Gå til innhold

Trener'n - Klubbens Viktigste Mann?

stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg

• Svar 465
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

QUOTE(@ringo @ 3. Nov 2004, 14:24)

Nome er enga man er han ikke....

Det sa dem om Aalbu, også

Men,

Aldri, aldri, aldri om @ringo! :)

@ringo

18073[/snapback]

og dette mener han seriøst!! dette er en ikkevoldelig mann, men er det noe som kan få han til å endre på det så vil det være noe slikt!!!!

så vær forsiktig!!

"når @ringo blir sinna så stikker selv spurvene"

gammelt drabantbyord

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vell,

Nå har jeg fått nok opmerksomhet for en laaaang stund fremover!

Over til det tråden egentlig handler om! Hvem blir den nye Stabæk Generalen? Hvem skal lede de stolte Blaa troppene på banen neste år? Hvem kan vi sette vår lit til i denne mørke stund?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe, mannen er egentlig sjenert skjønner dere ;)

men @ringo, tilbake til topic ja. Vi hadde jo en liten prat om f.eks Benny Lennartson, har du noen tanker rundt han nå?? ELler blir det litt for mange sterke personligheter samlet i en hangar???

pondus

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lennartsson er min favoritt, har foreslått han i en tråd for noen uker siden. Noen som vet hvor han befinner seg? Han var vel i dansk fotball enstund etter Viking, men hvor han er nå har jeg ikke klart og finn ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Jørn Andersen? Han kan vel vise til en viss suksess i Tyskland, dog i lavere divisjoner. Vet ikke om han og Aalbu spilte sammen i VIF, men det kan jo være en greie.

(Når jeg tenker meg om tror jeg han blir diska pga ubrukelig sveis)

Endret av sigurdlk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hvilken trener det blir kan man allerede nå se konjunkturene av fremtidens Stabæk ved å vektlegge følgende to utsagn:

Kong Stenvoll (fra hans hjemmeside):

"I sesongoppkjøringen tror jeg vi var de beste i Norge til å løpe på mølle. Vi hadde troa på at dette var riktig, men det viste seg at vi tok feil. Vi burde selvfølgelig spilt mer fotball, og fått fotballutholdenhet istedenfor å løpe rett frem i 4 ganger 4 minutter. Lett å være etterpåklok!"

Aalbu presenteres slik før "FOR MOT"-konferansen:

"I sitt foredrag forteller Aalbu om arbeidet som ble gjort for å gjennomføre denne tilsynelatende umulige snuoperasjonen. Hvordan jobbe med enkeltindivider og gruppa sammen? Hvordan sette mål og ta konsekvenser av dem? Hvordan sikre personlig ansvar? Hvordan legge til rette for at andre skal lykkes? Foredraget nærmer seg en ”oppskrift” på forbedring av prestasjonskultur. Og det handler ikke om ”sittestilling på hoppkanten”, men om grunnleggende prinsipper som er like anvendelige på et sykehus, en skole, en salgsavdeling eller en bedrift, som i lag og foreninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg synes også at denne dansken hørtes spennende ut, men jeg tror det skal mye til at han forlater dansk superliga til fordel for norsk 1. divisjon. Lennartsson tror jeg er et spennende navn, men han er samtidig en krevende mann å ta inn i organisasjonen! Det har jeg hørt at Davidsen er også, men han er ikke av samme kaliber som Benny... Nei, jeg faller stadig tilbake til Skeids Kjell Sverre Hansen Wold jeg ass....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har benny fortsatt jobb for svenske fotballforbundet? han er en av de kandidatene som lengst har staatt blandt min topp 2-3 og er aa foretrekke fremfor baade davidsen og han nye dansken. Skeid treneren tror jeg uansett er urealistisk...hva slags kontrakt har fyren da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det siste jeg har sett på Lennartsson er at han skal være ekspertkommentator for TVN under Royal Leauge. Skeid treneren har ett år igjen av kontrakten. (Han ble forøvrig kåret til årets unge trener i 1999)

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte nettopp på radio'n at Teitur var en aktuell kandidat. Hvis det blir mannen vår, må noen gå inn på www.stabaek.no og slette et par hundre sjikanerende og injurierende innlegg.

18091[/snapback]

Det der er en seriøst dårlig spøk! Si at du kødder! Vidar Davidsen er Gud iforhold!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høgg,

Grøss og gru! Jeg vet kontrakten hans har gått ut i Ull/Kisa... Laget som ikke har rykket opp i Eliten de tre siste sesongene på grunn av: 2002 FFK, 2003 KIL, 2004 Teitur...

Makan...

Dette er så en supporter får rent vondt i mellomgulvet!

Måtte det være en enorm spøk!

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror teitur er det aller aller siste alternativet paa guds gronne jord jeg vil se innen en mils omkrets av Nadderud. Det maa vaere en ond ond spok...Jeg vil heller ha ANNE HOLT som supporter enn Teitur som trener.

Ok, der gikk jeg kanskje en smule langt, men dere skjonner tegninga...

OVE PEDERSEN, BENNY L eller DAVIDSEN takk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neineineinei! Teitur?? Nei, takke meg heller til Tor Røste Fossen. Kommer Teitur kjøper jeg sesongkort i svingen! Forresten, så dere innslagene på TV2 sporten i dag? Svartebørsbillettene til cupfinalen i år kommer fra NFF. Fantastisk! Hvordan er det med garantitiden, egentlig? Kan vi søke kompensasjon for manglende billetter i 1998? Dette bør havne i retten.

Endret av PerS
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen vær så snill å bekrefte at det med Teitur bare var en forferdelig dårlig spøk. Jeg tar hintet om at man ikke skal tro på alle ryktene som spres, men det finnes en grense for hva man skal tåle....

Atleten, du som startet dette her. Hører du meg? Si at du kødda!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hørte Aalbu nevne Teitur sitt navn samtidig som en fire fem andre navn på radioen i går (NRK Alltid nyheter). Det ble sagt noe sånnt som at de også kikket i utlandet. Det ble sagt at trenere som tilsynelatende allerede hadde været en anstendig runde hos flere klubber likevell var ansett som gode trenere. (Hjelp!!)

Som trøst så tenker jeg at Stabæk pleier å snakke i media om det som ikke er tilfelle og vente med og røpe navn på det som virkelig er aktuellt før kontrakten er skrevet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo faen meg en skam at teitur blir nevnt... Hva annet enn å rykke ned til 2.divisjon kan den mannen "tilføre" stabæk? blir i dårlig humør... Da er det faen meg bedre at bikkja til drillo trener stabæk..

NEI TAKK. 208382.jpeg

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Trener'n - Klubbens Viktigste Mann?
  • Opprett ny...