Pondus 1 Del Skrevet 19. September 2005 (endret) Del Skrevet 19. September 2005 (endret) Hvis du kjører bil til Sogndal tar det nesten ikke noe lenger tid enn kollektivtrafikk til voldsløkka. OK da! litt lenger tid tar det: Buss 143 mot Oslo Bussterminal Fra: Nadderud stadion 16.57 Til: Jernbanetorget (i Strandgata) 17.32 Gangveg fra Jernbanetorget (i Strandgata) til Jernbanetorget (foran Oslo S) ca . 5 minutter. Ventetid:3 minutter Buss 34 mot Tåsen Fra: Jernbanetorget (foran Oslo S) 17.40 Til: Voldsløkka 17.53 Gangveg fra Voldsløkka til Voldsløkka idr.anl.-Stavangergt ca . 3 minutter. Sammenlagt reisetid: 59 minutter Maks gangavstand er satt til ca. 20 min eller 1400 meter. Endret 19. September 2005 av Pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Sammenlagt reisetid: 59 minutter Det er akkurat så lang tid som jeg bruker hjemmefra til Nadderud når jeg reiser kollektivt. Jeg synes Sogndal er langt, men det spiller vel ikke så stor rolle, for vi skal vel ikke møte dem neste år uansett, skal vi vel...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Nei vi skal jo ikke det, men når jeg først er her inn på Løfte-tråden: Lover at jeg kommer på 2.lags kamp på lørdag mot Birkegutta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Lover at jeg kommer på 2.lags kamp på lørdag mot Birkegutta. Det lover jeg at jeg skal og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Lover at jeg kommer på 2.lags kamp på lørdag mot Birkegutta. Det lover jeg at jeg skal og. Jeg vil heller ikke være noe dårligere, og kommer også på lørdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Selvsagt er jeg der på lørdag. Hvis jeg blir ferdig med denne hælvetes fakultetsoppgaven er jeg der på søndag også (MK). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Selvsagt er jeg der på lørdag. Hvis jeg blir ferdig med denne hælvetes fakultetsoppgaven er jeg der på søndag også (MK). Dersom de to "der"ene betyr det samme (nemlig Nadderud) får du en kjedelig søndag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Var nok ikke helt det jeg mente nei, og derfor (MK) på slutten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Var nok ikke helt det jeg mente nei, og derfor (MK) på slutten. Sorry - godt ment. Trodde (MK) kunne være en indikasjon på hvem kampen var mot, men ettersom det er indikasjon på hvor kampen går ønsker jeg deg bare lykke til med oppgaven og god tur. PS: Kan du holde et øye med datteren min? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Hehe, jeg vet ikke hvem det er engang så det tror jeg går dårlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Hehe, jeg vet ikke hvem det er engang så det tror jeg går dårlig. Studer bilde til venstre nøye - og legg på noen få år... Eller du kan vente fem minutter til hun oppdager innlegget og begynner å klage på faren sin (igjen...). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Hehe, jeg vet ikke hvem det er engang så det tror jeg går dårlig. Studer bilde til venstre nøye - og legg på noen få år... Eller du kan vente fem minutter til hun oppdager innlegget og begynner å klage på faren sin (igjen...). hvorfor skal du alltid ha noen til og passe på henne? Stoler du ikke på henne? Tror hun kommer til og få en kjempetur... Hvis du vil at noen absolutt skal passe på henne hvorfor ikke spørre typen hennes som skal være med på turen og sitter meget sannsynlig ved siden av henne på turen? Vi skal sende deg mld litt under kampen så du får med resultat... Dette ordner seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Det er kanskje deg han ikke stoler på??? Tenkt på det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 du sier noe der... hmmm.... kanskje jeg burde gjøre noe med det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Det første jeg ville gjort er å fjærne: Dette ordner seg Den er skummel for en far, med en liten datter (sorry Anna, men du er ikke stor) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Har noen i det hele tatt tenkt på at det er en mindre mulighet for at jeg faktisk KAN passe på meg selv.. *snurt* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Har noen i det hele tatt tenkt på at det er en mindre mulighet for at jeg faktisk KAN passe på meg selv.. *snurt* Nei det har de ikke tenkt på. Hvis det hjelper så kan jeg hjelpe til med å passe på deg! (men det hjelper vel kanskje ikke...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Har noen i det hele tatt tenkt på at det er en mindre mulighet for at jeg faktisk KAN passe på meg selv.. *snurt* Nei det har de ikke tenkt på. Hvis det hjelper så kan jeg hjelpe til med å passe på deg! (men det hjelper vel kanskje ikke...) Joda... hjelper det da... kan passe litt på deg også... er jo veldig flink til å kile Christian! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Hvis Kajan (Bra Match) skal være med kan jo han passe på Anna, han pleier alltid å ha med seg en pose seigmenn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Var nok ikke helt det jeg mente nei, og derfor (MK) på slutten. PS: Kan du holde et øye med datteren min? Hvorfor i all verden skal noen være nødt til å passe på datteren din, hun klarer da helt sikkert å ta meget godt vare på seg selv, sånn som alle andre på turen ... Det får faktisk ikke skjedd så jævlig mye galt på en busstur til mandal?????? Nå vet ikke jeg hva du bekymrer deg for men....... Du skal vel egentlig være glad for at hun viser interesse for å reise på lange borteturer for å følge stabæk istedet for å gjøre det som veldig mange andre på hennes alder gjør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Var nok ikke helt det jeg mente nei, og derfor (MK) på slutten. PS: Kan du holde et øye med datteren min? Hvorfor i all verden skal noen være nødt til å passe på datteren din, hun klarer da helt sikkert å ta meget godt vare på seg selv, sånn som alle andre på turen ... Det får faktisk ikke skjedd så jævlig mye galt på en busstur til mandal?????? Nå vet ikke jeg hva du bekymrer deg for men....... Du skal vel egentlig være glad for at hun viser interesse for å reise på lange borteturer for å følge stabæk istedet for å gjøre det som veldig mange andre på hennes alder gjør. Det er selvfølgelig hyggelig at svært mange av forumets brukere har meninger og kommentarer om min datter og ikke minst hennes strenge far. Vi har hatt diskusjoner på forumet tidligere, og jeg kan omtrent ikke vise meg på Nadderud uten at noen kommenterer det. Dette med tur startet i en annen tråd med en kommentar til at SSU får gratis reise. Som en kombinasjon av spøk og erting. Så dersom noen tror jeg forsøker å drive med oppdragelse via forum, er jeg misforstått. Dersom noen tror jeg ikke har tillitt til min datter - og hennes kjæreste - er jeg misforstått. Og dersom noen tror jeg at jeg ikke er henne evig takknemlig fordi hun begynte å insistere på å gå på kamper (opprinnelig med faren sin) - har misforstått. Siden dette er løftetråden så lover jeg herved dyrt og hellig at jeg skal forsøke å la være å erte min datter på Forumet. Kanskje... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Dersom noen tror jeg ikke har tillitt til min datter - og hennes kjæreste - er jeg misforstått. Kjæreste? Herregud Albert! Take control! Trodde ikke det var mulig å misforstå deg på at dette var tull, men... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Dersom noen tror jeg ikke har tillitt til min datter - og hennes kjæreste - er jeg misforstått. Kjæreste? Herregud Albert! Take control! Trodde ikke det var mulig å misforstå deg på at dette var tull, men... Jeg fikk ikke takket deg for hjelpen i forrige uke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Og dersom noen tror jeg at jeg ikke er henne evig takknemlig fordi hun begynte å insistere på å gå på kamper (opprinnelig med faren sin) - har misforstått. Det er denne situasjonen jeg også håper på å komme i om noen år, og jobber med saken. Når datteren min på 6 år i går tegnet 5 jenter, og hadde skrevet "STABEK" på dem alle sammen, som hun stolt viste pappa når han kom hjem fra jobb, så føler jeg at jeg er et stykke på vei. Jeg lover å fortsette arbeidet! Og, jeg har heller ikke tatt dette for oppdragelse i full offentlighet, men som det tullet det har vært. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. September 2005 (endret) Del Skrevet 21. September 2005 (endret) Det er alvor bak enhver spøk, er det ikke? Vet ikke i hvilken grad jeg tolket dette alvorlig, kan hende jeg var litt i trøtteste laget når jeg kom på jobb i dag tidlig også... men litt bekymra er du innerst inne Melding fra Fridtjof... Det er litt i overkant av 20 personer som er meldt på turen foreløpig. PS: Turen er gratis for medlemmer av SSU!!! Ring Fridtjof på 454 38 223 for påmelding. Og da er det på tide med oppdatering på hva SSU står for: Stabæk Support Ungdom er ment som et tilbud til de mellom 13 og 20 år og som vil stå og støtte Stabæk. Vi ønsker å skaffe dem et bedre og 100% alkoholfritt alternativ, da flesteparten har foreldre som misliker at de er på arrangementer (på onkel blaa etc.) hvor det er alkoholservering. Det er planer om et alkoholfritt bord på Onkel Blaa som skal være reservert ungdomsgruppa på møter / treff på Onkel Blaa. Vi vil også prøve å hjelpe ungdommen med på borteturer. Kanskje finne andre, mer ungdomsvennlige møtesteder enn en pub, i nærheten. Så da ber vi om at dere som ikke er med i SSU går foran med et godt eksempel. Med vennlig hilsen "bekymret far" Endret 21. September 2005 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 21. September 2005 (endret) Del Skrevet 21. September 2005 (endret) Og dersom noen tror jeg at jeg ikke er henne evig takknemlig fordi hun begynte å insistere på å gå på kamper (opprinnelig med faren sin) - har misforstått. Det er denne situasjonen jeg også håper på å komme i om noen år, og jobber med saken. Når datteren min på 6 år i går tegnet 5 jenter, og hadde skrevet "STABEK" på dem alle sammen, som hun stolt viste pappa når han kom hjem fra jobb, så føler jeg at jeg er et stykke på vei. Jeg lover å fortsette arbeidet! Hehe, det var så definitivt ikke meg når jeg var liten, kunne ikke fordra fotball.. bildet til pappa er min fotballkariere i et nøtteskall... vet ikke helt hva som fikk meg til å pluteslig begynne å elske fotball, men jeg angrer ikke, det er sikkert og visst... vel siden jeg er inne på løfte tråden skal jeg love å ikke ta småertingen til pappa seriøst, har i teorien aldri gjort det. bare lurer på hvorfor jeg er nevnt i nesten hver eneste tråd...... linselus.. trådlus?? Endret 21. September 2005 av Anna Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Og dersom noen tror jeg at jeg ikke er henne evig takknemlig fordi hun begynte å insistere på å gå på kamper (opprinnelig med faren sin) - har misforstått. Det er denne situasjonen jeg også håper på å komme i om noen år, og jobber med saken. Når datteren min på 6 år i går tegnet 5 jenter, og hadde skrevet "STABEK" på dem alle sammen, som hun stolt viste pappa når han kom hjem fra jobb, så føler jeg at jeg er et stykke på vei. Jeg lover å fortsette arbeidet! Hehe, det var så definitivt ikke meg når jeg var liten, kunne ikke fordra fotball.. bildet til pappa er min fotballkariere i et nøtteskall... vet ikke helt hva som fikk meg til å pluteslig begynne å elske fotball, men jeg angrer ikke, det er sikkert og visst... vel siden jeg er inne på løfte tråden skal jeg love å ikke ta småertingen til pappa seriøst, har i teorien aldri gjort det. bare lurer på hvorfor jeg er nevnt i nesten hver eneste tråd...... linselus.. trådlus?? Jeg husker veldig godt når du begynte å interessere deg for fotball. Det startet med Spice Girls - så satt du plutselig å så på David Beckham så ofte du kunne - og oppdaget at den sporten han holdt på med var bare helt topp. Men det vil du kanskje ikke at jeg skal fortelle på Forumet? Det er alvor bak enhver spøk, er det ikke? Vet ikke i hvilken grad jeg tolket dette alvorlig, kan hende jeg var litt i trøtteste laget når jeg kom på jobb i dag tidlig også... men litt bekymra er du innerst inne Melding fra Fridtjof... Det er litt i overkant av 20 personer som er meldt på turen foreløpig. PS: Turen er gratis for medlemmer av SSU!!! Ring Fridtjof på 454 38 223 for påmelding. Og da er det på tide med oppdatering på hva SSU står for: Stabæk Support Ungdom er ment som et tilbud til de mellom 13 og 20 år og som vil stå og støtte Stabæk. Vi ønsker å skaffe dem et bedre og 100% alkoholfritt alternativ, da flesteparten har foreldre som misliker at de er på arrangementer (på onkel blaa etc.) hvor det er alkoholservering. Det er planer om et alkoholfritt bord på Onkel Blaa som skal være reservert ungdomsgruppa på møter / treff på Onkel Blaa. Vi vil også prøve å hjelpe ungdommen med på borteturer. Kanskje finne andre, mer ungdomsvennlige møtesteder enn en pub, i nærheten. Så da ber vi om at dere som ikke er med i SSU går foran med et godt eksempel. Med vennlig hilsen "bekymret far" Nei - jeg er ikke særlig bekymret dypt der inne. Jeg tror min datter klarer å ta vare på seg selv - hun er tross alt snart 18. (Og om hun ikke klarer det hjelper det vel lite hva jeg gjør). Men det ligger et reelt problem under her, for vi har en stor gjeng med barn og ungdom som ser opp til $$-medlemmene som det store idealet. Om de får inntrykk av at forskjellen på bortekamp og russebusstur ikke er så veldig stor, kan det være at enkelte foreldre blir litt bekymret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Neeeii.. det kunne vi godt ikke tatt på forum.. nei da.. hehe.. Beckham er digg han.. men må ærlig innrømme at den første stabæk kampen jeg så på Nadderud har mye med det å gjøre... Stabæk kjørte over Odd... favorittlaget til søstra mi.. hihi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Og dersom noen tror jeg at jeg ikke er henne evig takknemlig fordi hun begynte å insistere på å gå på kamper (opprinnelig med faren sin) - har misforstått. Det er denne situasjonen jeg også håper på å komme i om noen år, og jobber med saken. Når datteren min på 6 år i går tegnet 5 jenter, og hadde skrevet "STABEK" på dem alle sammen, som hun stolt viste pappa når han kom hjem fra jobb, så føler jeg at jeg er et stykke på vei. Jeg lover å fortsette arbeidet! Hehe, det var så definitivt ikke meg når jeg var liten, kunne ikke fordra fotball.. bildet til pappa er min fotballkariere i et nøtteskall... vet ikke helt hva som fikk meg til å pluteslig begynne å elske fotball, men jeg angrer ikke, det er sikkert og visst... vel siden jeg er inne på løfte tråden skal jeg love å ikke ta småertingen til pappa seriøst, har i teorien aldri gjort det. bare lurer på hvorfor jeg er nevnt i nesten hver eneste tråd...... linselus.. trådlus?? Jeg husker veldig godt når du begynte å interessere deg for fotball. Det startet med Spice Girls - så satt du plutselig å så på David Beckham så ofte du kunne - og oppdaget at den sporten han holdt på med var bare helt topp. Men det vil du kanskje ikke at jeg skal fortelle på Forumet? Det er alvor bak enhver spøk, er det ikke? Vet ikke i hvilken grad jeg tolket dette alvorlig, kan hende jeg var litt i trøtteste laget når jeg kom på jobb i dag tidlig også... men litt bekymra er du innerst inne Melding fra Fridtjof... Det er litt i overkant av 20 personer som er meldt på turen foreløpig. PS: Turen er gratis for medlemmer av SSU!!! Ring Fridtjof på 454 38 223 for påmelding. Og da er det på tide med oppdatering på hva SSU står for: Stabæk Support Ungdom er ment som et tilbud til de mellom 13 og 20 år og som vil stå og støtte Stabæk. Vi ønsker å skaffe dem et bedre og 100% alkoholfritt alternativ, da flesteparten har foreldre som misliker at de er på arrangementer (på onkel blaa etc.) hvor det er alkoholservering. Det er planer om et alkoholfritt bord på Onkel Blaa som skal være reservert ungdomsgruppa på møter / treff på Onkel Blaa. Vi vil også prøve å hjelpe ungdommen med på borteturer. Kanskje finne andre, mer ungdomsvennlige møtesteder enn en pub, i nærheten. Så da ber vi om at dere som ikke er med i SSU går foran med et godt eksempel. Med vennlig hilsen "bekymret far" Nei - jeg er ikke særlig bekymret dypt der inne. Jeg tror min datter klarer å ta vare på seg selv - hun er tross alt snart 18. (Og om hun ikke klarer det hjelper det vel lite hva jeg gjør). Men det ligger et reelt problem under her, for vi har en stor gjeng med barn og ungdom som ser opp til $$-medlemmene som det store idealet. Om de får inntrykk av at forskjellen på bortekamp og russebusstur ikke er så veldig stor, kan det være at enkelte foreldre blir litt bekymret. Jeg synes ikke det er spennende/moro med en busstur hvor det er like lite liv som i grava til Per Borten. Da kan jeg like så godt kjøre selv. Skjønner ikke helt hvordan disse unge menneskene skal assosiere russebusstur med stabæktur, da de er så "unge" at de neppe har vært russ, og har de vært det så er de jo over 18uansett og foreldrenes mening betyr lite. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Jeg synes ikke det er spennende/moro med en busstur hvor det er like lite liv som i grava til Per Borten. Da kan jeg like så godt kjøre selv. Skjønner ikke helt hvordan disse unge menneskene skal assosiere russebusstur med stabæktur, da de er så "unge" at de neppe har vært russ, og har de vært det så er de jo over 18uansett og foreldrenes mening betyr lite. Jeg har ikke noen problemer med å være enig med deg - jeg har da også valgt buss i forhold til det når det har vært flere busser. Men det er alltid noen som skal over grensene, og det er disse som blir lagt merke til. Om foreldre til 12-13 åringer er på bortekamp når bussen ankommer - og det "velter ut" tilsynelatende overstadig berusede 18 - 20 åringer, påvirker det deres vilje til å sende sine små (SSU-medlemmer?) på busstur. Jeg tror du er enig med meg at det er en balansegang her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå