apk 16 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Avsluttet kampen med mulig kragebeinsbrudd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Stian blir. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 At Stian blir tror jeg også. Det eneste argumentet som skulle tilsi noe annet er vel at han er en av våre best betalte? Men du og du hvilken klubbfølelse den mannen har tilkjennegitt i løpet av de sist par måneder. Respekt. Vokst seg til å bli en av de største i mine øyne ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Så lenge han sier "vi spillerne har ansvaret for nedrykket, og vi har også ett ansvar på å rykke opp" regner jeg med at han holder ord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Jeg liker Stian jævlig gått, Den FARTEN, Den TEKNIKKEN, de INNLEGGENE, den KLUBBFØLELSEN, jeg rett å slett DIGGER Stian. Stain vær snill å bli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 1. November 2004 Del Skrevet 1. November 2004 Ja er det noen som har gitt alt i år så er det han.. et par skuldre ut av ledd og et knekt krageben! Håper du blir med oss videre og får oss opp i det gode selskap stian! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Ryktene som vi ikke hører på sier at Ohr er på vei hjem til Molde, har hørt de lenge, men vet ikke noe... Andre som har hørt noe ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Har ikke hørt - vil ikke høre - STOPP RYKTENE!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Ryktene sier også at begge Danielene er på vei til oss. Nå er det jeg som står bak det ryktet, men allikevel, hvis jeg sprer det godt nok finner vi det sikkert på flere diskusjonsfora rimelig kjapt. Hva om at vi tar med kilden på ryktene vi presenterer, så kan hver enkelt vurdere troverdigheten i dem? Ikke noe mot deg, Markus, men det ble naturlig å nevne det når du kom med et kildefritt rykte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Markus hørte det sikkert fra Richard. Og da må det jo stemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Dette sa Stian - før kampen mot Molde Og så vidt jeg har fått med meg, så spiller ikke Stabæk i Tippeligaen neste år, så da ble jeg plutselig litt usikker på hvor dypt følelsene hans for Stabæk stikker. Men overbevise meg Stian, overbevis meg!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Dessverre er de aller fleste av dagens fotballspillere kun lojale mot en ting når alt kommer til alt: Seg Selv. Jeg klandrer dem ikke for det, spesielt ikke når det er snakk om å spille i Tippeligaen vs. 1. divisjon. Det er flott at de uttaler at de vil være med å spille klubben opp igjen, men jeg blir ikke spesielt overrasket eller sint om de forsvinner hvis et tilbud om Tippeligaspill kommer dalende fra himmelen. Det er vel egentlig bare den harde kjerne av supportere igjen som kan kalles virkelig lojale.... (Så finnes det selvfølgelig unntak, og hvis det gjelder våre nøkkelspillere - supert!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Nordlie vil også lokke Stian til sørlandet I tillegg vil han ha David Hanssen, som godt kunne returnert til oss, synes nå jeg..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 ...og nå vil Start ha Stian...så da får vi svaret på lojaliteten.. http://www.dagbladet.no/sport/2004/11/11/414223.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Føler at Stian har avskåret muligheten til å bytte klubb med utspillene sine. Men, cash is king Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Hepp, Ohr er kun nevnt blandt en lang rekke andre spillere, de har begrenset med midler og har allerede en utmerket høyreving i Alex Valencia, ikke sikkert Ohr er førsteprioritet på sørlandet! @ringo TD05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Føler at Stian har avskåret muligheten til å bytte klubb med utspillene sine. Men, cash is king 18749[/snapback] Har jeg gått glipp av noen utspill? Å forsterke stallen med 2,5 mill må jo bare utekukke Stian til Start, hadde det derimot vært en Tl klubb så hadde saken vært en annen. Alle fotballspillere med ambisjoner om proffspill/ landslagspill kunne tenke seg å bytte klubb når man rykker ned til 1 div.. Ledelsen i Stabæk kan gjøre to ting. 1. Ha målsettning om å rykke direkte opp i tl med et bra mannskap 2. La de beste spillere gå for lummerusk og forsatt spille i 1 div til ungutta er modne noktil å ta steget opp i Tl. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Start er tippeligaklubb da....Stabæk er ikke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 utekukke Lars, er dette et ord du har i lista di?? Litt usikker på hva det betyr, men det kan man kanskje diskutere senere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 utekukke Lars, er dette et ord du har i lista di?? Litt usikker på hva det betyr, men det kan man kanskje diskutere senere... 18754[/snapback] Herregud! Det er klart at "utekukke" må med! Nå mangler vi bare 1.499 skjellord. Er det noen som kontaktet hykler-Åge for få lista komplett? http://www.stabaeklars.com/daily-planet/bartefaan.htm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 utekukke Lars, er dette et ord du har i lista di?? Litt usikker på hva det betyr, men det kan man kanskje diskutere senere... 18754[/snapback] Herregud! Det er klart at "utekukke" må med! Nå mangler vi bare 1.499 skjellord. Er det noen som kontaktet hykler-Åge for få lista komplett? http://www.stabaeklars.com/daily-planet/bartefaan.htm 18755[/snapback] Det kan kanskje finnes et og annet ord du har uteglemt fra denne listen her: Banneord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 utekukke - betyr jo selvfølgelig å tisse utendørs. Pikke og kukke betyr jo å tisse, og er jo mer eller mindre dagligtale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 47 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 utekukke - betyr jo selvfølgelig å tisse utendørs. Pikke og kukke betyr jo å tisse, og er jo mer eller mindre dagligtale. 18770[/snapback] Hvor er kraftuttrykket Bevares? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lena 0 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Og så fort var Stian glemt...stakkar - mer interesse for utekukke og andre lekre banneord... Tror nå Stian blir, jeg. Han vet jo godt hvor jævelig miljø det kan være i andre klubber (les:Enga), så når han først har funnet seg til rette i Stabæk, tror jeg det skal litt til før han bytter klubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 utekukke Lars, er dette et ord du har i lista di?? Litt usikker på hva det betyr, men det kan man kanskje diskutere senere... 18754[/snapback] En kliten limk til deg smartass http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html så kan du jo sjekke ut alle ordene du lurer på hehe Faen har ikke fått med meg at Start rykka opp i depresjon etter nedrykket. Å dæven så først nå at lèn var ved siden av kèn hehe Man lærer så lenge man lever. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 takk takk, selvom den ikke var ment til meg, kan denne komme til bra bruk når jeg skal skrive Nynorsk stil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 gi nå pokker i alle rariteter av kukkuttrykk... dette har INGENTING med Stian å gjøre... STIAN ER KONGE. VÅRT VIKTIGSTE OFFENSIVE VÅPEN (spes i 1.div)., HAN SKAL SKAL SKAL BLI I STABÆK, TØFFESTE GUTTEN I KLASSEN. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Personlig så ser jeg bare humoren i at det plutselig dukker opp ord og utrykk uten noen sammenheng. Det er viktig å holde humøret oppe selvom det ble nedrykk, der er humor en god hjelp. Umulig å si hvem som blir og ikke blir.. Det kan jo faen meg rakne helt dette, hvis man ser litt svart på det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 096 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Umulig å si hvem som blir og ikke blir.. Det kan jo faen meg rakne helt dette, hvis man ser litt svart på det... 18846[/snapback] Tror du kan føle deg trygg på at Finstad og Holter blir igjen, selv om alle de andre flyr avsted.... Det er da noe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Ohr til Start??? Hva er dette? Solér vil ha Ohr hjem til Kristiansand! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå