Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har gutta mail på Stabak-serveren? Eller har de andre mailadressen (som noen her kjenner)?

Kunne tenke meg at vi startet et emailaksjon - "Overtalelse". For å vise støtte til gutta, vise at vi står sammen med dem i 1.div, at vi skal gjøre alt for å supporte dem opp i TL neste år og oppmuntre dem til å bli.

Postlisten i prioritert rekkefølge for meg er: Stian, Jon, Mike, Muri...

Martin regner jeg som "gone" dessverre, men kanskje dét også er verdt et forsøk. Ellers kan vi jo bruke mailsupport til andre av gutta også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig.

Vi må gjøre alt vi kan for å overtale spillerne til å bli... Ser også for meg Martin som tapt, men jeg er ikke 100% sikker... Det blikket han hadde når han stod foran oss på ullevåll etter kampen fortalte noe annet..

Ordtak

Man løper ikke ut fra et hus som brenner hvis det er mulighet til å slukke brannen og restaurere det så det blir bedre-

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke supporterne i Stabæk som er avgjørende for at spillerne blir i klubben?

Direkte flaut på Blaa etter kampen på lørdag da 4-5 spillere kom innom. I løpet av sekunder stod det flere supportere rundt dem og skulle lime...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke supporterne i Stabæk som er avgjørende for at spillerne blir i klubben?

Direkte flaut på Blaa etter kampen på lørdag da 4-5 spillere kom innom. I løpet av sekunder stod det flere supportere rundt dem og skulle lime...

17841[/snapback]

Nå synes jeg du (for en sjelden gangs skyld) er temmelig på jordet SLUM:

1. Alle monner drar. Selvfølgelig vil supporterstøtte i et visst omfang påvirke spillere. Når du tror det hjelper i kamp, hvorfor skulle det ikke hjelpe i en jævlig vanskelig avgjørelse for flere av dem?

2. Jeg tror ikke det alene er avgjørende, men det kan være med på å påvirke. Følgelig bør vi gjøre noe.

3. Det er en jævlig passiv og fatalistisk supporterkultur, og overlate det hele til administrasjon, trenerteam og media.

Ikke skjønte jeg greia di med OB etter match lørdag heller. Jeg syns det var rakrygget og sterkt av de gutta som stilte der. At noen supportere forsøker å "lime" som du kaller det, tror jeg ikke skader. Og dessuten tror jeg de fleste da ga uttrykk for at a)dette var jævlig bittert, b)de var tøffe som stilte på OB i en slik stund; c) full støtte neste år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mail Til Gutta?
  • Opprett ny...