@ringo 21 966 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Hepp, Er vi det andre laget??? http://www.nordlys.no/sporten/article1313620.ece @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Hepp, Er vi det andre laget??? http://www.nordlys.no/sporten/article1313620.ece @ringo 18011[/snapback] Høres spennende ut.... "Mestscorende laget" - det vil jo bli litt av en overgang fra i år...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Det kan være rett mann for stabæk det der, satser på et bra forsvar og mestscorende lag.. kjekk kar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Hepp, Er vi det andre laget??? http://www.nordlys.no/sporten/article1313620.ece @ringo 18011[/snapback] Hvordan rekker du å surfe gjennom alle perifere aviser som finnes i dette landet. Jobber du i kommunen, militæret eller er du flygeleder i Avinor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Kanskje han er journalist? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 3. November 2004 (endret) Del Skrevet 3. November 2004 (endret) Hepp, Se, det er min lille hemlighet..... Jeg er hverken kommunalt eller statlig ansatt, eller journalist, eller student eller arbeidledig for den saks skyld... I tilfelle du lurte @ringo Våker nettet som en hauk! Endret 3. November 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 [quote name='Mortimer' date='3. Nov 2004, 08:59']Kanskje han er journalist? [right][snapback]18023[/snapback][/right][/quote] Med de forhåndsanalysene @ringo til vanlig hoster opp, så skal du ikke se bort fra det...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Med de forhåndsanalysene @ringo til vanlig hoster opp, så skal du ikke se bort fra det...... ...eller kanskje vi bør nettopp det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Med de forhåndsanalysene @ringo til vanlig hoster opp, så skal du ikke se bort fra det...... ...eller kanskje vi bør nettopp det. 18030[/snapback] Ja du sier noe der. Han er definitivt IKKE journalist i hverken Budstikka eller Nettavisen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 hehe, det er vel ikke bare din hemmelighet @ringo??? men en ting skal være sikkert, du vil ikke komme skeivt ut med denne mannen samtidig vil jeg ønske dere alle blå lykke til neste år og velkommen opp igjen i 2006!! Det skal bli godt når dere bytter plass med søpla fra plata!!!!!!!!! pondus73 eLSKe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Kanskje vi må kjøre en poll på hva folk tror ringo jobber som... Jeg tipper selvestendig næringsdrivende jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Humre! Nei og da... Det er vel noen som er mer invidd en andre! Hvordan er været i Førde Pondus73? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Det jobbes med den viktige saken Det er godt å se at klubben har riktig prioritet i forhold til å få en trener på plass. Jeg leser mellom linjene her at Pål Berg IKKE får fornyet tillitt som hovedtrener. Både Flem og Belsvik har jo også andre ting å jobbe med, og jeg tipper at også Berg går tilbake til sin gamle jobb som assistent/keepertrener/trener for 2. laget. (hvor han jo for øvrig gjorde en glimrende jobb) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 jeg tror Ringo er trommeslager... alle jeg vet som heter ringo er trommeslager... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Humre! Nei og da... Det er vel noen som er mer invidd en andre! Hvordan er været i Førde Pondus73? @ringo 18038[/snapback] AHA. Her serverer mannen oss et hint. Jeg tipper etter dette innlegget at han er metereolog. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 AHA. Her serverer mannen oss et hint. Jeg tipper etter dette innlegget at han er metereolog. Hepp, Ja det skulle tatt seg ut... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 At Ringo er drosjesjåfør med gode overtalelsesevner er vel ganske åpenbart, det må være eneste mulighet til å få tak så mye aktuell informasjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Denne tråden skulle handle om vår nye trener, men har utviklet seg til å handle om @ringo! Tilfeldig - neppe! Er han vår nye trener? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Humre! Nei og da... Det er vel noen som er mer invidd en andre! Hvordan er været i Førde Pondus73? @ringo 18038[/snapback] Har både peil på fotball og geografi. Du er ikke Egil Olsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. November 2004 (endret) Del Skrevet 3. November 2004 (endret) Ringo er ikke vår nye trener, Egil Olsen. Jeg har nemlig funnet flere spor: = Ringo er kun et pseudonym, der han lufter tanker og ideer før han setter de ut i live. Ringo er sportsjefen over alle sportsjefer, the Marlboro man Aalbu! Endret 3. November 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Dæven... Og hva jobber StabækLars med? Detektiv? Privatetterforsker? Journalist? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 47 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 En ny trener må uansett ha en klar treningsfilosofi som gutta kan identifisere seg med. Mange av spillerne i RBK vil ha en autoritær trener. Vil vi det? Vil først og fremst spillerne det? Blir spillerne bedre med en autoritær trener enn med en autorativ trener? Hvem blir bedre av hvilken trenertype? Dette er en analyse som klubben og støtteapparatet er nødt til å ta før en ser etter ny trener. Det er selvfølgelig også mange andre faktorer som spiller inn, men uansett er det spillerene som skal bli bedre. Det er her som debatten om en ny trener må begynne. Hva kan vi tilby i Stabæk? Og sist men ikke minst. Hva vil du som spiller ha fra Stabæk, for at du skal bli en bedre fotballspiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Jeg for min del holder en knapp på at @ringo er omreisende (ridende) hekkeklipper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 3. November 2004 (endret) Del Skrevet 3. November 2004 (endret) Humre! Nei og da... Det er vel noen som er mer invidd en andre! Hvordan er været i Førde Pondus73? @ringo 18038[/snapback] her er været på topp, ser faktisk nesten solen hvordan er det i storbyen??? dette ble jo en fornøyelig diskusjon om @ringos identitet ja Tror ikke det er tilfeldig at diskusjonen dreies over mot han i stedenfor en ny trener. Jeg har ofte foreslått for han at han må se å komme seg på trenerkurs!! Noen som kan hjelpe han med dette`?? Noen som vet om et lag som trenger en trener med visjoner og klare tanker om fotball??? Og for dere som tror han kaller seg ringo, så tror jeg @ bør leses som en g, hvis jeg ikke tar helt feil! Pondus eLSKe Endret 3. November 2004 av pondus73 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 leste på tekst-tv at to norske klubber har tilbudt Esbjerg trener, Ove Pedersen, trenerjobb. Den ene var Tromsø, men den andre var ikke kjent. Hvilke andre klubber trenger ny trener? RBK ansetter vel neppe en dansk trener med "tja-ry"? Det eneste jeg vet er at Esbjerg fB har gjort det bra i Superligaen, uten å være for toppklubb å regne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Og for dere som tror han kaller seg ringo, så tror jeg @ bør leses som en g, hvis jeg ikke tar helt feil! 18060[/snapback] Sant nok, sant nok. Jeg lette i Gulesider og fant ham på "G" under Anleggsgartnere (som finnes på "A"). Bildet hans antyder jo også en viss forkjærlighet for det solsvidde livet langs Rio Grande. I tillegg til flott formasjonsklipping av stående busker selvfølgelig. StabækLars er jo forresten som vi alle vet redaktør av yrke (i Daily Planet). Tror det er lurt av Stabæk å lete utenfor Norges grenser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Og for dere som tror han kaller seg ringo, så tror jeg @ bør leses som en g, hvis jeg ikke tar helt feil!18060[/snapback] AHA! Flere clues! Gringos ...men dette ligner ikke den @ringoen som jeg har sett på kamp! Vel, vel. kanskje Petter Nome har sendt en annen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Hmm.... Nome er enga man er han ikke.... Caution.... StabækLars @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 3. November 2004 (endret) Del Skrevet 3. November 2004 (endret) Nå er @ringo Sheriff her, ser jeg. Og Sheriffer har vi ikke så mange steder i Norge, correct me if I'm wrong. Men; et sted må vi ha det, og det er i Westernland på Tusenfryd. Hvem som er sjef der nå aner jeg virkelig ikke, men jeg vet hvem som har vært sjef der; ÅSE KLEVELAND Dermed er vel den saken løst? Endret 3. November 2004 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Nome er enga man er han ikke.... 18070[/snapback] Det sa dem om Aalbu, også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå