Gå til innhold

Løfte-tråden

Slum
 Del

Anbefalte innlegg

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes ikke det er spennende/moro med en busstur hvor det er like lite liv som i grava til Per Borten. Da kan jeg like så godt kjøre selv.

Skjønner ikke helt hvordan disse unge menneskene skal assosiere russebusstur med stabæktur, da de er så "unge" at de neppe har vært russ, og har de vært det så er de jo over 18uansett og foreldrenes mening betyr lite.

Jeg har ikke noen problemer med å være enig med deg - jeg har da også valgt buss i forhold til det når det har vært flere busser. Men det er alltid noen som skal over grensene, og det er disse som blir lagt merke til. Om foreldre til 12-13 åringer er på bortekamp når bussen ankommer - og det "velter ut" tilsynelatende overstadig berusede 18 - 20 åringer, påvirker det deres vilje til å sende sine små (SSU-medlemmer?) på busstur.

Jeg tror du er enig med meg at det er en balansegang her.

Selvfølgelig er jeg enig med deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og løfte var?

Fikk du ikke det med deg?

Siden dette er løftetråden så lover jeg herved dyrt og hellig at jeg skal forsøke å la være å erte min datter på Forumet. Kanskje...

Blant annet fordi det så lett sporer tråder av... B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk kjørte over Odd... favorittlaget til søstra mi.. hihi

Albert - hva har du å si til ditt forsvar? Dette lukter dårlig oppdragelse lang vei! :-)

Jeg tror løftet jeg ga også kan oppfattes dithen at jeg ikke skal diskutere familiesaker på Forumet mer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk kjørte over Odd... favorittlaget til søstra mi.. hihi

Albert - hva har du å si til ditt forsvar? Dette lukter dårlig oppdragelse lang vei! :-)

Jeg tror løftet jeg ga også kan oppfattes dithen at jeg ikke skal diskutere familiesaker på Forumet mer...

takk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

I år har jeg sett 18 kamper, det kommer til å bli 20. Jeg har ikke fått med meg noen 2.lagskamper og bare et par treninger.

Neste år skal jeg se enda flere kamper, reise lenger og bruke mer penger på Stabæk. Fordi jeg elsker denne klubben, og fordi gutta gir oss opplevelser som i dag.

Og det er et løfte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sverger på at jeg skal på like mange Stabæk-kamper i første divisjon neste år, som jeg var på i Eliteserien iår.

Me too! Gikk bare glipp av tre bortekamper i år (B/G, Tromsø og Viking), og har ambisjoner om minst like mange neste år. Dessuten blir det jo to bortekamper ekstra! Og mange nye, spennende (?) bortearenaer, som Alta, Krohnsminde, Raufoss, Mandal! :)

I disse opprykkstider er det morsomt å lese igjennom "gamle" løfter! Foreløpig har jeg fått med meg samtlige hjemmekamper, og bare gått glipp av 4 bortekamper (hvorav en mot Godset grunnet sykdom). Jeg ligger vel ikke så dårlig an da? :)

Vurderer å ta en tur til Bergen og Løv-Ham, men tror heller jeg sparer de kronene til Brann-kampen neste år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser, med sterkt alkoholiserte øyne etter en feiring uten like, fram til å se ditt resultat! Vennligst opplys om dato og klokkeslett for din tattoo så jeg kan dumpe pingleræva mi innom! Vi takker for en fantastisk konsert fra første rad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg lover at jeg neste år skal dra på minst en "lang" bortetur, om det er til Bergen, Stavanger, Molde, Kristiansand, Tromsø eller Ullsteinvik, Ålesund, Sogndal, Mandal, Bodø, Bryne eller Trondheim.

Bare et par uker igjen før terminlista er klar nå, og langturene kan planlegges. Alternativene har krympet inn til: Bergen, Stavanger, Kristiansand, Tromsø og Trondheim. Forhåpentligvis er ikke Molde et alternativ, selv om det er det eneste stedet jeg ikke har besøkt tidligere.

Jeg har ikke glemt løftet mitt, noen andre som har "glemt" sitt???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar jeg. André?

oi...trodde du hadde glemt dette jeg :P neida...kan vi ikke dra ned nå en dag snart å sjekke ut prisen på dette da?er jo en fin julegave til seg selv hehe ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar jeg. André?

oi...trodde du hadde glemt dette jeg :P neida...kan vi ikke dra ned nå en dag snart å sjekke ut prisen på dette da?er jo en fin julegave til seg selv hehe ;)

Hehe, har ikke glemt det, men vi har jo ikke dårlig tid. Vintern er laaaang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar jeg. André?

Hehe, har ikke glemt det, men vi har jo ikke dårlig tid. Vintern er laaaang.

lang ja,alt for laaaang :S

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
  • 1 år senere...

Da begynner det å ta seg opp her. Robinho satser hundre spenn på at Martin ikke kommer, og både jeg og han havner i telt på gressmatta på Nadderud natt til julaften om Huseklepp signerer for Stabæk før den kvelden.

Raise the bids!

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Løfte-tråden
  • Opprett ny...