stabækLars 1 998 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Heia Bodø-Glimt! - Vil heller kjempe om opprykk mot Kongsvinger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Dessuten så har vel ikke de siste årene vært så veldig gode med tanke på Glimt for Stabæk sin del. Foretrekker at vi er i en annen divisjon enn dem. Kongsvinger er jo bare en liten svipptur opp i skogen her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Vil ikke rykke opp! Man skal vel ikke alltid legge for stor vekt på slikt. Men en jeg sparker litt ball med på fritiden, som er fra distriktet, hevdet for noen uker siden at: Hvis Kongsvinger kommer på kvalikplassen, og ligger ann til opprykk når det gjenstår 10 min. av den siste kvalikkampen, så vil vi få se mye rart forsvarsspill. For, de vil IKKE rykke opp, enda.... Håper dette er riktig og gleder meg til å se mange spennende tversoverpasninger i eget forsvar i den siste kampen mot B/G. Bodø/Glimt får vente med å rykke ned til neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Vil ikke rykke opp!.... For, de vil IKKE rykke opp, enda.... 17967[/snapback] Kult for Sandefjord, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå