stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Jeg er hypp på Drillo! Han vet hva som trengs! Vi tetter igjen bak, og er giftige fremover. Hva skal vi med "små justeringer" når vi har Drillo? Ansett ham i to år, og vi er sikret opprykk til stadion er klar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Hva med Vidar Davidsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Hepp, Eller Kjell Sverre Hansen Vold? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. November 2004 (endret) Del Skrevet 2. November 2004 (endret) Hva med Vidar Davidsen?17936[/snapback] Nei takk, men det var hyggelig du spurte. Hepp, Eller Kjell Sverre Hansen Vold? @ringo 17937[/snapback] Utred! Endret 2. November 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Støtter drillo forslaget, hva med Martin Andresen som assistent.. Da må han jo bli.. Selvom jeg nettopp leste i VG at 10klubber har ringt agenten hans Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Drillo gjorde der rævva med Wimbledon, tviler på at han er riktig mann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Ulempen med Drillo er at han er dritdyr. Jeg prøvde å få han til å klippe hekken min en gang, men måtte gi opp forhandlingene etter 5 minutter. Men jeg er ikke i tvil om at han ville gjort en god jobb med gutta. Litt redd for at vi hadde fått inn Jostein Flo på laget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Ulempen med Drillo er at han er dritdyr. Jeg prøvde å få han til å klippe hekken min en gang, men måtte gi opp forhandlingene etter 5 minutter. Men jeg er ikke i tvil om at han ville gjort en god jobb med gutta. Litt redd for at vi hadde fått inn Jostein Flo på laget... 17943[/snapback] Tror det er der vår kjære finstad kommer inn i bildet.. hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Hepp, Kjell Sverre Hansen Vold er trener i Skeid. Der har han hatt ansvar for å skape prestasjoner med en gruppe svært unge spillere og har utviklet talenter som Daniel Braathen og Daniel Fredheim Holm. Særlig gjorde de en oppsiktsvekkende sesong i 2003, da de bl.a. slo ut VIF fra cupen og spillte jevnt med RBK. I år har de ikke hatt noen stor sesong, men det skyldes nok først og fremst at de mistet spillere som Ulla, Noppi, Jacobsen, Fredheim Holm og Braathen og har vært nødt til å erstatte disse med unge spillere som Dawda Leigh og "Moa" begge godt under 20. Spillestilen til Skeid ligger også tett opp mot "Stabækstilen". De er tekniske hurtige og bruker vingene mye. Det hadde vært spennende å se hva han kunne fått til med litt bedre ressurser og spille materiale. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Ja hvorfor ikke @ringo. Høres jo ut som han har trening i og jobbe under sånne forhold som Stabæk har der de beste forsvinner til andre klubber for et par skarve millioner mens laget blir sittende igjen og avle frem unggutter (som igjen forsvinner til andre) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders 60 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Hva med Pål Åge Barbakken?? Han har virkelig fått gull ut av gråstein i Rælingen FK denne sesongen! En kollega av meg mener også å ha sett Barbakken og Ingebright sitte ved siden av hverandre på flytoget for et par dager siden!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Hepp, Kjell Sverre Hansen Vold er trener i Skeid. Der har han hatt ansvar for å skape prestasjoner med en gruppe svært unge spillere og har utviklet talenter som Daniel Braathen og Daniel Fredheim Holm. Særlig gjorde de en oppsiktsvekkende sesong i 2003, da de bl.a. slo ut VIF fra cupen og spillte jevnt med RBK. I år har de ikke hatt noen stor sesong, men det skyldes nok først og fremst at de mistet spillere som Ulla, Noppi, Jacobsen, Fredheim Holm og Braathen og har vært nødt til å erstatte disse med unge spillere som Dawda Leigh og "Moa" begge godt under 20. Spillestilen til Skeid ligger også tett opp mot "Stabækstilen". De er tekniske hurtige og bruker vingene mye. Det hadde vært spennende å se hva han kunne fått til med litt bedre ressurser og spille materiale. @ringo 17946[/snapback] Usikkerheten med å ansette Kjell er at han kan ende opp som Vikings ex trener, det kan ende med at han ikke takler presset. Men når det er sagt, så hører han ut som en trener med en god filosofi, men hvis jeg ikke husker feil så har vel dem også et problem med forsvaret, slipper inn mye mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Hepp, Joda, men det måtte man jo nesten forvente når de solgte alle de erfarne midtstopperne sine og keeperen! Det ville vært det samme som om vi solgte I.A., Kjølø, Muri og Jon og forventet at vi ikke skulle slippe inn fler mål enn vi gjorde i forrige sesong.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Tror sikkert Kjell Knut Sverre Bjørn Anders Hansen Knudsen Lie Wold Aas Ankerstad kunne gjort en god jobb, men er usikker på hvor riktig han er for oss nå. Litt av poenget er vel å komme seg opp i TL så raskt som mulig, og da har man ikke råd (bokstavelig talt) til å eksperimentere med en trener som såvidt har klart å holde seg i 1. divisjon (tross alt MED en del av spillerne nevnt ovenfor). I tillegg er navnet hans utrolig vanskelig å lage sang på, noe som helt klart taler i hans disfavør. Til slutt mener jeg å ha hørt at han er ganske liten av vekst (dette er foreløpig ubekreftet), så jeg tviler på om han er noe særlig til å klippe hekk. Dette bør også tillegges vekt i vurderingsprosessen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 jeg vil ha Tom Nordlie eller Drillo. Vi trenger en autoritær leder, humørrik, men kompromissløs. Hva med Arnold?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 jeg vil ha Tom Nordlie eller Drillo. Vi trenger en autoritær leder, humørrik, men kompromissløs. Hva med Arnold?? 17972[/snapback] Ingen dum idé med Arnold, men det må i såtilfelle bli som spillende trener, da han er lansert som spiss for oss også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Pål Berg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Mye bra logikk og litt morro innimellom i denne tråden. Min mening er at vi ikke kan ta noen sjanser på å hente inn noen som har gjort det bra innimellom på lavere nivå. Skal vi hente inn noe nytt nå må det være med tanke på at den samme skal trene oss også når vi kommer opp i tippeliga. Kontinuitet er et stikkord her. Drillo, Semb, Eggen etc er jo morsomme navn å leke med men ikke realistiske. Jeg er faktisk av den oppfatning av at vi kan klare opprykk med dagens trenerstall, så kan vi sjekke markedet neste høst når vi har rykket opp. Da er vi jo også mere attraktive for en bra trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Enig. berg og de andre syns jeg funker godt nok... de må bare legge om taktikken så de ikke lar finstad være alene på topp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Pål Berg? 17976[/snapback] Han var jo med Aalbu og så oppgjøret Hønefoss - Skeid, så ting kan vel ihverfall tyde på at han ikke er helt ute av bildet. Penger er vel også en avgjørende faktor her, og det vil vel ikke bli det dyreste alternativet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Hepp, Der er jeg uenig! Jeg tror det er svært viktig så snart som mulig å få på plass en visjonær trener som har klare vyer både i forhold til egen karriære og ambisjoner for klubben han skal trene. Vi trenger en trener som kan utnytte de sterke sidene til spillerstallen vår og som samtidig er dyktig til å utvikle unge spillere. Det må være en trener som vi kan ha i en lang periode fremover og som kan være med på å definere hvor vi ønsker å gå spillemessig de neste 5-10 årene. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Pål Berg er kjempehøy, så det blir ikke noe problem å få tatt toppene på hverken tuja eller berberis. Herlig! Ellers må jeg si meg enig med @ringo. Fremtidens mann må på plass med en gang, og han må samtidig kunne føre oss rett opp igjen. Om den mannen er Pål Berg - vel, det får andre som kjenner ham bedre svare på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Jeg er faktisk av den oppfatning av at vi kan klare opprykk med dagens trenerstall, så kan vi sjekke markedet neste høst når vi har rykket opp. 17977[/snapback] Enten må det satses på Pål Berg og resten av dagens trenerteam, eller så må det ansettes en "visjonær" trener som @ringo beskriver. Å fortsette med Berg, men samtidig signalisere at ved opprykk så vil vi lete etter en erstatter, er et uheldig signal å sende ut, som jeg ikke tror vil slå positivt ut. Å være trener på oppsigelse har vist seg å ikke være spesielt lett. Nei, jeg håper vi får en profilert trener på plass, som også får store deler av spillerstallen til å forstå at Stabæk er klubben å satse på, ikke bare neste år, men mange år framover. Hvorvidt Pål Berg har disse egenskapene pr. d.d. er jeg noe usikker på. Men så var det dette med penga da, hvor mye har vi til å satse skikkelig på trenersiden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 da annonsere jeg Paul Hart, tidligere ungdoms trener i Leeds, han har fått stor del av æren til at Harry Kewell,Alan Smith med flere for at de er blitt store spillere. Han har Vært i Nottingham Forest og fått frem en stor spiller, Jermaine Jenas, Michael Dawson (Høyaktuell for HELE PL) og Andy Reid(Aktuell for Tottenham og Everton), Men fikk sparken i våres etter manglende resultater,nå er han trener i Barnsley. Dette er en trener som jeg tror vil passe til Stabæk filosofien...og lykkes med den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Brian Clough Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 det hadde vært morsomt, men ligger i grava, døde av kreft Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 2. November 2004 (endret) Del Skrevet 2. November 2004 (endret) Hva med han eller hun som trente bronselaget? Hvem nå enn det var! Han eller hun må jo være et geni! Endret 2. November 2004 av kjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Hva med han eller hun som trente bronselaget? Hvem nå enn det var! Han eller hun må jo være et geni! 17995[/snapback] HUN...... går d ann a... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Litt avhengig av hvordan valget ender i USA tror jeg George W Bush jr. er mannen for oss. Han har til fulle bevist at han prioriterer angrep fremfor forsvar og går gjerne over lik for å oppnå resultater. Dessuten er han ekstremt populær blant supporterne, selv om han ikke akkurat lovprises av sine motstandere. Dessuten vet han hvordan man vinner luftrommet rundt motstandermål. Der har vi slitt siden vi hadde han som spilte sammen med Helgi. Hva het han igjen.. jaja. I allefall, George Wanker kunne sikkert fjernet frykten krigerne våre har for å skyte. Om ikke han kan/vil, går jeg også for Drillo. Jeg vil se skikkelige overganger og ha et innbrudssikkert forsvar. At Drillo ikke fikk suksess med Wimbledon - vel, de møtte jo relativt tøff motstand... Men jeg tror Ingo spiser sine egne gummistøvler heller enn å ringe Drillo. Nei, de velger vel Vidar Davidsen, ettersom han vanker (eng: wanker) på kampene våre sammen med Loe & co... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 En fordel å få på plass treneren, ihvertfall hvis kjølø skal bli. For kontrakten hans går jo ut 31.desember og han vil ha svar på trenerspørsmålet før han skriver under på noe nytt. Var det ikke Malmø som prøvde å hente han i sommer? http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=173764 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå