Gjest Del Skrevet 12. Februar 2003 Del Skrevet 12. Februar 2003 http://www.boarding.no/art.asp?art=6574 Stemmer dette? :? [/url] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 12. Februar 2003 Del Skrevet 12. Februar 2003 høres merkelig ut...vet ikke om det er så hyggelig å ta tog til trondheim eller stavanger...det varer minst 5 timer tror jeg. i fjor tok laget fly og spillerne var hjemme etter 2 timer. men kanskje vi supporter får et tilbud fra nsb, når de arbeider sammen med stabæk? og så blir det mulig å reise til bortekampene med tog også? forestiller dere å feire hele veien til bortekampen i partyvogn med øl og musikk... :mrgreen: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 12. Februar 2003 Del Skrevet 12. Februar 2003 Egentlig burde tog vært midt i blinken for borteturer. Vi har da også gjentatte ganger vært i kontakt med NSB om vi kunne leie/reservere en togvogn på bortetur. Vi er åpenbart små, og NSB store. Er vi skikkelig mange får vi den svimlende rabatten 10% på fullprisbillett og ingen mulighet for å reservere en vogn - med mindre vi betaler full pris for hvert jævla sete. Full pris på tog i sovekupe til ex. Trondheim er i samme prisklasse som fullpris flybillett inkl. flytog. Sidrompa byråkrater? Heia NSB. Jeg skal ikke skremme dere med å fortelle hvem som bestilte Signatur-togene... Jeg skjønner i alle fall hvorfor NSB er dårlig butikk. Men konseptet tog er genialt og i sørover i europa er tog en helt annen verden enn her. Men jeg gratulerer Stabæk med ny sponsor. Dessuten er det tryggere transport av vårt elskede lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 688 Del Skrevet 13. Februar 2003 Del Skrevet 13. Februar 2003 Det var litt synd for Stevnoll at han ble avbildet på vei hjem fra nachspiel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg