Slum 12 784 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Drar herved igang en løfte-tråd for å få opp litt av interessen. Jeg sverger på at jeg skal på like mange Stabæk-kamper i første divisjon neste år, som jeg var på i Eliteserien iår. Noen fler? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 det kan jeg love, fordi jeg har kun vært på noen få, lagene vi møter nå kommer til å ligge nærmere der jeg bor som f.eks kongsvinger, skeid m.m Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Sitter å ser på abtv og referat fra kampen, og finner flere lyspunkter. Loe sier at sponsorer og investorer er med oss. så opprykk er herved et faktum. Kommer til å dra på et lass med kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 jeg lover !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg sverger på at jeg skal på like mange Stabæk-kamper i første divisjon neste år, som jeg var på i Eliteserien iår. 17626[/snapback] Regn med meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nilsms 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg vil også være med å se stabæk herje 1.div og vil fortest mulig fornye medlemsskapet i stabæk support Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Count me in! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 har aldri vært medlem av stabæk support, men nå skal jeg faen meg bli medlem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 er med videre, alltid uansett!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Hadde vært utrolig stilig om vi fikk en drastisk økning i antall medlemmer kommende sesong!! :grin: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 da får vi vekk stempelet at vi er medgangs supportere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg er med !!! Mer mål og mere rock`n roll !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Drar herved igang en løfte-tråd for å få opp litt av interessen. Jeg sverger på at jeg skal på like mange Stabæk-kamper i første divisjon neste år, som jeg var på i Eliteserien iår. Noen fler? 17626[/snapback] Jeg lover å dra på flere kamper i 1. divisjon enn jag var på TL i år. I år missa jeg 5 TL kamper og en E-cup match. Det er skandaløst mye. Heldigvis har jeg fortsatt full pott i cupen. Der har jeg ikke missa en match siden i 1999 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg lover at jeg a) skal se på flere kamper enn i år. skal bruke mer penger på Stabæk til neste år c) jeg skal bruke mer penger på Stabæk til neste år enn jeg brukte på OB i går Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 I'm in. - Alltid, uansett!! Stuart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Bare for å vise at jeg mener det jeg har skrevet på denne løfte-tråden, skal jeg gå rundt med en løfte-tråd (bildet) i lomma hele neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 og i 1. divisjon er det jo 30 kamper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jepp, det er intet problem å love. Er mer spent på alle de på Onkel Blaa i går som lovte å være med til Alta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Er med neste år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg sverger på at jeg skal på like mange Stabæk-kamper i første divisjon neste år, som jeg var på i Eliteserien iår. Noen fler? 17626[/snapback] Count Me In Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Kan opplyse om at vi i dag/natt fikk inn et par-tre nye medlemmer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Reg med meg, jeg nlir en fersking, bare si hvordan jeg blir medlem så blir jeg medlem jeg ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 skal fornye medlemskapet snarest. sitter her og har realisert nedrykket. nå gleder jeg meg til våren! fy faen så gøy det blir! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
paera 1 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg er med... Dette klarer vi. Noen som skal være med til Alta neste år??? Kjenner noen der oppe. Bor hos han... Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg sverger på at jeg skal på like mange Stabæk-kamper i første divisjon neste år, som jeg var på i Eliteserien iår. Me too! Gikk bare glipp av tre bortekamper i år (B/G, Tromsø og Viking), og har ambisjoner om minst like mange neste år. Dessuten blir det jo to bortekamper ekstra! Og mange nye, spennende (?) bortearenaer, som Alta, Krohnsminde, Raufoss, Mandal! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jepp, det er intet problem å love. Er mer spent på alle de på Onkel Blaa i går som lovte å være med til Alta. 17693[/snapback] SAS-Braathens må nok sette opp ekstrafly til Alta! Eventuelt så kan det jo bli snakk om å chartre et fly - ref. diskusjon på en annen tråd for noen uker siden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg er med så det holder! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 jeg skal melke studielånet så mye det rekker! er med til neste år for fullt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Klabbern! Jeg er med! Dette blir en morrosesong! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Herregud! Etter at min bedre halvdel har sett hva helgen har gjort med meg - så har hun proklamert at hun skal kjøpe sesongkort neste år, for å se med egne øyne hva dette her dreier seg om! Den besynderlige frasen " Det er en mening med alt " begynner å gi mening. Takk, kone. Takk, Stabæk. Takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå