Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Begynner å bli dritt lei av alle disse overgangsryktene... Det er fortsatt leeeeeeeeeeeeeeeenge igjen til seriestart og hvis det fortsetter sånn så har ikke jeg mer nerver igjen når sesongen sparkes igang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli dritt lei av alle disse overgangsryktene... Det er fortsatt leeeeeeeeeeeeeeeenge igjen til seriestart og hvis det fortsetter sånn så har ikke jeg mer nerver igjen når sesongen sparkes igang.

19263[/snapback]

og alle ryktene som verserer gjelder spillere som skal forlate oss. Jeg har ikke hørt et eneste rykte om spillere som er på vei til oss. Kan ikke skjønne at ikke alle bare strømmer til verdens flotteste klubb!

Gleder meg også til det blir slutt på ryktene, og vi kan få litt mere håndfaste facts!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- fortell meg om de som blir...

- fortell meg om de som kommer...

- fortell meg om de som faktisk drar...

Nå vil jeg ha facts!

19274[/snapback]

Kan fortelle deg at Stian Ohr skal i kontraktsforhandlinger med Molde FK

mandag den 22 nov.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette bekreftes også av "innsiderne" på tornekrattet.no. Molde var jo på banen også da vi signet ham, så det overrasker jo evt ingen! Men vi må jo først få et bud som er bra nok, vel? Tipper at Start i så henseende har endel fler millioner til innkjøp enn Moille.

Vi må jo bare innse at med den prekære økonomiske situasjonen vi er i, så må vi bli kvitt noen karer. Spes hvis vi skal få inn en forsterkning på topp.

Endret av kjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er vitsen med en spiss hvis vi ikke har noen som kan gi ordentlige baller til spissen??? Eller håper vi å få en T. Henry til Norsk 1 div??? Og hvem skal ta over høyre flanke??? Eller må vi kjøpe enda en spiller til det??? Det eneste som skjer er at vi erstatter de gode med noen gjennomsnittlige 1 divisjons spillere som ikke vil bli en backup for spilleren(e) vi kjøper når/hvis vi kommer opp til TL igjen, og dermed er økonomien like dårlig etter at vi har solgt Martin og Stian (med fler???)!!! Hvis vi har råd til å beholde Martin og Stian bør/må vi gjøre det hvis disse spillerene vil bli i klubben (og begge har jo gitt uttrykk for det)!!! Det skal 30-35 millioner til før jeg er fornøyd hvis vi selger Martin og Stian ( Grunnen er vell at de to er mine favoritt spillere, men jeg mener at jeg er realistisk når jeg sier dette også). Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor Stian vil til Molde etter at han mistrvides i Molde sist han var hos klubben, nå harklubben skiftet ut noen deler av adiministrasjonen ette at han var der, men Kjetil Rekdal ville da aldri dratt dit igjen selvom klubben har skiftet deler av adiministrasjonen!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KILDE?

gidder ikke høre på dritt, så si det igjen når ALLE veit det du ;)

19338[/snapback]

Du får virkelig beklage at i kom med den opplysninga,trodde det kunne være av intresse for dere å vite hva som skjer med Stian Ohr.

kilden er Stian Ohr selv,så kilden burde være ganske sikker,eller?

Men en ting tror i at vi er enige om , å det er at han er en god spiller som begge ønsker å ha på laget neste år. SÅ får vi bare vente å se hva som skjer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KILDE?

gidder ikke høre på dritt, så si det igjen når ALLE veit det du ;)

19338[/snapback]

Du får virkelig beklage at i kom med den opplysninga,trodde det kunne være av intresse for dere å vite hva som skjer med Stian Ohr.

kilden er Stian Ohr selv,så kilden burde være ganske sikker,eller?

Men en ting tror i at vi er enige om , å det er at han er en god spiller som begge ønsker å ha på laget neste år. SÅ får vi bare vente å se hva som skjer.

19341[/snapback]

hvis du har rett... at han skal i forhandlinger med Molde i morgen,,, er det til å bli 120 % DEPPA AV... Sagt det før: Mister heller Martin enn Stian.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, kødder.

Back to case

Er det så jævlig lurt å uttale seg slik i media om en sak som dette, med slike uttalelser begynner JEG å tvile på at Martin blir i klubben. Slike uttalelser bør da Aalbu holde seg for god til, når han sier det der, tviler han på Martin sin klubb følelse og det er ikke noe man gjør i en slik situasjon vi er i.

HOLD KJEFT AALBU, nå begynner du å bli mer PR kåt en selv Ingo, huff huff!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler han på Martin sin klubb følelse og det er ikke noe man gjør i en slik situasjon vi er i.

jeg tviler på alle spillernes klubbfølelsen...

vi rykket ned, har ikke nok penger...bra utsikt til neste sesong, eller?

det er vel helt normalt at spillerne ikke tenker på klubbfølelsen da, mens på karrieren deres og penger???

at en sier han føler seg ansvarlig i å spille stabæk opp i tl igjen, eller at en annen sier han trives i stabæk, eller at en tredje sier at penger betyr ikke alt, vel det betyr ingenting for meg. sånne ting sier nesten alle spillere verden rundt, men når de kan velge mellom forskjellige klubber/forskjellige tilbud, da velger alle det beste tilbudet - med hensyn til penger/karriere.

det må vi leve med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Vi skal vel klare å stille et lag likevel tenker jeg...

Og vi skal huske på at de nevnte spillerne ikke var gode nok til å holde plassen i tippeligaen! Husk det finnes mange gode spillere rundt om forbi! Jeg ser frem til friskt blod!

11'ern?

Jon - Morten, Muri, Holter - Tom, Henning, Clausen, Tommy - Finsi, Veigar, Branmir.

Benken?

Isaksen, Bjørnar, Christian, Eirik, + et par juniorer...

Tror det er en brukbar startoppstilling i første jeg....

@ringo

343=TD05

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11'ern?

Jon - Morten, Muri, Holter - Tom, Henning, Clausen, Tommy - Finsi, Veigar, Branmir.

Benken?

hehe, ja i 1 div er det en bra oppstilling...men vi planlegger jo ikke en lengre opphold i 1. eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Selvsagt ikke, men for alle som blir deppa av alle overgangsryktene så er det godt å se at det finnes en bra kjerne i laget uansett!

* Vi har en av landests mest spennende unge midtbaneduoer i Clausen og Hauger.

* Vi har et spennende forsvar med spillere som Tanum, Skjønnsberg, Muri og Holmvik.

* Vi har "unge" men rutinerte spillere i Finstad, Stenersen og Stenvoll.

* Vi har en av landest beste keepere.

* Vi har flere spennende angrepstyper i spillere Gunnarson, Markergård og Poljac

* Foreløpig har vi ikke mistet noen av betydning!

Men det er klart uten Ohr, Andresen, Jørgensen, Kjølø og I.A. ++ så må det gjøres grep i forhold til stallen selvsagt! Eller jeg mener det bør gjøres grep i forhold til stallen uansett! Håper derfor vi får en trener som vet hvor han kan finne de spillerne vi behøver!

@ringo

343=TD05

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal bookmerke dette innlegget og bruke det hver gang LFC-supporterne på jobben slenger med leppa. Faen de har jo like god fotballforståelse som søstra til Jan Werner Danielsen. Engelsk fotball stinker!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flytter spørsmålet mitt over på Stian-tråden, da dette strengt tatt ikke har en dritt med Gaute å gjøre:

QUOTE(Rich @ 22. Nov 2004, 08:24)

klare signaler om at Stian går

Hvor sikker er du på det?

Jeg føler meg rimelige sikker på at Stian blir

Hvor sikker er du på det??

Har du snakket med Stian, eller noen i ledelsen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian er livredd for at noe slikt skal skje igjen:

1036397543.jpg

Rekdal: "Er du deppa fordi du ikke fikk spille finalen, sier du? Bare ta på deg denne morsomme hatten, og bli med bort til pressefotografene, du. Da blir du gla'.."

Sånt skjer ikke i Stabæk! Bli her du, Stian!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*bwahahahaha* genialt!

skal løpe og kjøpe noen hatter til st.pauli spillerne - slik at de er riktig pyntet når vålerenga kommer til besøk i januar ;-))))

@ringo: har forstått deg :-) og tankene dine er riktig og bra.

men tom stenvoll og ung? hm, når en spiller er 20 eller 22 er han ung, men med 25, 26, 27 er han nesten gammel, og en som holter eller mike er nesten antikk *øhm*

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Vi skal vel klare å stille et lag likevel tenker jeg...

Og vi skal huske på at de nevnte spillerne ikke var gode nok til å holde plassen i tippeligaen! Husk det finnes mange gode spillere rundt om forbi! Jeg ser frem til friskt blod!

11'ern?

Benken?

@ringo

343=TD05

19356[/snapback]

MYE klokt der Ringo. Justeringer = switch Holter og Holmvik. Holter har rutine javel og kanskje guts, men Bjørnar er mannen for fremtiden. I MANGE år. La han kjøre seg litt i første.

På topp= nei, Veigar er ikke en mann for fremtiden. Kan sikkert prestere i 1div men så er det over og ut... holder ikke mål i TL.

Finnsi= neil nå er det nok! Skrevet i en rekke andre tråder her: Send han til Bærum, gjør et bytte evt med Nysted. Eller skaffe en SPISS, - gjerne en uten Grandiosa og Lysholm som standardmeny.

HERLIGE plasseringer i din 1. 11er Ringo: Clausen og Branimir. Og selvfølgelig Henning og Morten --- de 4 utgjør en grunnstamme i TLlaget i 06....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ringo: har forstått deg :-) og tankene dine er riktig og bra.

men tom stenvoll og ung? hm, når en spiller er 20 eller 22 er han ung, men med 25, 26, 27 er han nesten gammel, og en som holter eller mike er nesten antikk *øhm*

Hei!

Jeg er 30 år ung :) Da må stenvoll som er yngre være ung han også må han ikke :)

Nei, Stenvoll er kanskje ikke ung lenger...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stian Ohr
  • Opprett ny...