Gå til innhold

Løfte-tråden

Slum
 Del

Anbefalte innlegg

Drar herved igang en løfte-tråd for å få opp litt av interessen.

Jeg sverger på at jeg skal på like mange Stabæk-kamper i første divisjon neste år, som jeg var på i Eliteserien iår.

Noen fler?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Drar herved igang en løfte-tråd for å få opp litt av interessen.

Jeg sverger på at jeg skal på like mange Stabæk-kamper i første divisjon neste år, som jeg var på i Eliteserien iår.

Noen fler?

17626[/snapback]

Jeg lover å dra på flere kamper i 1. divisjon enn jag var på TL i år. I år missa jeg 5 TL kamper og en E-cup match. Det er skandaløst mye. Heldigvis har jeg fortsatt full pott i cupen. Der har jeg ikke missa en match siden i 1999

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me too! Gikk bare glipp av tre bortekamper i år (B/G, Tromsø og Viking), og har ambisjoner om minst like mange neste år. Dessuten blir det jo to bortekamper ekstra! Og mange nye, spennende (?) bortearenaer, som Alta, Krohnsminde, Raufoss, Mandal! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er intet problem å love. Er mer spent på alle de på Onkel Blaa i går som lovte å være med til Alta.

17693[/snapback]

SAS-Braathens må nok sette opp ekstrafly til Alta! :) Eventuelt så kan det jo bli snakk om å chartre et fly - ref. diskusjon på en annen tråd for noen uker siden! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herregud! Etter at min bedre halvdel har sett hva helgen har gjort med meg - så har hun proklamert at hun skal kjøpe sesongkort neste år, for å se med egne øyne hva dette her dreier seg om! Den besynderlige frasen " Det er en mening med alt " begynner å gi mening. Takk, kone. Takk, Stabæk. Takk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Løfte-tråden
  • Opprett ny...