Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp,

Aalbu har tidligere sikla på Powell

Ja, for det er jo en snøballs sjanse i helvete! :)

Jeg har satt i sving en kanaris kompis, så får vi se om han klarer å grave frem hvem som ikke kommer til å skifte fre gult til Blaadt!

@ringo

PS: Tror ikke Morten er tatt ut til U21 denne gangen.... ref sak på forsiden! Han står ihvertfall ikke på liste på fotball.no

21600[/snapback]

Selvsagt får vi ikke Powell, men tanken var god.

Når det gjelder U21., så er det Budstikka som melder at Morten er med

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hepp,

Jeg har satt i sving en kanaris kompis, så får vi se om han klarer å grave frem hvem som ikke kommer til å skifte fre gult til Blaadt!

@ringo

PS: Tror ikke Morten er tatt ut til U21 denne gangen.... ref sak på forsiden! Han står ihvertfall ikke på liste på fotball.no

21600[/snapback]

Når det gjelder U21., så er det Budstikka som melder at Morten er med

21601[/snapback]

Stabæk melder kun om Henning og Eirik

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg vil ha Powell!!!!!!!

Synes det hadde vært en fin julegave fra klubben til oss!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Sukk! Skulle ønske klubben kunne lette litt på sløret for hvordan de tenker i forhold til spillerstallen neste år! vi har tydligvis noen midler ettersom vi etter ryktene går for spillere under kontrakt hos en rivaliserned klubb. Vi får se på nyåret, men det er forbasekt lenge til! Akkurat nå misunner jeg Lyn fansen litt! Se hva deres sportsdirektør skrev etter å ha lest på debattforumet!

Morgans julehilsen til Lyn Fansen

@ringo

TD05

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

The page cannot be displayed

The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Click the  Refresh button, or try again later.

If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.

To check your connection settings, click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Connections tab, click Settings. The settings should match those provided by your local area network (LAN) administrator or Internet service provider (ISP).

If your Network Administrator has enabled it, Microsoft Windows can examine your network and automatically discover network connection settings.

If you would like Windows to try and discover them,

click  Detect Network Settings

Some sites require 128-bit connection security. Click the Help menu and then click About Internet Explorer to determine what strength security you have installed.

If you are trying to reach a secure site, make sure your Security settings can support it. Click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Advanced tab, scroll to the Security section and check settings for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.

Click the  Back button to try another link.

Cannot find server or DNS Error

Internet Explorer 

Hvis jeg hadde fått en sånn julehilsen fra Aalbu hadde jeg blitt KJEMPE glad - hvorfor har han skrevet det på engelsk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til del to i føljetongen stabækfolk som kommer innom jobben min som jeg etter beste evne prøver å utspørre uten å virke altfor innpåsliten.

Dagens gjest: Erik Loe

Loe kunne fortelle/betrygge meg med at ingen av ungutta ville bli solgt. Med dette nevnte han konkret våre u21 folk. Han var begeistret for JJ og sier at mannen er spesiellt kjent for å satse på unge spillere, (hurra!) men han presiserer at det letes etter en fighter med erfaring som kan spille i midten...Da jeg spurte om JJ vil ta med seg noen fra Sverige sa han at JJ nok kjenner noen navn som vil bli vurdert.

Når det gjelder spisser klarte jeg ikke få noe ut av ham, men han sa at den viktigste overgangen akkurat per dags dato var Chippen-overgangen...Han sa at de håper for at han evnt. går for rundt 40 mill. Han kunne ikke svare på om det forelå andre konkrete bud på Chippen en det fra Tottenham.

Det var det jeg klarte å få ut av ham.

Følg med over nyttår for fortsettelsen. hehe.

Ps. han sa også at det er mest sannsynlig at Ohr forsvinner, men at klubbene er langt fra enige om prisen...

Endret av pedro
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

men han presiserer at det letes etter en fighter med erfaring som kan spille i midten...

Da var nok LSK midtbanespilleren man forsøkte seg på enten Casey Wehrman eller Espen Søgård.

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Sukk! Skulle ønske klubben kunne lette litt på sløret for hvordan de tenker i forhold til spillerstallen neste år!

@ringo

TD05

21610[/snapback]

Ja, Stabæk har vært meget sparsomme med opplysninger. Det tar virkelig på! Men det kan se ut som om vi klarer å jobbe oss rundt det. Løsningen er som følger: Richard tar en prat med gutta på Stabækkontoret og pålegger dem å besøke Pedro på jobb. Pedro pumper de for opplysninger for deretter å legge det ut her på forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Vi har vel fått ganske klare signaler på at de leter etter en erstatter for Martin Andresen. En ny midtbanemotor. Det betyr også at de ikke vurderer Tommy Stenersen/Tom Stenvoll som sterk nok til å styre midtbanen vår, og at det er for tidlig for Henning Hauger/Mads Clausen. Det er jeg i grunnen langt på vei enig i.

Vi leter etter en spiller som kan kle samme rollen som Peter Sörensen har i Ham-Kam. En spiller med toppserierfaring og pondus som kan være villig til å ta et år i 1. div og som har nivået inne til å kunne hevde seg i eliteserien etter et evt. opprykk. Det skal det bli vanskelig å finne! Rent sportslig tror jeg det er mulig, men vi trenger en som også har den rette instillingen! En kriger som kjemper like hard uansett, motstander, vær og føreforhold.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alkohol åpner alle dører. Fattern er blant annet i det svært optimistiske hjørnet angående kinobesøk og lommepenger på følgene datoer.

Mange dager i desember (julebord)

Julaften

1.juledag

nyttårsaften

Tips til oss unge: er det duket for dram til maten så ikke nøl med å spørre dine foresatte om tjenester etter middag de kanskje kan svare nei til ellers

Fortsett å press informasjon ut av kontorfolka i stabæk når dere møtes på polet. jeg lover deg at det virker

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka skriver i dag at vi har avslått 2 bud fra Molde vedrørende Stian. Det innebærer at det kan være en reell mulighet for at vi beholder ham også neste sesong. Eventuelt at vi får en del penger til å hente en ny høyrekant.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen til del tre av Pedro spør og graver på jobb...

Dagens gjest: Petter Bel(svik) :) Fortsatt litt harm jeg da...sorry, men slik er det bare...

Uansett. Petter på polet. Ble en kort prat, bare et par spørsmål i det sinnssyke dagen-før-kvelden røsjet...

Spørsmål 1. Ja Petter, blir det snart noen ny spiss å se i klubben, det burde jo spesiellt DU være interessert i?

Petter fortell at det absolutt er ting på gang. De vurderer flere alternativer, både i inn og utland... Antyder at det kommer til å skje noe om ikke altfor lenge.

Spørsmål 2. Ohr. Blir han i klubben?

Petter kan fortelle at det er ganske så sikkert at han blir. Klubben verdsetter ham ganske mye høyere enn det Molde er villige til å gi.

Spørsmål 3. Hvor mye verdsetter Stabæk Stian Ohr.

Petter svarer, og jeg vet ikke om jeg tør skrive dette i tilfelle interesserte klubber leser...

Hm. ok da. Petter sier at Stian prises til rundt millionen. Jepp, dere leste rett. Skarve 1mill norske...Gåttabanen...Men hvis Molde ikke engang vil snappe ham opp for disse vekslepengene er det kanskje best vi beholder ham. Skjerpings Aalbu sier nå jeg...

Det var det vi rakk. Altså. Snart ny spiss (hørt den før?) og Ohr i 1. div med prislapp på 1 mill...

over og ut. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt jobbet, Pedro! Det er sabla lite info å hente fra Stabæk for tiden og derfor blir dette nærmest vår eneste kilde til trøst.

1. Bra at ting er på gang. Meget spent på hvem de klarer å grave frem. Dersom Veigar forsvinner håper jeg de ikke kjøper en men to spisser. Men håper i det lengste at han blir for han kan bli en meget viktig brikke for oss i 2005.

2. og 3. Med en pris på kun en mill så bør vi ikke være så sikre på at han er med oss i 2005. Håper selvsagt at han blir men det ser skummelt ut...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det slår meg at jævlig mange mennesker i Stabæk er jævlig mye på polet, ikke rart vi rykker ned med en gjeng fulle alker bak roret

21817[/snapback]

og der er du så Steady tilstede Markus at du kan følge utviklingen på nært hold :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Neste Sesong
  • Opprett ny...