puten 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Ordet på gatene er at Henning Hauger er på vei til Lyn eller Enga. Hvordan vil dere beskrive spilleren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 ordet på gaten, vil si at hvem sier dette? Blir sjokket hvis han går til noen av ettersom dem har kun konsentrert seg på området lenge nå og har vel nok spillere der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Hva faen er dette for noe piss?! Mister vi baade Henning og Martin, ja da er det faenmeg Krise...Det er Henning vi bor bygge laget rundt paa midten mener naa jeg. Han og Mads C. Utdyp disse ryktene eller hold kjeft bitte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 For et tulleinnlegg. Det er noen få fordeler for Stabæk å være i 1. div. Og en av dem er at vi kan få de unge talentene våre til å vokse på a-laget. Lyn og Enga kan få Holter, Sammy, Veigar og Martin. De andre beholder vi. Basta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Martin beholder så lenge som mulig selvom dette er muligheten Mads C har for å ettablere seg på laget, hvis vi får 15 mill Martin kan vi risikere å gå i pluss neste sesong Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Henning blir, det er jeg hellig overbevist om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 haha, Henning hater Lyn og Enga! (og hvis han mot all formodning skulle få et slag av galskap og skrive under for noen av disse, får han deng) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg er overbevist om at det er alt for lite deng i og rundt Stabæk-miljøet. Det er nok derfor vi er der vi er i dag. Og det er nok derfor vi fikk besøk av noen usedvanlig koselige kontaktsøkende arbeidsledige enga-supportere på OB i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Henning Bodde faktisk rett oppi gata mi da jeg bodde i ekrekroken, et boligfelt litt nedenfor Haslum skole. Husker at han alltid stod ute på asfalten og triksa. Da var han vel sånn 13 CA. Poenget er hvertfall at han alltid hadde stabækdrakt og det er kanskje et godt tegn?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Lyn er nok uaktuelt for mange blaa.. fy faen for et lag. man må like kaos og splittelse hvis man drar dit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg