pedro 107 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 davidsen trente også lyn opp til elite, hadde full tillitt bland spillerne og var godt likt blant fansen, men lyn ledelsen ville ha teitur når de var kommet opp i det 'gode' selskap igjen... Go figure. Tror Davidsen er et helt ok alternativ for oss nå, men er vel ganske alene merker jeg...uansett. ledelsen bestemmer. Mitt førstevalg er fremdeles Benny L... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Stemmer det. Du er helt, helt alene. Ensomt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Kan det være at vi er den norske klubben denne mannen snakker med? http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=14900 Noen som vet noe om han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Noen som vet noe om han? 19461[/snapback] Nå sto det vel strengt tatt noe om han i den artikkelen. Tidligere Landskronatrener som fikk fyken i sommer. Tildigere vært i Japan. Og at han muligens ender opp i Tromsø... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Men Tromsø har jo nettopp fått seg trener, har de ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 De er vel i samtaler med en trener. husker ikke hvor jeg så det, VG, Dagbladet eller noe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Trodde han jornalisten fra Trondheim hadde fått sjefsjobben i Tromsø jeg men? Otto er et nesehorn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Stemmer det, Otto Ulseth tar over som hovedtrener i TIL etter å ha sagt nei 4 ganger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Otto er et nesehorn. 19465[/snapback] Er ikke det litt rasistisk? I hvertfall stigmatiserende mot den gruppen av journalister i Trondheim som heter Otto. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Følger jeg ikke med, eller skal ikke Ulseth (tidligere ass.trener) trene Tromsø neste år, da? Artikkelen på fotbolldirekt.com er fra 5/11, så det var før tingene var avklart i Tromsø. Bodø/Glimt nærmer seg også en avklaring på trenerspørsmålet. Så da er vel veien åpen for en sparket trener fra Sverige, som kan ta med seg noen "Chippen-kopier" på lasset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Hepp, Vel Landskrona rykket opp og var en stund helt i toppen av Allsvenskan med Jönsson som trener. Så gikk ting på tverke og spillerne sluttet å lytte på ham... Det er vel en Gaute situasjon tenker jeg... Han hadde opprinnelig kontrakt ut neste år! Hva vet vi om han... * Landskrona er en liten klubb med begrensede midler. * Han tok laget opp fra nest høyete til høyeste nivå. * Landskrona lå en stund helt i toppen av Allsvenskan. * Det gjorde han/de med et ungt og talentfullt mannskap. * Han utviklet bl.a. Alexander Farnerud til å bli en toppspiller. Tja... Høres ut som en ny gaute egentlig... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 svensk evt. dansk trener kan jo være veldig kjekk å ha med tanke på at det sansynligvis blir lettere å hente inn svenske/danske talenter.. dessuten forhindrer det at Davidsen smisker seg til arbeide.. hva livnærer egentlig den mannen seg på? har han en rik hustru? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Hepp, Fysioterapi tipper jeg.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Benny, og hans kone, har tatt en beslutning om å bli værende i Paris der forsvant en til... Snart bare Davidsen igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 da fikk jeg hvertfall vite hvor i verden han befant seg. Har lett litt blandt svenske og danske klubber uten hell. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Hepp, Jeg begynner ærlig talt å bli lei av å vente på positive tilbakemeldinger fra klubben! Jeg vil vite hvem som skal trene oss (Blir det Davidsen så får jeg bite skuffelsen i meg) Jeg vil vite hvem som blir i dagens stall. Jeg vil vite hva den nye treneren mener om fotball. Jeg vil vite hvordan han har tenkt til å snu den spillemessige negative trenden fra i fjor. Jeg vil vite hvilke forsterkninger vi får (om vi får noen) Jeg vil ha revansje fra i fjor! Jeg vil vinne 1. divisjon Jeg vil vinne cupen Jeg har alt togbillett til Hamar i januar... Med utålmodig hilsen @ringo 343=TD05.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 "Jeg vil, jeg vil..." Du begynner å høre ut som en bortskjemt drittunge.. hehe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 jeg syntes @ringo oppsumerer det vi alle tenker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 jeg syntes @ringo oppsumerer det vi alle tenker 19522[/snapback] Enig med Tonje! På barikadene! Give me some news! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 NRK 21 Nyhetene - intro forteller at Semb er aktuell Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Semb??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 NRK 21 Nyhetene - intro forteller at Semb er aktuell 19542[/snapback] Hørte akkurat det samme.Semb? Hva f... er det som skjer'a? Hold på å ramle av sofaen her jeg satt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Seriøst!!? Snakkes det om vårt trenervalg på tv?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Har ikke vært sendt enda så det er bare å benke seg foran tven Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Kanskje Semb, Linderoth åpner for tilbakekomst etter kontrakten i Hammarby sluttes, vært i samtaler med Davidsen. Hva skal man si.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Stabæk har snakket med Linderoth, Semb og hold dere fast Davidsen ifølge NRK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Hva med en frekk kombinasjon med både Semb og Davidsen i trenerteamet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Hva med en frekk kombinasjon med både Semb og Davidsen i trenerteamet? 19550[/snapback] Hehe, det hadde vært frekt gitt. Er det mulig. Kutt kødd Stabæk, ellers ender vi som Godset. Begynner å bli småfrustrert nå. Alle ryktene om spillere på vei bort suger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Ja alle spiller ryktene går meg på nervene nå ass... forventer å få høre no nytt snart, for jeg er like sugen som @ringo på seier! Bare ikke Vidar Davidsen. please Stabæk, Nå har gaute fått pengene sine, så nå er vi ferdige med han. finn en jævla ny trener!!!!!!!! Når er medlemsmøte på fredag forresten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 23. November 2004 Del Skrevet 23. November 2004 Semb? Er ikke det han som går ned i knestående og planter pannebrasken i gressmatta når laget hans vinner? Men, men - han kan ha kommet på bedre tanker i løpet av det siste året. Holder dette vann, så viser det iallefall at klubben satser ved å vurdere en tidligere landslagstrener. Min første tanke var valget mellom pest eller kolera (Davidsen/ Semb), men etter nærmere ettertanke så heller jeg mer til en lett influensa med Semb. Min ringe magefølelse sier meg ihvertfall at Davidsen er pest, kolera og influensa i ett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå