OEO 72 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Skjønner jo klubben i denne saken. Det er jo forskjell på inntektene i TL og 1. div. Det står jo ikke noe om hvor mye penger det dreier seg om, men jeg synes at ledelsen også burde ta et tilsvarende lønnskutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Man burde vel uansett ikke ta denne konflikten i avisen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Feiende flott at alt lekker ut til media... Virkelig bra. Akkurat det klubben trenger.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Hepp, Derimot får vi vel et gjennsyn med Tore Hollund, eks Brann og utenlandsproff i Hartlepool nå sisteskanse i Løv Ham @ringo 18090[/snapback] Her ser jeg at vi har den klassiske sammenbalndingen som alltid skjer. Tore Hansen og Martin Hollund. Tore Hansen er/var vokalist i det udødelige bandet Unit Five, mens Martin Hollund udødeliggjorde seg på Brann Stadion ved opptill flere gode utspill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Kan forresten miste mange spillere med en slik innstilling fra styret... Kan noen vennligst kaste noen på huet og ræva ut ? Nja, jeg vet ikke helt her jeg. Synes ikke det er unaturlig at styret ser på mulighetene for å endre denne bonusavtalen. Om de har hjemmel til det er jeg mer usikker på, men ser absolutt muligheten til at de har det. Dersom det fremgår av de underliggende forutsetningene for avtalen at denne avtalen kun gjelder i eliteserien har ikke spillerene noe å klage på. På den annen side er det noen i klubben som bør ta et kurs i kontraktsskriving. Å ikke ha med en klausul om nedrykk er håpløst i alle kontrakter som omhandler spillere i alle andre klubber enn i bartebyen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Hva skal vi med fiender når vi har vår egen lokalavis? "saken som først ble omtalt i Asker og Bærum Budstikke" Som lever etter filosofien: Hvis du har noe negativt å melde, så skriv! Håper og tror at de klarer å rydde opp i dette, uten noen mer innblanding fra media! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Få inn Aftenposten som samarbeidspartner i stedet for limhuene i budstikka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Ingo har noe og melde Og det ser lovende ut, det som kommer også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Åsså en to meter høy innbytter 'a gitt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Ingo har noe og melde Og det ser lovende ut, det som kommer også! 18184[/snapback] Han prater om La Manga fra 5. mars. Var inne på noen sider. Skal være mulig med fly tur/retur for ca.2000,- pr.hode. En uke i varmen i begynnelsen av mars. Hadde vært no det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Kom plutselig på mange gode grunner til å glede seg til 2005... Øyvind Alapnes, Finnsnes IL Kjell Alseth, Stjørdals Blink-Fotball Espen Berntsen, Vang FL Kim Rune Borgersen, Drafn SBK Svein Erik Edvartsen, Hamar IL Jonny Ditlefsen, Mo IL Terje Hauge, Olsvik IL Stig Rune Krokdal, Levanger FK Svein Oddvar Moen, Haugar SK Roy Helge Olsen, IK Våg Brage Sandmoen, Kjelsås IL Tommy Skjerven, Kaupanger IL Per Ivar Staberg, Harstad IL Kjetil Sælen, Arna Bjørnar IL Tom Henning Øvrebø, Nordstrand IF Disse kommer ikke til å dømme oss !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 DOMMERE 1.DIVISJON MENN 2005 Dag Vidar Hafsås, Kolstad Fotball Tom Harald Hagen, Grue IL Bjørn Hansen, Kolbotn IL Kristoffer Helgerud, Lier IL Morten Høgberg, Mangelrud Star Pål Jakobsen, Egge IL Ken Henry Johnsen, Flint IL-Fotball Ole Kamben, Bamble IF John Åge Mjåland, IL Imås - Fotball Rune Nordby, Tveita IL Bjørn G Sælen, Arna-Bjørnar IL Frank Vik, Begby IL Link Tror vi disse er spesiellt mye bedre da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 De kan da faen meg ikke være dårligere !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Stabæk-direktør Jan-Erik Aalbu sender ut en advarsel til dem som tror det bare er å spasere tilbake til toppen av norsk fotball. flere av utlendingene i stallen har gitt signaler om at de ønsker å forlate Stabæk. Huff huff - for en julepressang.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 flere av utlendingene i stallen har gitt signaler om at de ønsker å forlate Stabæk. Huff huff - for en julepressang.... 21535[/snapback] Markus, du må ikke begynne å åpne presangene allerede!!! Skammeseg! Og til dere som ikke vet det. Dette er signalet for at man ønsker å forlate Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 flere av utlendingene i stallen har gitt signaler om at de ønsker å forlate Stabæk. Når man bruker uttrykket flere er det vel ment å være mer enn to. Så da var det jo vanskelig å tenke seg til hvem det er, det er jo for tiden flust av utenlanske spillere i klubben..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Dersom ledelsen i Stabæk gir en spiller dette signalet: betyr det at det er helt greit at vedkommende drar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Stabæk-direktør Jan-Erik Aalbu sender ut en advarsel til dem som tror det bare er å spasere tilbake til toppen av norsk fotball. flere av utlendingene i stallen har gitt signaler om at de ønsker å forlate Stabæk. Huff huff - for en julepressang.... 21535[/snapback] De utlendingene vi hadde i stallen denne sesongen har jo vist noen helt utrolig ræævva fotballkvaliteter (i forhold til kostnadene og Stabæk Foppall's hårete mål) og de viste MEG en generelt slett innstilling til å ta i et ekstra tak når det var påkrevd som mest. Så jeg applauderer i det de forsvinner ut døra. MEN KUN DERSOM det kommer noen erstattere av minst like bra kvalitet, noe som forresten burde være den enkleste sak i verden for folk som tross alt er heltidsansatt i ledelsen i en hardt satsende norsk foppallklubb. Jaja jeg vet jeg er negativ nå, men jeg begynner å bli veldig veldig utålmodig. Jeg trenger mer håndfaste slående positive nyheter enn store overskrifter om at en spiller som vi solgte for lenge siden snart finner seg en ny klubb. HURRA for ham! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Hepp, Det er vel hintet såpass mye, at vi som fans med sikkerhet kan vente oss forsterkninger på nyåret. Jeg tipper det blir av det blågule slaget... Men av hvilken kvalitet og i hvilken possisjon har jeg gitt opp å forsøke å bli klok på. Når det gjelder dagens stall så har vi et fint knippe med spennende unggutter som bør kjenne sin besøkelsestid i sesongen som kommer. Ny trener og ny divisjon bør gjøre det mulig for flere å ta steget frem mot 1. 11'eren. Så får vi se om utlendingene våre er gode nok til å få en fast plass på laget når morroa starter i april, eller om det er like greit å la dem gå! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Det er vel hintet såpass mye, at vi som fans med sikkerhet kan vente oss forsterkninger på nyåret. Jeg tipper det blir av det blågule slaget... @ringo 21549[/snapback] Hva kan spillere fra Fyllingen tilføre oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=180793 Stabæk-spillerne nærmer seg avtale. Kan det være så jævlig vanskelig...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Det er vel hintet såpass mye, at vi som fans med sikkerhet kan vente oss forsterkninger på nyåret. Jeg tipper det blir av det blågule slaget... @ringo 21549[/snapback] Hva kan spillere fra Fyllingen tilføre oss? 21552[/snapback] Jeg antar det er Trondheims/Ørn det refereres til. Ragnhild Gulbrandsen er jo en stor, sterk og målfarlig spiss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=180793Stabæk-spillerne nærmer seg avtale. Christian har et godt poeng når han sier " Det blir tøft å rykke direkte opp, og skal vi klare det bør vi få inn forsterkninger som også kan være med oss gjennom vinteren. Foran årets sesong kom forsterkningene altfor sent inn". Dette har jo flere av oss også påpekt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Etter at Martin Andresen og Stian Ohr forsvinner, tror han også klubben gjør de grepene som skal til. At den tidligere Stabæk-spilleren Christian Wilhelmsson går fra Anderlecht til Tottenham, betyr også nye midler til spillerinvesteringer. Martin har gått, Stian har blitt enig med Molde om Konrtakt men er da ennå ikke solgt, Chippen er heller ikke blitt solgt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Dersom ledelsen i Stabæk gir en spiller dette signalet: betyr det at det er helt greit at vedkommende drar. 21538[/snapback] Og det ser ikke ut som de kommer til å nøle med å dra heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Idag var fysio-Tor innom jobben og sa at vi hadde fått blankt avslag fra Lillestrøm igår på en konkret henvendelse på to av deres spillere. Han fortalte at det dreide som om en midtbanespiller og en spiss, men nevnte ikke navn. Da vet vi i det minste at klubben gjør konkrete forsøk på å hente spillere som attpåtil er under kontrakt. Ergo. Penger finnes. At vårt 'førstevalg' kan synes å ha vært to LSK spillere vet jeg ikke hva jeg skal tro noe om. Lurer fælt på hvilket spillere det kunne ha vært...noen som har noe mer info? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Det er betryggende å høre at det jobbes med nye spillere. Hvilke LSK spillere det er snakk om er jo et godt spm. Kan den ene være Casey Wehrman? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 23. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 23. Desember 2004 (endret) Hepp, Wehrmann har bare ett år igjen av kontrakten sin, men han er tiltenkt en sentral rolle på årets lillestrømlag. Han er vel den eneste interessante spilleren på midtbanen deres. Koren er uansett urealistisk. Det kan også være David Vidarson, det Islandske stortalentet som liksom ikke har slått helt til og i fjor var leid ut til et lag på Island. Når det gjelder angripere så tviler jeg på om de er så veldig keene på å bli kvitt Sundgot lenger.(I fjor bød de han ut gratis). Men Både Mato Grubsic og Eirik Soltvedt kommer til å få begrenset spilletid og særlig sistnevnte er spennende da han også kan benyttes på venstre flanke! @ringo Endret 23. Desember 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Desember 2004 Del Skrevet 23. Desember 2004 Aalbu har tidligere sikla på Powell Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 23. Desember 2004 Del Skrevet 23. Desember 2004 Hepp, Aalbu har tidligere sikla på Powell Ja, for det er jo en snøballs sjanse i helvete! Jeg har satt i sving en kanaris kompis, så får vi se om han klarer å grave frem hvem som ikke kommer til å skifte fre gult til Blaadt! @ringo PS: Tror ikke Morten er tatt ut til U21 denne gangen.... ref sak på forsiden! Han står ihvertfall ikke på liste på fotball.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå