arni 9 544 Del Skrevet 19. Juni 2022 Del Skrevet 19. Juni 2022 Stolpene rundt Sandberg gjorde en kjempekamp! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 19. Juni 2022 Del Skrevet 19. Juni 2022 2 minutter siden skrev Mikkel: Sterkt poeng i dag.. bra kjempa! Rundspilt 1 poeng rett og slett pur klasse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 19. Juni 2022 Del Skrevet 19. Juni 2022 10 minutter siden skrev arni: Stolpene rundt Sandberg gjorde en kjempekamp! Har han lært noen triks av Viking-keeperen? Spøk til side, Azemi hadde også en i stanga idag. Vi har nå spilt tre 0-0 kamper. Vunnet to kamper 1-0 Tapt en kamp 1-0 Spilt en kamp 1-1 Det er altså bare i tre kamper hvor det har blitt mer enn 2 mål denne sesongen. Til gjengjeld ble disse målkalas mot Skeid, Åsane og Raufoss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 19. Juni 2022 Del Skrevet 19. Juni 2022 I dag var det Start som var best, ingen tvil om det. Kommer litt mer med i andreomgang, men ikke nok. Som før sliter vi med samspill offensivt. Nesten vondt å se hvordan spillerne på topp hos Start kombinerte og åpnet for hverandre. Har vi Norges to mest fotballblinde spisser i Azemi og KNH? Med dagens stall er vi avhengige av å få i gang Hammy, og at Gift er den spissen vi håper på. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 20. Juni 2022 Del Skrevet 20. Juni 2022 6 timer siden skrev odd: I dag var det Start som var best, ingen tvil om det. Kommer litt mer med i andreomgang, men ikke nok. Som før sliter vi med samspill offensivt. Nesten vondt å se hvordan spillerne på topp hos Start kombinerte og åpnet for hverandre. Har vi Norges to mest fotballblinde spisser i Azemi og KNH? Med dagens stall er vi avhengige av å få i gang Hammy, og at Gift er den spissen vi håper på. Og Edvartsen var direkte svak også. Hvorfor unnslipper han kritikk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 20. Juni 2022 Del Skrevet 20. Juni 2022 4 timer siden skrev FranckTheBank: Og Edvartsen var direkte svak også. Hvorfor unnslipper han kritikk? Fordi han de siste to årene har vist at han har litt mer forståelse for spillet enn de to andre. Det var en generell kommentar, ikke bare kritikk av innsatsen i går. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 20. Juni 2022 Del Skrevet 20. Juni 2022 11 timer siden skrev odd: I dag var det Start som var best, ingen tvil om det. Kommer litt mer med i andreomgang, men ikke nok. Som før sliter vi med samspill offensivt. Nesten vondt å se hvordan spillerne på topp hos Start kombinerte og åpnet for hverandre. Har vi Norges to mest fotballblinde spisser i Azemi og KNH? Med dagens stall er vi avhengige av å få i gang Hammy, og at Gift er den spissen vi håper på. Håper Edwards tilbake gir litt mer ro og kreativitet der fremme. Kjønø lover vi skal bli bedre enn dette, steg for steg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 20. Juni 2022 Del Skrevet 20. Juni 2022 58 minutter siden skrev arni: Håper Edwards tilbake gir litt mer ro og kreativitet der fremme. Kjønø lover vi skal bli bedre enn dette, steg for steg. Bedre enn dette? Har vel sagt det samme siden i høst 😂 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 424 Del Skrevet 20. Juni 2022 Del Skrevet 20. Juni 2022 31 minutter siden skrev nichb: Bedre enn dette? Har vel sagt det samme siden i høst 😂 Det er bare å legge referansepunktet lavt nok, så går det trolig oppover. Riktig nok sakte og svært usikkert.... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juni 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juni 2022 Er det nå jeg skal sjokkere med å si at jeg ikke synes det var så hakkandes dårlig... Ok premissene var at jeg ikke hadde anledning til å se kampen live, så jeg så den sent søndag kveld/natt - etter å ha lest meg opp på forumet. Legg til at vi ALLTID (nesten) UANSETT er kjempedårlige etter spillopphold/ferie. Så var forventningene min svært lave. (Ikke at de ville ha vært så høye i utgangspunktet heller) I tillegg manglet vi playmakeren vår - Edwards. Han var erstattet av Metcalfe - som har sin styrke i det defensive spillet. Det vi automatisk prege hvordan vi spiller. Det gir seg f.eks. uttrykk i en høyere pasningsikkerhet enn i forrige kamp mot KIL, og også større ballinnehav. MEN vi skaper mindre - færre skudd og dårligere xG (ja jeg brukte xG i mangel på andre offensive tall i statistikken). Vi hadde også færre cornere - som er en annen indikator på offensivt spill. Så for meg blir diskusjonene - var det rett å bruke Metcalfe over f.eks. Kostadinov eller Geelmuyden? Med de sistnevnte kunne vi kanskje fått et mer "normalt" eget spill - på den andre siden var det kanskje rett å satse mer på defensiv trygghet på bortebane mot ett av de beste offensive lagene i ligaen? Jeg synes vi var bedre mot Start enn vi var mot KIL. Tatt i betraktning av at vi også møter et bedre lag og er på bortebane. Fallenius er f.eks. kanskje for god for OBOS. Men det betyr jo ikke at jeg synes vi er friskmeldt - jeg synes fremdeles vi får alt for lite ut av det mannskapet vi har, særlig offensivt. Defensivt også savner vi litt backspill. Jeg synes fremdeles backer skal få være backer og vingene skal få spille på flanken, samt at Næss bør få være sentral i backrekka om vi skal løfte vårt eget offensive spill. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå