Gå til innhold

Trener'n - Klubbens Viktigste Mann?

stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg

Begynner å lure på om det er han Mika Kojonkoski (eller hvordan det nå skrives) som er overraskelsen som trekkes opp av hatten. Han har jo gjort det så bra med hopplandslaget, så da har han sikkert greie på fotball også!

Skjerp deg Aalbu! Det er KLUBBEN MIN du leker med, og jeg tillater ikke at noen ødelegger lekene mine!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 465
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

på efbdebat.dk spekuleres det heftig i at dere kjære trener Ove Pedersen er på vei vekk, og trolig til norge.

de skryter veldig av sin trener:

Det håber jeg satme ikke (undskyld sproget). Han er klart landets bedste træner, jeg har hørt rygter før om at han måske var interesseret i norsk fodbold, men kun rygter.

BK fan #470

dette må da være noe å trakte etter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satme burdee kanskje føres inn i banneord samlingen din stabæklars? ikke det at jeg vet hva det betyr...

Vil hverken ha Teitur eller Vidar Davidsen.. Er viktig at det ikke blir for mye kosing og kamerat opplegg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos ingenting - det var relativt surrealistisk å se og høre Atle Brynestad tilby Ola By Rise jobb som sportsdirektør i Lyn pr. telefon på direkten på Skavlands "Først og Sist" i kveld. Er ikke helt sikker på om han visste hva han bega seg ut på der, gitt. Tror det bør settes på "er litt vel vant til å bestemme alt selv" - kontoen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om mulig enda verre. Hvis det ikke var på direkten, så hadde han hatt muligheten til å påvirke at det ikke ble sendt. Hvem er denne Fru Blom, forresten? Som sagt, mannen har ikke peiling, men snill - det er han. På grensen til enfoldig, kanskje?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner egentlig å bli skeptisk til hele Aalbu jeg..

Roter mye og drar sikkert inn en stabil lønn...

Hva har han egentlig gjort siden han kom til klubben? Lett motivasjon av enkelt spillere som uansett førte til at vi rykket ned..

Litt komisk dette her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel,vel Aalbun har jobba bra han. Etter det jeg kjenner til hadde han Oyouga klar, men Gaute syntes ikke det var sååå viktig med en ny spiss og Ingo fant derfor ut at prisen var for høy!?

Uten det feilgrepet hadde vi rimelig sikkert tyna FFK og Molde og livet hadde vært bedre å leve.

Ellers så redda Aalbu Ohr fra mental kollaps isommer (har det fra Stian himself) og det kan vise seg nokså viktig.

Det er bra vi har Aalbu som brenner, var det noen som hørte noe pasjonert fra trener Berg på slutten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har han egentlig gjort siden han kom til klubben? Lett motivasjon av enkelt spillere som uansett førte til at vi rykket ned..

Litt komisk dette her.

18309[/snapback]

Var vel heller Bryne som plutselig forlangte mer penger og dermed gikk overgangen i vasken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp av. Han har mer idrettslederkompetanse enn hele eksadministrasjonen i Stabæk hadde til sammen! Og på betydelig høyere nivå, med mye dårligere utgangspunkt og med betydelig bedre resultater...

Aalbu har vært i jobben i 14 uker. Gi mannen tid for pok.... Og la han rydde, motivere, kjøpe og utvikle i alle fall ett år eller en sesong da folkens!

Hadde ErikErik fått gjennomslag for holdningene sine, hadde Aaalbu mistet ansvaret for hopplandslaget etter 2 barmarksamlinger og ett plasthopprenn (4 mnd før WCstart) og norske hoppere fortsatt landa på kul´n.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart at aalbu sitter inne med kompetanse, noe annet har jeg aldri ment.

med mye dårligere utgangspunkt og med betydelig bedre resultater...

Helt enig, han hadde super daarlig utgangspunkt og gjorde det bra med hopperene, men i aar har han ikke prestert i det hele tatt. Hoppsporten er en sport der 80% ligger i hodet, og det er individer og ikke laget som er i fokus.

Det jeg tror han er god paa er motivasjon, jeg mener at det er overkill aa ha en 100% motivator stiling som koster opp i mot en million i aaret i en 1. div klubb som sliter med okonomien. Jeg er helt aapen for aa leie inn motivatiorer etter behov (slik som det har blitt gjort tidligere), og da er helt klart Aalbu et hot navn.

Hvis man ser bort i fra Ohr, saa har jeg ikke hoert om noen andre han har "fikset det mentale paa". Innsats og arbeidsmoral har vaert paa baann til tider, og man skal ikke trenge 3 aar i klubben foer man blir stilt krav til.

Hadde ErikErik fått gjennomslag for holdningene sine, hadde Aaalbu mistet ansvaret for hopplandslaget etter 2 barmarksamlinger og ett plasthopprenn (4 mnd før WCstart) og norske hoppere fortsatt landa på kul´n.....

4mndr foer WC start var det norske landslaget ikke noe daarligere enn de var tidligere, i dag ETTER TL er ferdig har vi rykket ned.. Det er STORE forskjeller paa det..

Jeg merker at de fleste er uenige med meg (og det har jeg bare og godta), men dette er i allefall min mening.

E.

Endret av ErikErik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aalbu er sikkert en kjernekar, som gjør en bra jobb. Uansett så har jeg hele tiden ment at når vi har så lite cash som vi har, så hadde de pengene kommet mer til sin rett på andre måter. En spiss kanskje?

For å provosere kan man si at Aalbu indirekte har skyld i nedrykket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å provosere kan man si at Aalbu indirekte har skyld i nedrykket.

18451[/snapback]

Uten at jeg ble provosert, så kan jeg jo bare poengtere at det var vel ikke Aalbu som ansatte seg selv og dermed brukte pengene på seg selv istedenfor på en spiss.

Gi mannen og resten av laget en sjanse nå. Jeg har en følelse av at det jobbes ganske målrettet og bevisst om dagen, og gleder meg til å se resultatene av dette arbeidet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt annet enn Drillo !

Den mannen hater alt Stabæk står for.

Vi kan godt spille "Drillofotball", men uten at det ledes fra en kommunist fra grasrota/østkanten.

Uansett må vi ha en trener som kan si NEI og stå på sitt når ledelsen vil styre de sportslige begivenhetene (uten helt å ha kompetanse til det)

Ellers er det viktig med en trener som vil ha spisser på banen (sorry Pål Berg, du er diska)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hvem jeg vil ha som trener, men jeg vil ihvertfall IKKE ha TEITur eller Vidar Davidsen..

Davidsen er uten kontrakt og har vært å se på en del stabækkamper i år... Rævslikking kaller jeg det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Trener'n - Klubbens Viktigste Mann?
  • Opprett ny...