Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 465
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå hører vi på @ringo, dere, og ansetter Wold

DF_6n726kol.jpg

Hepp,

Kjell Sverre Hansen Wold er trener i Skeid. Der har han hatt ansvar for å skape prestasjoner med en gruppe svært unge spillere og har utviklet talenter som Daniel Braathen og Daniel Fredheim Holm. Særlig gjorde de en oppsiktsvekkende sesong i 2003, da de bl.a. slo ut VIF fra cupen og spillte jevnt med RBK. I år har de ikke hatt noen stor sesong, men det skyldes nok først og fremst at de mistet spillere som Ulla, Noppi, Jacobsen, Fredheim Holm og Braathen og har vært nødt til å erstatte disse med unge spillere som Dawda Leigh og "Moa" begge godt under 20.

Spillestilen til Skeid ligger også tett opp mot "Stabækstilen". De er tekniske hurtige og bruker vingene mye. Det hadde vært spennende å se hva han kunne fått til med litt bedre ressurser og spille materiale.

@ringo

17946[/snapback]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhhhh, glimrende. Jeg trodde med ett at @ringo trengte mer tid med familien.

Hepp,

Nei, her i gården er det familien som hadde hatt godt av mer tid med Stabæk! DEt gjelder å prioritere riktig!

@ringo

TD05

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenere ja, har ikke tenkt så meget over det jeg, men dette er jo faktisk det viktigste som skjer frem mot sesongstart. Hvem som kommer, hvem som stikker, hvem som blir, alt er vel egentlig litt underordnet spørsmålet om hvem som blir trener. Vi trenger en heidundranes bra trener, en som også kan hjelpe oss til toppen av TL, ikke bare 1div.

Ser ikke at det er så mange kandidater jeg, og jeg håper ikke det blir Vidar D. Teitur er jo bare tull. Sture Fladtmark hadde jo stor suksess med Lyn, inntil Brynestad valgte å ikke ville vinne serien. Hørte forresten at Fladtmark skal være med Stuart Baxter til Sør-Afrika og bli assistent trener for landslaget der nede, så da er det vel rimelig uaktuelt. Noen nevner Anders Linderoth, men det virker litt urealistisk, ser ikke at han skulle ville ta steget ned i norsk 1div. Hans Backe ? Neppe. Rune Skarsfjord ? Tor O Skullerud ? Halvar Thorsen ?

Håper klubben trekker et spennende navn opp av hatten, og en som tror på at fotball skal spilles, og ikke sparkes.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da annonsere jeg Paul Hart igjen, tidligere ungdoms trener i Leeds, han har fått stor del av æren til at Harry Kewell,Alan Smith med flere for at de er blitt store spillere. Han har Vært i Nottingham Forest og fått frem en stor spiller, Jermaine Jenas, Michael Dawson (Høyaktuell for HELE PL) og Andy Reid(Aktuell for Tottenham og Everton), Men fikk sparken i våres etter manglende resultater,nå er han trener i Barnsley. Dette er en trener som jeg tror vil passe til Stabæk filosofien...og lykkes med den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da annonsere jeg Paul Hart igjen, tidligere ungdoms trener i Leeds, han har fått stor del av æren til at Harry Kewell,Alan Smith med flere for at de er blitt store spillere. Han har Vært i Nottingham Forest og fått frem en stor spiller, Jermaine Jenas, Michael Dawson (Høyaktuell for HELE PL) og Andy Reid(Aktuell for Tottenham og Everton), Men fikk sparken i våres etter manglende resultater,nå er han trener i Barnsley. Dette er en trener som jeg tror vil passe til Stabæk filosofien...og lykkes med den.

18710[/snapback]

Tviler på at denne Hart vil gå til en norsk 1. divisjonsklubb... Tjener antakelig gode nok penger som det er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er godt mulig, men han er trener i en engelsk 2 divisjons lag som ligger langt nede på tabellen, tipper at det ikke er så uaktuelt for en manager nede i denne divisjonen og komme til en hardt satsende 1 divisjons klubb og få muligheten til å trene på øverste nivå og kanskje til og med oppe i toppen av TL hvert år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Sture Fladmark ja.....

Klippet fra 100% Fotball:

Sture Fladmark trente Lyn i 2002-sesongen, og ble da kåret til Årets trener i Norge. Det siste året har han skrevet D-trener-oppgave i Spania. Til jul er han tilbake.

- Har ikke hørt noe fra TIL, men jeg ønsker meg en jobb som hovedtrener. Skulle TIL ringe er jeg helt klart villig til å slå av en prat, sier Fladmark - som har fått flere tilbud fra 1. og 2. divisjon allerede.

Det skjedde ett eller annet i Garderoben det året Fladmark trenet Lyn. Spillerne tok æren i ettertid selv... Litt usikker på han, men synes likevel det er et mer spennende valg en f.eks. Teitur og Vidar....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ha en trener som ikke går særlig mange gåturer med kona/mannen. Da ender vi fort opp slik. Eggen Jr forklarer selv:

-"- Jeg tok avgjørelsen etter en gåtur med kona, hvor vi plutselig stoppet opp og ble stående å se på hverandre... "

Altså! Ikke stopp opp og se på hverandre!. Det kan få merksnodige utfall.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

så jeg snart kan sove sammenhengende i 5-6 timer igjen:

KAN NOE VENNLIGST MED GARANTIER OG HÅNDA PÅ HJERTET OG TI FINGRE I HØYBRÅTEN OSV.OSV....

L O V E MEG OG FORSIKRE MEG OM AT VI ALDRI ALDRI ALDRI ALDRI

FÅR

VIDAR DAVIDSEN OG TEITUR SOM TRENER............

skrekkscenario nr 1!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne Dokken fikk sparken
Dokken er i stedet tilbudt en rolle i forbindelse med etablering av en ny stadion i byen....

Puh... det var da enda godt!

18854[/snapback]

Men han har ikke bestemt seg.....

Når både spillere, ledere og supporterklubb er misfornøyd med han, så kan det ikke være noe særlig å trakte etter. Han havner 3. sist på lista mi!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lot være å ta med den biten av sitatet!

Dessuten, vi har vel nok med stadionutviklere i egne rekker, så Dokken er nok helt uaktuell for oss!!! Det vi trenger nå er en mann med gravemaskin!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke så mange (seriøse) på "blokka" nå. Det gjenstår nok bare 3-4 navn pr. 14.11.

Og dette er folk man har hatt lange samtaler med.

Dette er i boks innen første uke av desember, Ref annen tråd her....

Mitt tips: lansering av nytt trenerteam 26.november!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Trener'n - Klubbens Viktigste Mann?
  • Opprett ny...