke forstå hvorfor noen er så opprørt at stabæk ikke oppdaterer sine side bedre.

jobben av stabæk fotball er å kjøpe spiller, å trene spiller, å selge sesongkort og å informere supporterne om viktige forendringer i styret/laget.

og jeg synes det er MYE bedre å ha en slik fantastisk supporter side som stabæk support (med egen forum og muligeht å diskutere mange ting) enn å ha en offisiell side med mye informasjon men uten sjel og hjerte...

vi supportere må bli uavhengig - både i hva vi gjør på tribunen og i hva vi gjør på nett eller på andre sted.

vi er ikke klubben, vi er ikke laget, vi er supporterne!

sammarbeid med stabæk fotball er ok, når det gjelder å bytte ut informasjon, men jeg tror det er ikke så bra at supporterne er ansvarlig for stabæks offisielle side...

se på andre fotball sider: de offisielle klubbsidene er aldri så aktuelle eller vel oppdaterte som sidene av supporterne...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

opprørt og opprørt:)

Det koster ikke mange kalorier å informere interiserte om når kampene går og hva som skjer i klubben.

Stabæk support siden er meget bra men hvorfor kan de ikke sette opp kamp program med kampstart tenker da på treningskampene:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

wov ser at Stabak.no har opplysninger om kampene på La Manga, til og med tidspunktet på kampene ikke dårlig, men de kan jo ikke matche stabæksupport da kjempe service med oppfølgingen av Stabæk - helsingborg:)

Morten

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Hvorfor oppdaterer ikke Stabæk sidene...........
  • Opprett ny...