@ringo 22 149 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Hepp, Så var det tilbake til tegnebrettet igjen! Noen ganger må man ta et skritt tilbake for å kunne ta to skritt frem! Først og fremst må vi få på plass treneren som skal lede oss tilbake til Eliten! Det må være en visjonær leder som har en helt klar og fastlagt spillefilososfi. Det må være en leder som er dyktig på å utvikle talenter og som kan skape resultater med begrensede ressurser. Jeg våger meg på å landsere nok en kandidat: Kjell Sverre Hansen Vold (Skeid) Så må vi sette sammen et slagkraftig mannskap for neste år! Det blir mye fokus på Martin fremover, men har egentlig Martin løftet laget i høst??? Jeg mener det er vel så viktig å ta vare på Mads Clausen og Henning Hauger. De er fremtiden! Dessuten er det sannsynligvis god bedriftsøkonomi i å "slippe" Andresen. LSK og VIF har begge uttrykkt interesse og jeg tipper RBK lusker i kullissene. Så da er det bare snakk om å få igang budrunden og tyne mest penger ut av gjøkalven! Penger vi kan bruke til å skaffe den angriperen vi har etterlyst i hele år! Ellers er jeg enig med flere andre i at Jon er vår viktigste spiller og er mannen vi ikke har råd til å miste! Nok om det! Målet for neste år bør være klart VI SKAL VINNE 1. DIVISJON OG TA CUPEN! @ringo I krigshumør og klar for 1. divisjon!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Så enig, så enig. Et eller annet sted på veien mistet vi identiteten. Vi skulle jo være fargeklatten og annerledeslaget i eliteserien. Men nå mot slutten har vi nesten vært like fargeløse og kjedelige som Odd Grenland. Da er det bedre å ta et "pauseår" for å finne seg sjæl igjen, og finne gløden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Hepp, Tror det egentlig skyldes at vi ble liggende litt i limbo på tabellen. Vi ble ikke den utfordreren til RBK vi skulle bli og var aldri i nedrykkstriden. Det var liksom vedtatt at vi to 5. plassen... Kanskje var vi litt for fornøyde med det. Når så den økonomiske hverdagen innhentet oss, så gikk det gradvis nedover... Vi skulle nok hatt årets nedtur i fjor! Men da var vi i flytsonen! Årets nedtur kunne vært forutsett og den kommer som et resultat av at det har vært gjort for dårlig jobb i ledelsen av klubben. uansett vi har et flott fundament for å bygge et nytt storlag og finne igjen Stabæk ånden! @ringo Seriemester 2005 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Ingen trodde vel for ramme alvor at Stabæk KUNNE rykke ned? Det var bare avisene som trodde det. Og vi lo! Vi var udødelige! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Vi var udødelige! 17811[/snapback] vi ER udødelige! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 jeg trodde på ledere og spillere som sa at de hadde kontroll når de bare tapte i sesongoppkjøringen. hadde tro på at det kunne bli en bra sesong helt til noen uker etter martin kom tilbake, han ble ikke den redningen jeg håpet han skulle bli. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 vi scorte ikke paa de sjansene vi skapte. vi skapte MER enn nok sjanser til aa ta vaar vante 5 plass i aar, men jo flere kamper som gikk uten at vi puttet, jo mer forknytte ble spillerne. ALLE spillerne. Ond sirkel osv. Lopsmonsteret vaart gikk ogsaa i opplosning, og vi saa ikke lenger ut som et samspillt lag. Kan ikke huske sist det ble spillt en vellykket gjennombruddspasning, eller at vi hadde folk paa fart INN i boksen naar innleggene fra Stian kom... Dette er ting en ny trener skal fikse paa, og dette er ting som blir lettere aa trene paa i 1.div. Tror Martin forsvinner til en OK pris og at vi finner en OK losning paa spisskrisen. Vi finner ingen vidunderspiss, men noen som kan score MER enn 3 maal burde selv vi kunne klare aa lokke til Nadderud. Ellers saa tror jeg Veigar og Markegoal kan bli bra i forste med litt tillitt... Tror ikke vi beholder Jon, men vet ikke hvor han gaar. Tror naa vi beholder Ohr etter aa ha lest uttalelsene paa stabak.no TAKK STIAN! Melder meg inn i $$ saa fort lonningen kommer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. November 2004 (endret) Del Skrevet 1. November 2004 (endret) Det er alt for tidlig å si hvem som forsvinner og hvem som kanskje kommer osv, men vi kan jo synse/mene alt mulig allikevel.... Det er jo ca6mnd til seriestart og MYE kan skje før det. Jeg tipper at Start vil gjøre et forsøk på Stian Ohr. Jeg tipper at Martin forsvinner til en klubb i nærområdet, VIF, LSK, FFK, LYN Jeg tipper at Mads/Veigar begynner å angre på at de dro til Stabæk, Mads ville jo inn på det danske landslaget igjen. Jeg tipper at et par klubber i tippeligaen lukter på Jon Knudsen, BRANN, LSK, FFK, LYN (hvis habsi forsvinner) Jeg tipper at vi rykker rett opp igjen Endret 1. November 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Enig i dine analyser Mortimer, bortsett fra Veigar. Han har ikke bevisst nok til at han vil være aktuell for noen andre eliteserie klubber i skandinavia. Regner med at han ikke vil tilbake til øya i atlanterhavet. Jeg håper vi kan heholde Knudsen, han tror jeg kan bli meget viktig, og kan bli vanskelig å erstatte når vi rykker opp igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Hadde akkurat samme tanken - The Double 2005. På en måte kan det bli vel så moro som de uendelige 5-plassene i eliteserien. Og det å ha opprykk som mål/mulighet er jo faktisk en skikkelig spennende "premie" å spille for, og et resultat det så avgjort blir verd å juble over. Med andre ord ingen grunn til å svikte verken lag eller klubb selv om det meste gikk skeis i år, av årsaker det vel ikke er noen gitt å ha noe entydig svar på. Kanskje det rett og slett ble for mange år uten "full uttelling" i forhold til potensialet som hele tiden har vært der, noe som gjør at selve troen på det hele ble gradvis svekket og totalt undergravet når sesongen begynte som den gjorde. Men noe av det fine med fotball er jo at så fort en sesong er over, kan man begynne å se frem mot en ny. Og sorger man opplevde i år kan erstattes med nye gleder neste år. Og vi både har og skal dele dem alle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Jeg er ikke så redd for å miste Martin. La madia fokusere på HAN, så kanskje vi reduserer fokus på de andre gutte. Jeg tror Henning kan vokse godt inn i Martins midtbanerolle, spesielt med ett år i 1.div. Og jeg er enig i at nå må vi klemme KRONER ut av et Martinsalg. Følgende gutter bør ha HØYESTE PRIORITET: 1. Stian, 2.JON, 3.Mike, 4.Muri, 5.Henning. 6.IA, 7. Markegård, 8. Mads C. 9...alle de potensielle unggutta fra 2,laget og jrelite (først og fremst Bjørnar og Christian T) Jeg er lite bekymret for hva som måtte skje med Finstad, Stenersen, Holter. Og Jørgensen, Sammy og Veigar kan gå dit de vil... Hva er status for Branimir og Samir forresten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Branimir er under kontrakt med oss, Samir desverre er Bosman spiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Branimir er under kontrakt med oss, Samir desverre er Bosman spiller 17843[/snapback] Begge disse har jo stor sett vært utleid hele sesongen, og savnet har vel ikke vært overdrevent stort... Noen som vet hvordan disse gjorde det i klubbene de var utleid til? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Stabæk må halvere budsjettet OOOPPPSSSS !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Samir er Bosman, ja - og i følge oversikten i DB i dag har Stabæk ingen planer om å tilby ham ny kontrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Stabæk må halvere budsjettet OOOPPPSSSS !!! 17853[/snapback] Aiai... Men jeg må si at Koch er en mann jeg stoler på, han har stått på lenge for å få til dette arena prosjektet og tror saken er i gode hender. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Branimir er under kontrakt med oss, Samir desverre er Bosman spiller Begge disse har jo stor sett vært utleid hele sesongen, og savnet har vel ikke vært overdrevent stort... 17848[/snapback] Ahem...... nei, vi så jo hvor gode spisser vi allerede hadde i stallen. Samir var jo ikke toppscorer for andrelaget, og Branimir viste slett ikke i fjor at han kunne putte mål i Tippligaen. (Litt ironisk og etterpåklok nå, jeg vet..... men jeg klarte ikke la være....) Tror disse to gutta kan være gode for oss neste sesong, selv om Samir neppe blir å se. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Samir er nok bosman spiller ja. Men Branimir har trent med Stabæk nå på slutten men har ikke kunnet spille fordi han har vært under utlån til start Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Samir er nok bosman spiller ja. Men Branimir har trent med Stabæk nå på slutten men har ikke kunnet spille fordi han har vært under utlån til start 17908[/snapback] Vet ikke om Branimir har det som trengs for å slå igjennom, men han er rimelig hurtig, slik at hvis han finner en form for ro med nivå/tempo, så tror jeg han har sjans. Samir har ikke tempo nok til å spille 1div/Eliteserie. Sorry! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lena 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Veigar kan nok ha godt av en sesong i 1.div. Finstad er jeg mer usikker på - er ikke enklere å dempe ballen i 1. dessverre... =) Selv om skuffelsen er stor nå, tror jeg tror vi har en artig sesong foran oss. Gleder meg til å drikke med Steinberget i Alta!! Det kan jeg love dere at er en opplevelse vi nødig vil gå glipp av! Og som tidligere nevnt - ett skritt tilbake, to frem. Keep up the good spirit! Football's comming home 2006!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Branimir er ferdig i Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 hvorfor? eller hva er grunnen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 RICH "Branimir er ferdig i Stabæk" --- hva er grunnen til det? Og hvor skal han? Han gjorde da mange bra innhopp i 03, og en unggutt må få lov til å ha en variabel sesong. Jeg tror han har stort potensiale - som M.Clausen (som også hadde en dupp i år pga militærtjeneste) - og håpet veldig han skulle bli med videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Forsvinner Mike? eller viser han like stor klubbfølelse som han viste i sommer, da Malmø var ute etter han? Håper en renomert trener kommer på plass, så fort som mulig. Jeg tror det er det viktigste signalet til spillerne om at det satses. Signer Mike - Vi trenger deg!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Branimir er ferdig i Stabæk 17926[/snapback] Enormt irriterende med utsagn som dette. Ingen begrunnelse! Ingen kildehenvisning! Absolutt ingenting!! Det er flere her som av naturlige årsaker er informasjonssøkende nå. Dersom du mener å vite noe, bør du vise folk såpass respekt at du gidder å kommentere påstandene du slenger ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Branimir er ferdig i Stabæk 17926[/snapback] Enormt irriterende med utsagn som dette. Ingen begrunnelse! Ingen kildehenvisning! Absolutt ingenting!! Det er flere her som av naturlige årsaker er informasjonssøkende nå. Dersom du mener å vite noe, bør du vise folk såpass respekt at du gidder å kommentere påstandene du slenger ut. 17971[/snapback] Sorry, trodde dette val allment kjent. Han var på utlån til Start, men returnerte før leietiden var over. Da fikk han ikke trener med a-laget. Ut fra det legger jeg sammen to + to Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 men det kan jo hende at du regna feil da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 men det kan jo hende at du regna feil da 17997[/snapback] selvsagt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Branimir er ferdig i Stabæk 17926[/snapback] Denne er vel fin å ta fram nå...;-) Nok om det! Målet for neste år bør være klart VI SKAL VINNE 1. DIVISJON OG TA CUPEN! 17805[/snapback] Ellers godt å se at målet fortsatt består!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 30. Juni 2005 Del Skrevet 30. Juni 2005 Branimir er ferdig i Stabæk 17926[/snapback] Den gode gamle trener'n vår ville altså bli kvitt gutten, mens den neste trener'n vår fikk frem igjen potensiale i gutten. Det er jo interessant! Det var jo Branimir som JJ fremhevet av de nye bekjentskapene i laget, på en eller annen samling på OB i vinter/vår, men påpekte at han hadde en av/på knapp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå