Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 31. Oktober 2004 (endret) Hva tror du blir Start 11-ern til neste år?? Jon? Morten,Mike?,Muri?,Tanum/Christian/I.A Stian(håper så jævlig at han blir)?,Henning, Martin?/Mads C,Tom/Tommy Thomas/Eirik,Mads?/Veigar? Hvis Mike OG Muri skulle forsvinne, hvem skal erstatte dem I.A og ???? Endret 31. Oktober 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Det her må vel være Start-11'eren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg tror at troppen kommer til å se helt annerledes ut før avspark neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg tror også Stabæk Fotball bør legge hele kabalen på nytt, med ny trener. Dessverre gjør 1. divisjonsspill at vi ikke kan velge trener på øverste hylle. Det eneste som er klart i min startellever neste år er Jon i mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg spår: ----------------------Jon----------------------- Morten----------I.A.------Muri----------Tanum Stian-------Clausen------Henning--------Tom -----------Ny spiss--------Veigar\Eirik--------- Eneste jeg er usikker på ut av disse er Stian, han kan fort forsvinne. BLir Martin går han inn på midten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 De usikre(Jon,Stian og Martin) er også de som blir vanskeligst å erstatte: Jon, med sine fantastiske redninger, den eneste i Stabæk trøya som har spilt KONGE. Stian, med sin enorme rykk, hastighet og teknikk, han er en person som kommer til å ordne mange mål og røde kort(til motstanderen), han er nesten uerstattelig på kant for oss i 1 divisjon. Martin behøver jeg ikke si mye om, alle veit hva han står for og hvor konge det hadde vært å hatt han med oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jon kan vel kanskje erstattes av Rote? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Enten så var vel det der ironi som du er godt kjent for eller så er du fyllesjuk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg har alltid hatt sansen for Rote. Tross min hetrofilitet. Selv om det er min skyld for at han sluttet. Men det er jo hypotetisk uansett siden Jon blir. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg håper at man benytter anledningen i 1.div til å lage en ny stamme i laget med unggutta (Mads C, Henning, Morten, Holmvik, Eirik). Ingen vits i å kjøre videre med gamlegutta, som Holter etc, nå. Jeg mener man bør begynne på nytt og gjøre dette gjestebesøket i 1.div til et konkret generasjonsskifte.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Hvem trenger Jon, eller rettere hvem trenger en keeper før neste sesong...Ålesund og Start?....vell, vil han spille for en klubb som kun kjemper for sin egen eksistens?Hvem andre trenger han da? RBK, Nei VIF, Nei Brann, Tjei TIL, Nei Ham Kam, Tjeia Lyn, Nei LSK, Nei Odd, Nei Viking, Nei FFK, ja, men vil han dra dit da? Molde, Nei B/G, Nei ser ingen grunn til at han skal dra fra oss Stian og Martin er vel aktuell for mange om ikke de fleste lagene i tippeligaen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 ikke glem Tanum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nilsms 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Hvis man satser på å bygge opp et nytt lag basert på de unge lovende tror jeg stabæk må basere seg på to tre sesonger i 1 div, og har jeg forstått ledelsen i stabæk er dette ikke aktuelt. Det er direkte opprykk som gjelder. Da er det gammle gutta som må gjøre jobben. Jeg tror alle gutta blir med, bortsett fra Martin, men det bør ikke få store konsekvenser, da nivået i 1.div er mye dåligere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Enig nilsms tror alle blir unntatt martin. Hvis dere skrur på abtv eller tv budstikka så kan dere se på et kampreferat fra kampen og alle satser på opptykk og alle investorer og sponsorer er med. Loe må bare diskutere i hvor stor grad. dette går dette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Tror også flesteparten av gutta blir. Martin skal jo selges dyrt, og jeg er ikke sikker på om han er så keen på å reise spesielt langt. Da har han jo klubbene i området igjen, enga og lyn i faretruende nærhet for eksempel. Det blir skandale hvis Martin spiller for klanen til neste år... PS: skriveterapi funker til en hvis grad... æsj! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Jeg spør igjen, KAN VI IKKE LÅNE MARTIN UT? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 hva er vitsen med å låne han ut hvis vi får han til å bli? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 31. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 31. Oktober 2004 (endret) hva er vitsen med å låne han ut hvis vi får han til å bli? 17733[/snapback] Penger... han har høy lønn Endret 31. Oktober 2004 av S_ern Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Selv om det er viktig å gi unggutta sjansen i 1.div, så tror jeg ikke at vi skal si farvel til alle "gamlekara". Det er flere eksempler på at en passe mix mellom eldre, rutinerte og unge spillere gir effekt (Lyn for eksempel). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 255 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Selv om det er viktig å gi unggutta sjansen i 1.div, så tror jeg ikke at vi skal si farvel til alle "gamlekara". Det er flere eksempler på at en passe mix mellom eldre, rutinerte og unge spillere gir effekt (Lyn for eksempel). 17735[/snapback] Og Skistad i 2 divisjon. Flem tilbake i forsvaret!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Martin skal selges dyrt les de nederste linjene i artikkelen nøye.. tror dere dette vil skape vibber? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Og Skistad i 2 divisjon. Flem tilbake i forsvaret!!! 17736[/snapback] Nå blir det vel 3.divisjon da... Apropos Skistad, noen som veit no om han? Kan ikke huske å ha sett han i lagoppstillingene på slutten av sesongen, så han i hvertfall ikke i hjemmekampen mot Arendal. Er han fortsatt med?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Alle Blir med Stabæk ned Ingen av Stabæk-spillerne er til salgs, og alle er under kontrakt. Samtlige blir med ned i 1. divisjon, hvis klubben får det som den vil. -Ingen av spillerne har gitt uttrykk for noen annet enn at de vil spille for oss, sier Stabæks Sportslige Sjef Jan Erik Aalbu til TV2. Det er imidlertidig lite som tyder på at en spiller som Martin Andresen blir å finne i 1. divisjon neste sesong. Det her betyr da bare èn ting, VI GÅR FOR OPPRYKK. Selvsagt har det blitt sagt det hele tiden, men nå kommer det offisielt fra Aalbu Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Hvorfor i helevete kan man ikke spille på landslaget og i 1 divisjon? Man kan sitte på benken i PL og spille på landslaget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Man burde kunne det hvis den aktuelle spilleren er såpass overlegen, Braathen hadde kunnet spilt på Landslaget selvom han hadde spilt for Skeid...Det er jeg overbevist om! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Man burde kunne det hvis den aktuelle spilleren er såpass overlegen, Braathen hadde kunnet spilt på Landslaget selvom han hadde spilt for Skeid...Det er jeg overbevist om! 17789[/snapback] Bortsett fra at Braathen ikke spiller på landslaget selv om han nå er i tippeligaen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Er det mulig å leie ut Martin i en sesong? Det hjelper lite å rykke opp hvis man da ikke har en eneste klasse-spiller igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 hvis vi klarer å skaffe en skikkelig spiss synes jeg det er riktig å selge martin. verste som kan skje er at vi selger han men ikke klarer å skaffe noen nye gode spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Jeg synes vi bør selge Martin, selvfølgelig forutsatt skikkelig pris og at Martin ønsker å gå. Helt ærlig så stilte jeg meg noe undrende når vi hentet han tilbake og ikke en ny spiss. Vi bør å skal klare å ta steget opp en divisjon uten han. Er også redd hans tekniske stil vil føre til mye stygge taklinger og skader på han dersom han spiller i lavere divisjoner. Men vi trenger rutine og må ikke bare erstatte med unge lovende. Vi trenger noen som kan løfte laget og jobbe skikkelig, som IA til tider gjør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Ikke lei ut martin! Han er alltid rævva når han kommer tilbake, og trenger en sesong for å spille seg i form. Så la han selv, som kaptein, velge om han skal fortsette ved roret eller stikke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå