Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva tror du blir Start 11-ern til neste år??

Jon?

Morten,Mike?,Muri?,Tanum/Christian/I.A

Stian(håper så jævlig at han blir)?,Henning, Martin?/Mads C,Tom/Tommy

Thomas/Eirik,Mads?/Veigar?

Hvis Mike OG Muri skulle forsvinne, hvem skal erstatte dem I.A og ????

Endret av Rubbster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror også Stabæk Fotball bør legge hele kabalen på nytt, med ny trener. Dessverre gjør 1. divisjonsspill at vi ikke kan velge trener på øverste hylle.

Det eneste som er klart i min startellever neste år er Jon i mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spår:

----------------------Jon-----------------------

Morten----------I.A.------Muri----------Tanum

Stian-------Clausen------Henning--------Tom

-----------Ny spiss--------Veigar\Eirik---------

Eneste jeg er usikker på ut av disse er Stian, han kan fort forsvinne. BLir Martin går han inn på midten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De usikre(Jon,Stian og Martin) er også de som blir vanskeligst å erstatte: Jon, med sine fantastiske redninger, den eneste i Stabæk trøya som har spilt KONGE.

Stian, med sin enorme rykk, hastighet og teknikk, han er en person som kommer til å ordne mange mål og røde kort(til motstanderen), han er nesten uerstattelig på kant for oss i 1 divisjon.

Martin behøver jeg ikke si mye om, alle veit hva han står for og hvor konge det hadde vært å hatt han med oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper at man benytter anledningen i 1.div til å lage en ny stamme i laget med unggutta (Mads C, Henning, Morten, Holmvik, Eirik). Ingen vits i å kjøre videre med gamlegutta, som Holter etc, nå. Jeg mener man bør begynne på nytt og gjøre dette gjestebesøket i 1.div til et konkret generasjonsskifte..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem trenger Jon, eller rettere hvem trenger en keeper før neste sesong...Ålesund og Start?....vell, vil han spille for en klubb som kun kjemper for sin egen eksistens?Hvem andre trenger han da?

RBK, Nei

VIF, Nei

Brann, Tjei

TIL, Nei

Ham Kam, Tjeia

Lyn, Nei

LSK, Nei

Odd, Nei

Viking, Nei

FFK, ja, men vil han dra dit da?

Molde, Nei

B/G, Nei

ser ingen grunn til at han skal dra fra oss

Stian og Martin er vel aktuell for mange om ikke de fleste lagene i tippeligaen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man satser på å bygge opp et nytt lag basert på de unge lovende tror jeg stabæk må basere seg på to tre sesonger i 1 div, og har jeg forstått ledelsen i stabæk er dette ikke aktuelt. Det er direkte opprykk som gjelder. Da er det gammle gutta som må gjøre jobben. Jeg tror alle gutta blir med, bortsett fra Martin, men det bør ikke få store konsekvenser, da nivået i 1.div er mye dåligere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig nilsms tror alle blir unntatt martin. Hvis dere skrur på abtv eller tv budstikka så kan dere se på et kampreferat fra kampen og alle satser på opptykk og alle investorer og sponsorer er med. Loe må bare diskutere i hvor stor grad. dette går dette

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror også flesteparten av gutta blir. Martin skal jo selges dyrt, og jeg er ikke sikker på om han er så keen på å reise spesielt langt. Da har han jo klubbene i området igjen, enga og lyn i faretruende nærhet for eksempel.

Det blir skandale hvis Martin spiller for klanen til neste år...

PS: skriveterapi funker til en hvis grad... æsj!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om det er viktig å gi unggutta sjansen i 1.div, så tror jeg ikke at vi skal si farvel til alle "gamlekara". Det er flere eksempler på at en passe mix mellom eldre, rutinerte og unge spillere gir effekt (Lyn for eksempel).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om det er viktig å gi unggutta sjansen i 1.div, så tror jeg ikke at vi skal si farvel til alle "gamlekara". Det er flere eksempler på at en passe mix mellom eldre, rutinerte og unge spillere gir effekt (Lyn for eksempel).

17735[/snapback]

Og Skistad i 2 divisjon.

Flem tilbake i forsvaret!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Skistad i 2 divisjon.

Flem tilbake i forsvaret!!!

17736[/snapback]

Nå blir det vel 3.divisjon da...

Apropos Skistad, noen som veit no om han? Kan ikke huske å ha sett han i lagoppstillingene på slutten av sesongen, så han i hvertfall ikke i hjemmekampen mot Arendal. Er han fortsatt med??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle Blir med Stabæk ned

Ingen av Stabæk-spillerne er til salgs, og alle er under kontrakt. Samtlige blir med ned i 1. divisjon, hvis klubben får det som den vil. -Ingen av spillerne har gitt uttrykk for noen annet enn at de vil spille for oss, sier Stabæks Sportslige Sjef Jan Erik Aalbu til TV2. Det er imidlertidig lite som tyder på at en spiller som Martin Andresen blir å finne i 1. divisjon neste sesong.

Det her betyr da bare èn ting, VI GÅR FOR OPPRYKK. Selvsagt har det blitt sagt det hele tiden, men nå kommer det offisielt fra Aalbu

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man burde kunne det hvis den aktuelle spilleren er såpass overlegen, Braathen hadde kunnet spilt på Landslaget selvom han hadde spilt for Skeid...Det er jeg overbevist om!

17789[/snapback]

Bortsett fra at Braathen ikke spiller på landslaget selv om han nå er i tippeligaen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vi bør selge Martin, selvfølgelig forutsatt skikkelig pris og at Martin ønsker å gå. Helt ærlig så stilte jeg meg noe undrende når vi hentet han tilbake og ikke en ny spiss. Vi bør å skal klare å ta steget opp en divisjon uten han. Er også redd hans tekniske stil vil føre til mye stygge taklinger og skader på han dersom han spiller i lavere divisjoner. Men vi trenger rutine og må ikke bare erstatte med unge lovende. Vi trenger noen som kan løfte laget og jobbe skikkelig, som IA til tider gjør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Start 11-ern
  • Opprett ny...