Rubbster 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Jeg Trygler: Jon Morten Mike Andre I.A Tommy Tom Christian STIAN MARTIN HENNING MADS J Mads C Thomas Veigar Eirik Ja, rett å slett alle til å bli, JEG TRYGLER om det, og kan kun håpe på at dem vil bli etter all tryglingen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. November 2004 Del Skrevet 24. November 2004 Jeg trygler om noen svar... * Hva skjer med Martin ? * Hva skjer med Stian ? * Hva skjer med Mike ? * Hva skjer med Mads J.? * Hvem blir trener? Faen dette psyker meg helt ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. November 2004 Del Skrevet 24. November 2004 Jeg kan godt svare. Men please, gi meg noen alternativer først. Klemz! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. November 2004 Del Skrevet 24. November 2004 Det jeg lurer mest på er Mads J. - noen konkrete tilbud? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. November 2004 Del Skrevet 24. November 2004 Du er ikke den eneste som blir psyket ut av dette... Skrekkscenario er at alle du nevner forsvinner.. Men ifølge Rich som har snakket med Stian så blir Stian, men Stian vil ikke vurdere noe før eventuelle klubber er enige om en pris på en overgang... Så kommer det et godt nok bud så forsvinner stian.. Tror ærlig talt spillerne venter like spent på en ny trener som det vi gjør og at dette kan ha mye å si for deres valg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. November 2004 Del Skrevet 24. November 2004 Du er ikke den eneste som blir psyket ut av dette... Skrekkscenario er at alle du nevner forsvinner.. Men ifølge Rich som har snakket med Stian så blir Stian, men Stian vil ikke vurdere noe før eventuelle klubber er enige om en pris på en overgang... Så kommer det et godt nok bud så forsvinner stian.. Tror ærlig talt spillerne venter like spent på en ny trener som det vi gjør og at dette kan ha mye å si for deres valg.. 19616[/snapback] Med unntak av trenerspørsmålet, er det ikke mulig å forvente noen svar før om tidligst 1 - 2 uker. Folk er på ferie. Vet at det jobbes intenst med trener og at det er møter med kandidater Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. November 2004 Del Skrevet 24. November 2004 Med unntak av trenerspørsmålet, er det ikke mulig å forvente noen svar før om tidligst 1 - 2 uker.Folk er på ferie. Vet at det jobbes intenst med trener og at det er møter med kandidater 19618[/snapback] Så vi vet ikke noe om Mads J.? Er det helt sikkert at han forsvinner og hvilken overgangsum kan vi forvente oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 24. November 2004 Del Skrevet 24. November 2004 Så vi vet ikke noe om Mads J.? Er det helt sikkert at han forsvinner og hvilken overgangsum kan vi forvente oss? 19625[/snapback] Tror du kan tolke Rich sitt svar slik. Nei vi vet ikke noe om Mads (vi vet ikke noe om noen), og nei det er ikke sikkert at han forsvinner (vi vet ikke noe i det hele tatt faktisk) og følgelig vet vi heller ikke noe om evt overgangssum. Desverre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 24. November 2004 (endret) Del Skrevet 24. November 2004 (endret) Sitter med en litt kjip følelse av at spillerne er større egoister enn vi tror, og at de setter karrieren foran klubben. De som sier "nei, jeg skal såklart spille klubben opp igjen" er de spilleren som ikke har fått, eller vet at de ikke kommer til å få noe bedre tilbud. Er jo ikke noe jeg vet, men føler det er litt naivt å tro at klubbfølelsen er så mye sterkere hos oss enn andre. Det er penger inne i bildet, og så er det vel et faktum at en karriere på toppnivå ikke varer til du er 67. Håper alle blir jeg, men frykter mange drar. Vi må ihvertfall sørge for å få en interessant trener, og ikke Vidar Davidsen. Da tror jeg klubben er sluttkjørt. Få mer enn gjerne Linderoth, men han blir vel kanskje for dyr. Jeg mener for min del at det er verdt å investere i en god trener, og ikke en Davidsen type. Tor O Skullerud er bedre enn Davidsen, og det er sikkert Einar Rossbach også!!! Hehe. Håper og tror at klubben er klok i valg av trener, og har litt is i magen. Føler at løsninger som Semb og Davidsen er litt for lettvinte. Gjør bedre research for pokker. Forza Stabæk - toujours!! Endret 24. November 2004 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 24. November 2004 Del Skrevet 24. November 2004 Sitter med en litt kjip følelse av at spillerne er større egoister enn vi tror, og at de setter karrieren foran klubben. De som sier "nei, jeg skal såklart spille klubben opp igjen" er de spilleren som ikke har fått, eller vet at de ikke kommer til å få noe bedre tilbud. Er jo ikke noe jeg vet, men føler det er litt naivt å tro at klubbfølelsen er så mye sterkere hos oss enn andre. Det er penger inne i bildet, og så er det vel et faktum at en karriere på toppnivå ikke varer til du er 67. Forza Stabæk - toujours!! 19700[/snapback] Selvfølgelig er de egoister, på samme måte som vi ville ha byttet jobb hvis en mer interesant og bedre betalt jobb skulle dukke opp. Det er ikke mange Flem'er og Bjarman'er igjen. Synes det er helt fair, men da burde de være ærlige om det. Ikke stå den ene dagen med tårevåte øyne å love at vi skal spille klubben i vårt hjerte opp igjen, for å så neste dag bytte klubb. Ivers er et eksempel på en spiller som er ærlig, han har aldri lagt skjul på at han har lyst på større beiter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 24. November 2004 Del Skrevet 24. November 2004 Med unntak av trenerspørsmålet, er det ikke mulig å forvente noen svar før om tidligst 1 - 2 uker. Folk er på ferie. Vet at det jobbes intenst med trener og at det er møter med kandidater 19618[/snapback] Er nok (ganske) enig med Rich her. Men jeg tror både det ene og det andre er på plass før investormøtet (se egen tråd) og det er visst 7des Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå