Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 5. November 2007 Del Skrevet 5. November 2007 Jeg lover på tro og ære at jeg skal på alle Stabæks bortekamper i europa i 2008! Er så sinnsykt klar for en ny sesong jeg nå... Heldigvis er det treningskamper, Brasil, og kanskje Royal league i mellomtiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Jeg og bror Håkon Alltidblaa, lover herved å delta på ALLE kamper i UEFA Champions League, hjemme og borte, dersom vi vinner i dag. FCK away, hjemme og eventuell play off, og gruppespill pluss finalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Jeg lover herved å delta på ALLE kamper i UEFA Champions League, hjemme og borte, dersom vi vinner i dag. FCK away, hjemme og eventuell play off, og gruppespill pluss finalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Jeg lover herved å gå naken fra Onkel Blaa til Telenor dersom vi kommer til gruppespillet i Champions League. Jeg tar gjerne med meg flere på turen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Jeg lover herved å gå naken fra Onkel Blaa til Telenor dersom vi kommer til gruppespillet i Champions League. Jeg tar gjerne med meg flere på turen.. Quote'er denne, så du ikke redigerer innlegget ditt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Jeg lover herved å gå naken fra Onkel Blaa til Telenor dersom vi kommer til gruppespillet i Champions League. Jeg tar gjerne med meg flere på turen.. Da går vi hånd i hånd - du og jeg på den travle landevei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Jeg lover herved å gå naken fra Onkel Blaa til Telenor dersom vi kommer til gruppespillet i Champions League. Jeg tar gjerne med meg flere på turen.. faen gjør du det. Så lover jeg deg at jeg skal le av deg hele veien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Jeg lover herved å gå naken fra Onkel Blaa til Telenor dersom vi kommer til gruppespillet i Champions League. Jeg tar gjerne med meg flere på turen.. Da går vi hånd i hånd - du og jeg på den travle landevei. Blir med, hvis vi blir en hel start-11'er og har med noen reserver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Jeg lover herved å gå naken fra Onkel Blaa til Telenor dersom vi kommer til gruppespillet i Champions League. Jeg tar gjerne med meg flere på turen.. Da går vi hånd i hånd - du og jeg på den travle landevei. Herlig. Merker at jeg begynner å håpe vi kval'er når du sier sånne ting Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Islendingen og jeg er med på nakenvandring om vi kommer til kvalik. nå skal vi løpe til sportsbaren i blaat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 22. Juli 2009 Del Skrevet 22. Juli 2009 Islendingen og jeg er med på nakenvandring om vi kommer til kvalik. nå skal vi løpe til sportsbaren i blaat. Det var en ikke helt tørr aften i går. Jeg vil gjerne presisere at det vi snakket om var at vi ble med om vi nådde gruppespillet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 22. Juli 2009 Del Skrevet 22. Juli 2009 Nakenvandre fra hvor til hvor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 22. Juli 2009 Del Skrevet 22. Juli 2009 Onkel Blaa til stadion. Og da regner jeg med at det ikke er snakk om Onkel Graa her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Jeg lover herved å gå naken fra Onkel Blaa til Telenor dersom vi kommer til gruppespillet i Champions League. Jeg tar gjerne med meg flere på turen.. Puhh!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Jeg lover herved å gå naken fra Onkel Blaa til Telenor Arena dersom vi kommer til gruppespillet i Europa League. Jeg tar gjerne med meg flere på turen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Jeg lover herved å gå naken fra Onkel Blaa til Telenor Arena dersom vi kommer til gruppespillet i Europa League. Jeg tar gjerne med meg flere på turen.. Løftet er lagret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Jeg lover herved å gå naken fra Onkel Blaa til Telenor Arena dersom vi kommer til gruppespillet i Europa League. Jeg tar gjerne med meg flere på turen.. Jeg er med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 7. August 2009 Del Skrevet 7. August 2009 Jeg lover herved å gå naken fra Onkel Blaa til Telenor Arena dersom vi kommer til gruppespillet i Europa League. Jeg tar gjerne med meg flere på turen.. Jeg er med. Vi får vel lagre denne også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 7. August 2009 (endret) Del Skrevet 7. August 2009 (endret) Jeg lover herved å gå naken fra Onkel Blaa til Telenor Arena dersom vi kommer til gruppespillet i Europa League. Jeg tar gjerne med meg flere på turen.. Jeg er med. Vi får vel lagre denne også... Dette gleder jeg meg til! Endret 7. August 2009 av Siempre Azul Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 9. August 2009 Del Skrevet 9. August 2009 Jeg lover herved å gå naken fra Onkel Blaa til Telenor Arena dersom vi kommer til gruppespillet i Europa League. Jeg tar gjerne med meg flere på turen.. Jeg er med. Alltid med på litt offentlig nakenhet! jeg er med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå