Alzheimer 2 525 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Yiiiiii-haaaaaa! Nå må vi bare håpe at Glimt slår ut Kongsvinger i kvaliken, så vi får tur til Gjemselunden i stedet for Aspmyra i 2005... Finn fram tannbørster og havørner! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Da rykket vel faktisk to av lagene (Raufoss/Haugesund), som mange hadde forventet skulle kjempe i toppen. Haugesund tror jeg også kunnet kommet tilbake etter en drittsesong (tviler mer på Raufoss), men det blir i 2. divisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 hvis jeg har riktig så bli vi kvitt haugesund OG Raufoss rykker ned ved målforskjell til Hønefoss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 noen gode spillere vi kan hente eller ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Haugesund er jo full av talenter som spiller på alders bestemte landsslag, men veit ikke noe spessefikk om noen spillere, Raufoss aner jeg ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 i tillegg klarte både hønefoss og moss seg i bunn... de fleste lagene som rykket ned var langt unna kamper... nykommerne er: FK Tønsberg Follo Løv Ham Alta lagene blir da: Alta Bryne FK Tønsberg * Follo * Hødd Hønefoss * Kongsvinger/Bodø Glimt * Løv Ham Mandalskam. Moss * Pors Grenland * Sandefjord * Skeid * Sogndal Stabæk Strømsgodset * * lag det går greit å kjøre bil til - 9 av 15... Må vel innrømme at vi burde klare dette ganske greit selv uten et par nøkkelspillere. Legger merke til at Paul Oyunga ble toppscorer i 1.div... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Skal ta en kjapp mening om de forskjellige lagene pr. idag (med tanke på kjøp, salg, økonomisk støtte etc. vil det endre seg): Alta-Vant den letteste 2. divisjonsavdelingen. Blir vel på nivå med Tromsdalen (er vel heller ikke klubben som får forsterket laget nevnverdig. Levanger kunne fort blitt tøffere). Bryne-Absolutt et lag å se opp for. Vil nok kjempe i teten. FK Tønsberg-nykommer med potensiale. Er jo et av disse samarbeidsprosjektene. Holder gjerne noen år før de ryker. Vil kunne havne rundt midten formoder jeg. Follo-At Moss beholdt plassen kan være litt negativt for klubben. Får neppe forsterkninger derfra. Igjen et samarbeidsprosjekt, og tror klubben får slite. Hødd-Laget som "alltid" er i 1. divisjon, og vil nok forbli der, selv om det kunne virke naturlig å tippe dem langt nede. Hønefoss-Nok et av disse samarbeidsprosjektene. Sliter vel med at investorene er i "litt" trøbbel. Pr. i dag en nedrykkskandidat. Kongsvinger/Bodø/Glimt-Vil være en av de største favorittene til opprykk. Løvham-I Bergen er det bare et lag, og Løvham ryker nok rett ned igjen. Mandalskameratene-Et lag jeg er svært usikker på. Det kan både bli topp og bunn. Har vært overrasket over at klubben har klart seg så bra. Moss-Bør i hvertfall klare seg bedre enn i fjor. Kan jo bli interresant å se hva Tørum får til. Tror dog ikke laget blir i toppen. Pors-En kjemepavslutning på sesongen. Da var man jo som et topplag. Tror dog lillebror i Grenland vil kjempe på nedre halvdel også i år. Sandefjord-Hvor lenge makter klubben å gå på smell etter smell hver høst. Nok et samarbeidsprosjekt, og begynner det å slå sprekker. Ikke sikker på at de blir i toppen neste år. Skeid-Har vel nærmest bestemt seg for å være en talentklubb, og vil nok også neste år være særdeles variable. Havner vel da et sted rundt midten. Sogndal-Hvem forsvinner og hvem kommer til? Skal være i toppen, men gir dem ikke favorittips. Stabæk-Skal tilbake. Slik er det bare. Strømsgodset-Hva har gått galt her. Virker som klubben er ferd med å resignere. Skjer det ikke noe (og det kan godt hende det gjør) blir det nedre halvdel for klubben. Kanskje 2. divisjon blinker i det fjerne? Skulle kunne bli en tabell som denne: 1. Stabæk 2. Kongsvinger/Bodø/Glimt 3. Bryne 4. Sogndal 5. Moss 6. Mandalskameratene 7. FK Tønsberg 8. Sandefjord 9. Skeid 10.Hødd 11.Strømsgodset 12.Pors 13.Follo 14.Hønefoss 15.Løvham 16.Alta Tror det ville være et skille mellom 4 og 5, og 14 og 15. Men dette er i dag, og trenger å skrive noe optimistisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Bra tippa. vet bare en ting. og det er at Stabæk rykker opp. Blir vel den første serien vi har vunnet noensinne det eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Bra tippa. vet bare en ting. og det er at Stabæk rykker opp. Blir vel den første serien vi har vunnet noensinne det eller? 17721[/snapback] Vi vant vel noen serier på vei fra 5. divisjon til Tippeligaen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Herregud! Det skal jeg si var raskt levert! Tabellkonkurransen for neste sesong er allerede i gang... Godt aa se at de fleste her inne velger aa tenke positivt og konstruktivt selv paa en kjip, kjip sondag som dette... Lykke til paa arbeidsplasser og skoler imorgen og i tiden som kommer. Naa skal vi holde hodet hoyt hevet og vise at vi faen IKKE er en gjeng medgangssupportere! Jeg tror med haanden paa hjertet at medlemstallet til $$ vil fortsette aa vokse, selv i 1. Jeg tror at hovissupportere vil trekke seg, men den harde kjerne kan vokse som et resultat av dette. Og. vant vi ikke 1.div aaret vi rykket opp? husker ikke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Nei, ble nummer to i vår avdeling etter Strindheim! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 31. Oktober 2004 Del Skrevet 31. Oktober 2004 hører hjemme å tippe tabell for 2005 dagen etter sesongavslutning '04. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Haugesund har et STORTALENT, Chritian Grindheim(21), kanskje en Martin erstatter, nå har vi jo Henning, Mads C og Mads J, men har litt lyst på han jeg ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå