Pedagogen 15 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Noe rart må det jo være med Davidsen. Har han gått kontraktstiden ut i noen av de klubbene han har vært? Nope. Tror ikke det. Det må vel indikere at mannen kan oppleves som vanskelig å samarbeide med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 kommunist fra grasrota/østkanten? Vi snakker her om en kommunist som har solgt seg for å promotere pølser (Grillos), is (Drillo isen) + en del oppslag i Se og Hør med gummistøvler i badekaret (som han sikkert fikk en del cash for). Er vel ikke akkurat i Karl Marx sin ånd. Mer kapitalist hore skal man vel lete lenge etter. Misforstå meg rett, hadde gjort akkurat det samme selv, men nå står ikke jeg på lista til Østfold RV heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Og de samme kildene kan fortelle at det er 4-5 ansikter som er hyppig å se i samtaler med Aalbu og adm forøvrig. 18443[/snapback] Kan de såkalte sikre kildene gi disse ansiktene noen navn? Og da skal de ikke hete noe så kjedelig som Teitur eller Vidar, takk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Noe rart må det jo være med Davidsen. Har han gått kontraktstiden ut i noen av de klubbene han har vært? Nope. Tror ikke det. Det må vel indikere at mannen kan oppleves som vanskelig å samarbeide med? 18466[/snapback] Ikke nødvendigvis vanskelig å samarbeide med, men høyst sannsynlig fullstendig inkompetent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 9. November 2004 (endret) Del Skrevet 9. November 2004 (endret) Hepp, Ryktene fra Drammen går på at han er en MEGET vanskelig mann å samarbeide med! Dessuten tror jeg ikke han er den mest geniale treneren til å ivareta unge talenter... F.eks. Når han var i VIF og bl.a. dumpet Tommy Berntsen fordi han visstnok ikke var seriøs nok med fotballen og fløy mye på byen... Jeg gikk i samme klasse som Berntsen på det tidspunktet, den mannen fløy ikke mye på byen! Han var kanskje ikke den mest talentfulle spilleren i Landet, men han ville vel vært førstevalg på samtlige tippeligalag i dag! @ringo Endret 9. November 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Jeg gikk i samme klasse som Berntsen på det tidspunktet18479[/snapback] Og så slepte du ikke en bastet og bundet Berntsen til Nadderud for (tvungen) kontraktsunderskriving?!? Tsk tsk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Hepp, Det var i 91/92 så da spillte vel Stabæk i 2.div???? og jeg var mest opptatt av hockey! @ringo TD05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Hepp, Det var i 91/92 så da spillte vel Stabæk i 2.div???? og jeg var mest opptatt av hockey! @ringo TD05 18495[/snapback] Og jeg som trodde at alle hadde fulgt Stabæk i ualminnelige tider. I 91-93 var jeg på flere toppkamper på Grefsen Stadion og Voldsløkka. Men det føles godt å også ha vært med på oppturen, fra starten av, ikke bare årene i TL. Jeg har utrolige gode minner fra 94 og kampen mot Strindheim, og gleder meg til den opplevelsen igjen. Den NYE oppturen kan starte...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Hepp, Min Stabæk forelskelse er rimlig fersk... Startet i 96/97... Så jeg er nok en ungfole i den garvede hop, men forelskelsen er ikke mindre sterk av den grunn! @ringo TD05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Må si jeg er fersk jeg også, ble vel fan i 96 sesongen, men jeg ser på meg selv som "verdens største Stabæk fan", selvom jeg ikke er alt for ofte på kamp betyr ikke at min innteresse for Stabæk er mindre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Alle kan ikke ha vært med like lenge som meg. Det har vel også kanskje noe med alder å gjøre. Jeg selv var ballgutt når Ingo var aktiv, så vi begynner å snakke om lenge siden. Det spiller ingen rolle når man blir truffet av amors BLAA pil. Når man først er truffet, så er det for godt. Alltid, uansett!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Ballgutt? Kylling - jeg spilte mot'n. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Ballgutt? Kylling - jeg spilte mot'n. 18515[/snapback] Med andre ord en motstander? Ihvertfall ikke blaa på tidspunktet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Ballgutt? Kylling - jeg spilte mot'n. 18515[/snapback] Bestefar?? Er'e deg?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Ballgutt? Kylling - jeg spilte mot'n. 18515[/snapback] Med andre ord en motstander? Ihvertfall ikke blaa på tidspunktet. 18516[/snapback] Men omvendt nå da tydeligvis, og det er greit at man skifter lag, så lenge det går den riktige veien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Noen av uttalelsene til folk her er litt merkelig syns jeg.. Hvis Stabæk bestemmer seg for å gå for f.eks teitur eller davidsen så regner jeg med at de har tenkt på dette en stund å funnet ut at det er riktig mann for klubben. Men det virker som dere trur dere har mest peiling og egentlig mener at dere skulle valgt trener. Hvorfor ikke bare stole på ledelsen og støtte hvem det enn er de måtte velge ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Det er nå bedre med supportere med sterke meninger og sterkt engasjement synes jeg. Men det er mitt syn, og derfor er det så fint med dette forumet. Alle kan si akkurat hva de mener! Jippi! Heia ytringsfriheten og Stabæk! (Dessuten har vi jo valgt @ringo til trener for lenge siden, så den saken er vel ute av verden) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Noen av uttalelsene til folk her er litt merkelig syns jeg..Hvis Stabæk bestemmer seg for å gå for f.eks teitur eller davidsen så regner jeg med at de har tenkt på dette en stund å funnet ut at det er riktig mann for klubben. Men det virker som dere trur dere har mest peiling og egentlig mener at dere skulle valgt trener. Hvorfor ikke bare stole på ledelsen og støtte hvem det enn er de måtte velge ? 18524[/snapback] Det går an å mislike dama til kameraten din og fortsatt være kamerat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders 60 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Noen av uttalelsene til folk her er litt merkelig syns jeg..Hvis Stabæk bestemmer seg for å gå for f.eks teitur eller davidsen så regner jeg med at de har tenkt på dette en stund å funnet ut at det er riktig mann for klubben. Men det virker som dere trur dere har mest peiling og egentlig mener at dere skulle valgt trener. Hvorfor ikke bare stole på ledelsen og støtte hvem det enn er de måtte velge ? 18524[/snapback] Det går an å mislike dama til kameraten din og fortsatt være kamerat 18527[/snapback] Helt enig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Kan de såkalte sikre kildene gi disse ansiktene noen navn? Og da skal de ikke hete noe så kjedelig som Teitur eller Vidar, takk!!! 18470[/snapback] Det vet jeg intet sikkert om jeg heller....... men jeg er temmelig sikker på at det er HELT andre navn enn teitur og vidar,,,,,,, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 HELT andre navn enn teitur og vidar,,,,,,, 18551[/snapback] Takk, det var faktisk litt beroligende. Men, for de som måtte være i tvil, jeg støtter laget, uansett hvem som er trener! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Takk, det var faktisk litt beroligende. Men, for de som måtte være i tvil, jeg støtter laget, uansett hvem som er trener! 18560[/snapback] Enig! Og skulle det bli f.eks. Teitur, så skulle vi vel funnet noe positivt i det også. La oss prøve: - Han har trent et lag til sølvmedalje - Han kjenner til mange talenter i lavere divisj. - Han er billig ... så klarer jeg ikke finne på mer. Men jeg tror nok at de kommer til å dra frem en trener opp av hatten som er en like stor overraskelse og suksess vi ikke har sett maken til siden Andy Mayer ble hentet inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Pressekonferanse! Riktignok i Fredrikstad klokken 15 i dag, men hvem vet?!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Pressekonferanse! Riktignok i Fredrikstad klokken 15 i dag, men hvem vet?!? 18608[/snapback] Eggen Jr som trener gir ereksjon det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Eggen Jr som trener gir ereksjon det 18611[/snapback] Spesielt når han fokuserer på spillernes lortfall. Ohhhhhh yeah, baby! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Eggen Jr som trener gir ereksjon det 18611[/snapback] Spesielt når han fokuserer på spillernes lortfall. Ohhhhhh yeah, baby! 18621[/snapback] Spørs om det er frisør i Bærum til Eggen-jr-klippen? Tilbud fra utlandet? Er det fra Belgia så går det an å bruke frisøren til Chippen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Er jo litt overraskende om Eggen jr. forsvinner fra FFK og Drillo blir annsatt. Men han må gjerne komme til oss!! Følg med på pressekonferansen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Nytt alternativ: Arne Dokken Ikke mitt førstevalg, men siden jeg har hatt han som trener i mine aktive dager hadde det vært artig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Hvis han ikke er rett mann for en ambisiøs 1. divisjonsklubb er han vel neppe rett mann for oss....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Ikke Arne (ber-publikum-pipe) Dokken a'! http://www.sandefjords-blad.no/apps/pbcs.d...30057/0/NYHETER Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå