Pondus 1 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Ikke lei ut martin! Han er alltid rævva når han kommer tilbake, og trenger en sesong for å spille seg i form. Så la han selv, som kaptein, velge om han skal fortsette ved roret eller stikke! Det tror jeg du har rett i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 259 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Jeg synes ikke vi skal forsøke å overtale noen av spillerne. Klubben/ledelsen må komme frem til en visjon for fremtiden som må legges frem for spillerne. De som har tro på det som blir lagt frem blir - de andre kan dra!! Vi trenger ikke spillere som føler de er for gode for laget!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Nettavisenhar lagt ut full liste over Bosman spillere for eliteserieklubbene, noen aktuelle her? Eks. Ousman Nyan fra Sogndal, jeg husker en kjapp lovende spiller, mulig det ikke stemmer mer. http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle296849.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå